Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg må bare spørre om det er flere som opplever mye seigt slim rett før eggløsning? Jeg har som oftest ca 2 dager med det hver syklus. Det er relativt mye, det kan minne om «klumpete» seigt slim som/eggehvite som ligger igjen på papiret. Haha, unnskyld beskrivelsen for dere som ikke liker sånn 😅

Her kommer spørsmålet mitt; er det da jeg har eggløsning? Eller dager etterpå? Jeg trodde nemlig at det var da jeg hadde eggløsning, og har tatt utganspunkt i det slimet når jeg har regnet dpo.

Velger å være anonym på denne 😳

Takknemlig for svar og erfaringer.

Anonymkode: a86d0...3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg må bare spørre om det er flere som opplever mye seigt slim rett før eggløsning? Jeg har som oftest ca 2 dager med det hver syklus. Det er relativt mye, det kan minne om «klumpete» seigt slim som/eggehvite som ligger igjen på papiret. Haha, unnskyld beskrivelsen for dere som ikke liker sånn 😅

Her kommer spørsmålet mitt; er det da jeg har eggløsning? Eller dager etterpå? Jeg trodde nemlig at det var da jeg hadde eggløsning, og har tatt utganspunkt i det slimet når jeg har regnet dpo.

Velger å være anonym på denne 😳

Takknemlig for svar og erfaringer.

Anonymkode: a86d0...3dc

Helt normalt og brukes som "prevensjon" eller det motsatte, både i dag og i gamle dager. 

Anonymkode: fdef9...f3e

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt og brukes som "prevensjon" eller det motsatte, både i dag og i gamle dager. 

Anonymkode: fdef9...f3e

Prevensjon? Må være tidenes mest usikre prevensjonmetode i så fall 

Anonymkode: fecd2...7a7

Skrevet

Det slimet får sædcellene til å svømme lettere opp til egget. Man har som regel eggløsning den siste dagen eller dagen etter eggløsningsslimet er der.

Anonymkode: 289f5...5dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...