Gå til innhold

Er det virkelig noen som synes "jul i blodfjell" er en bra julekalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den rett og slett er altfor drøy og unødvendig, mord og drap har ingen ting med julen å gjøre! Synes rett og slett den er smakløs!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den er bra

Anonymkode: acfb4...e19

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, jegerjenta skrev:

Synes den rett og slett er altfor drøy og unødvendig, mord og drap har ingen ting med julen å gjøre! Synes rett og slett den er smakløs!

Er jo bare la være å se på den...

• Liker 10
Skrevet

Nå får det være nok!! Jul i Blodfjell er en hedersjulekalender!

Anonymkode: ccd49...2d7

• Liker 30
Skrevet

Ser på når det ikke er annet på TV. Er ikke den beste julekalenderen, men helt grei. 

Anonymkode: b316c...577

Skrevet
2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Er jo bare la være å se på den...

Smakløs julekalender, om det ikke er nok drap i verden så skal de oppfordre til flere?

• Liker 2
Skrevet

Hvis den er for drøy for deg, ikke se på. Helt fair at du synes den bryter med hva jula handler om for deg. Andre av oss driter i jula eller har et litt mer avslappet forhold til den og vil bare ha noe morsomt på TV. Selv synes jeg serien er veldig ensformig og har ekstremt ensidige karakterer. Synd, for ideen har åpenbart potensiale.

Anonymkode: 96796...4c2

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, jegerjenta skrev:

Smakløs julekalender, om det ikke er nok drap i verden så skal de oppfordre til flere?

Wow. Snakk om å krisemaksimere.

Anonymkode: 482f4...e58

• Liker 22
Gjest Fillerista
Skrevet

Haha. Du kødder?

Skrevet

Synes den er morsomt. Er gøy at det er noe som er litt annerledes. Krim hører ikke til påsken i resten av verden heller, men her har det blitt en tradisjon, andre land synes det er rart. Morsomt å prøve noe nytt.

Jeg synes Grevinnen og Hovmesteren er skikkelig teit, så da lar jeg bare vær å se på den. 

Anonymkode: 63fff...fe2

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow. Snakk om å krisemaksimere.

Anonymkode: 482f4...e58

Krisemaksimerer ikke, men noen syke folk i verden kommer til å drepe noen kun pga den serien. De ser det som et tegn til at de også kan drepe f.eks en annen arving i deres familie

Skrevet
2 minutter siden, Inkognito A skrev:

Haha. Du kødder?

Selvfølgelig gjør jeg ikke det

Gjest Fillerista
Skrevet

Ta meg gjennom hvordan serien oppfordrer til flere drap!

Skrevet

Synes det bra med variasjon. I The Julekalender var det jo en del drikking, for å ikke snakke om i Grevinnen og Hovmesteren. Synes det er greit at det er noe for oss voksne også, vi klarer jo fint å skille mellom fantasi og virkelighet så ser ikke problemet.

Men, det er jo uansett noen som blir "krenket" i dag...

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, jegerjenta skrev:

Det er din oppfattelse. Dumt at du lar tv påvirke dine tanker og dermed forstå innholdet som en oppfordring. 

Skrevet
Akkurat nå, Luckiness skrev:

Det er din oppfattelse. Dumt at du lar tv påvirke dine tanker og dermed forstå innholdet som en oppfordring. 

Påvirker ikke meg, men som alle vet så er verden idag syk av mange idioter, de ser på det som en oppfordring til de å selv drepe f.eks en arving i demmes egen familie for å få mest mulig....

Skrevet
4 minutter siden, Inkognito A skrev:

Ta meg gjennom hvordan serien oppfordrer til flere drap!

Er det så vanskelig å tenke? Er alltid arving i verden, da vil dette gjøre så det også skjer i virkeligheten, altså at en annen arving av han selv som dreper i den virkelige verden får mest arv!

Skrevet
6 minutter siden, jegerjenta skrev:

Krisemaksimerer ikke, men noen syke folk i verden kommer til å drepe noen kun pga den serien. De ser det som et tegn til at de også kan drepe f.eks en annen arving i deres familie

Fri og bevare meg! Har du glemt å ta medisinen din i dag? :fnise: Jul i Blodfjell er en annerledes, morsom og spennende julekalender.

Anonymkode: 67ff4...cce

• Liker 13
Gjest Fillerista
Skrevet

Er det så vanskelig å tenke? Er alltid arving i verden, da vil dette gjøre så det også skjer i virkeligheten, altså at en annen arving av han selv som dreper i den virkelige verden får mest arv!

Åja sånn ja! Da skjønner jeg. Drittserie ass, fullstendig uholdbart.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fri og bevare meg! Har du glemt å ta medisinen din i dag? :fnise: Jul i Blodfjell er en annerledes, morsom og spennende julekalender.

Anonymkode: 67ff4...cce

Massedrap? Morsomt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...