Gå til innhold

Nakne damer i julebord

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isåfall hva opplevde du?

Anonymkode: 6fe52...623

Gjest Alterego666
Skrevet

Har aldri opplevd noe i nærheten. I tillegg til å være diskriminerende er det så blodharry at jeg får frysninger bare av å lese det.

Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Har aldri opplevd noe i nærheten. I tillegg til å være diskriminerende er det så blodharry at jeg får frysninger bare av å lese det.

helt enig! 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du må.gjerne kalle det mye, men diskriminerende? På hvilken måte?

• Liker 2
Skrevet

Nei. Hadde meldt infra arbeidsplassen, sendt inn masse klager, og såklart dratt rett hjem - respektløst og blodharry. Syntes det er på kanten til utroskap å oppsøke slike ting, så hadde dratt hjem til kona - arbeidsplasser skal ikke legge opp til slik sexfiksering. Kvalmt rett og slett

Anonymkode: 0d012...961

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hadde meldt infra arbeidsplassen, sendt inn masse klager, og såklart dratt rett hjem - respektløst og blodharry. Syntes det er på kanten til utroskap å oppsøke slike ting, så hadde dratt hjem til kona - arbeidsplasser skal ikke legge opp til slik sexfiksering. Kvalmt rett og slett

Der sa du det!!! 

• Liker 4
Skrevet

Ikke helt ned i trusen, men har opplevd at noen menn fra jobben danset i baris og helte champagne i munnen på oss :fnise: 

Syntes det var morsomt jeg, men vi var jo ikke så mange og kjente hverandre godt og festet mye sammen. Ville nok synes det var litt rart nå som jeg har "voksenjobb" :P

Anonymkode: a5404...10d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt ned i trusen, men har opplevd at noen menn fra jobben danset i baris og helte champagne i munnen på oss :fnise: 

Syntes det var morsomt jeg, men vi var jo ikke så mange og kjente hverandre godt og festet mye sammen. Ville nok synes det var litt rart nå som jeg har "voksenjobb" :P

Anonymkode: a5404...10d

Hvis dere skjente hverandre godt så er det jo bare koselig! 

Gjest Alterego666
Skrevet
15 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Du må.gjerne kalle det mye, men diskriminerende? På hvilken måte?

På hvilken måte er det ikke diskriminerende å bruke nakne kvinnekropper som en del av underholdningen på en arbeidplass?

Skrevet
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

På hvilken måte er det ikke diskriminerende å bruke nakne kvinnekropper som en del av underholdningen på en arbeidplass?

Svar heller på spørsmålet, på hvilken måte er det diskriminerende?

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stod da visserlig at partnere var blitt med på selskapet innen den tid, og at selskapet var gått over til privat selskap. 

Jeg ser ikke helt problemet jeg da. 

• Liker 4
Skrevet

Hva er problemet? Hvis du ikke liker det har du lov til å la være å møte opp. Og at dette skal være diskriminerende? Hvor mye mer white knight kan man bli...

Anonymkode: 6952c...8e7

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet

Ser ikke helt problemet her. Tilsynet for Høy Moral jobber åpenbart hvileløst videre.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dere skjente hverandre godt så er det jo bare koselig! 

Skjente?

Anonymkode: fe9e3...288

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke julebord, men en privat fest...

clickbait artikkel

Anonymkode: 31dc6...96b

• Liker 2
Skrevet

I en verden hvor det absolutt er kvinner som i størst grad blir seksualisert så synes jeg bare dette er et trist mønster. Hvis det finnes masse julebord med nakne menn, så vis meg det, hvis ikke høres det bare ut som enda en skjev seksualiserende event der kvinner er objekter, og menn tilskuere.

Anonymkode: ebf27...1a6

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det stod da visserlig at partnere var blitt med på selskapet innen den tid, og at selskapet var gått over til privat selskap. 

Jeg ser ikke helt problemet jeg da. 

Men du er jo et lite unntak, du har jo ikke noe problem med at partern din puler andre heller, så du har vel et litt annet syn på hva som er greit og ikke. For meg er det helt uakseptabelt at nakne folk skal brukes til underholdning på en fest, som har vært jobbrelatert. For meg er det utroskap og respektløst. Selvom festen var gått over til å bli privat, er det fortsatt jobbrelatert etter julebord med kollegaer - slikt skal ikke skje. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du er jo et lite unntak, du har jo ikke noe problem med at partern din puler andre heller, så du har vel et litt annet syn på hva som er greit og ikke. For meg er det helt uakseptabelt at nakne folk skal brukes til underholdning på en fest, som har vært jobbrelatert. For meg er det utroskap og respektløst. Selvom festen var gått over til å bli privat, er det fortsatt jobbrelatert etter julebord med kollegaer - slikt skal ikke skje. 

Selv i mine monogame forhold, var det lov å se. Så det har ikke noe med mitt poly forhold å gjøre, at jeg ikke så problemet med dette. 

• Liker 3
Skrevet

Blodharry og tacky,og ganske pinlig patetisk.Men dessverre ikke overraskende. Har sett utrolig nye smakløst på julebord opp igjennom årene.Men slikt som dette appellerer vel mest til mannsdominerte firma bestående av «kvisegubber» som ikke har kjæreste/kone/samboer.

Anonymkode: 32dfc...c11

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...