AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Hei. Jeg må bare spørre om det er flere som opplever mye seigt slim rett før eggløsning? Jeg har som oftest ca 2 dager med det hver syklus. Det er relativt mye, det kan minne om «klumpete» seigt slim som/eggehvite som ligger igjen på papiret. Haha, unnskyld beskrivelsen for dere som ikke liker sånn 😅 Her kommer spørsmålet mitt; er det da jeg har eggløsning? Eller dager etterpå? Jeg trodde nemlig at det var da jeg hadde eggløsning, og har tatt utganspunkt i det slimet når jeg har regnet dpo. Velger å være anonym på denne 😳 Takknemlig for svar og erfaringer. Anonymkode: a86d0...3dc
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg må bare spørre om det er flere som opplever mye seigt slim rett før eggløsning? Jeg har som oftest ca 2 dager med det hver syklus. Det er relativt mye, det kan minne om «klumpete» seigt slim som/eggehvite som ligger igjen på papiret. Haha, unnskyld beskrivelsen for dere som ikke liker sånn 😅 Her kommer spørsmålet mitt; er det da jeg har eggløsning? Eller dager etterpå? Jeg trodde nemlig at det var da jeg hadde eggløsning, og har tatt utganspunkt i det slimet når jeg har regnet dpo. Velger å være anonym på denne 😳 Takknemlig for svar og erfaringer. Anonymkode: a86d0...3dc Helt normalt og brukes som "prevensjon" eller det motsatte, både i dag og i gamle dager. Anonymkode: fdef9...f3e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt og brukes som "prevensjon" eller det motsatte, både i dag og i gamle dager. Anonymkode: fdef9...f3e Prevensjon? Må være tidenes mest usikre prevensjonmetode i så fall Anonymkode: fecd2...7a7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Helt normalt, ja. "Vanligvis kommer eggløsningen på den siste dagen med eggløsningsslim, eller dagen etter", ifølge http://hvordanbligravid.com/egglosning/egglosningsslim/. Anonymkode: 75c88...f40
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Det slimet får sædcellene til å svømme lettere opp til egget. Man har som regel eggløsning den siste dagen eller dagen etter eggløsningsslimet er der. Anonymkode: 289f5...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå