Gå til innhold

Liten walk in closet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bod som jeg tenkte å gjøre om til walk in closet, da jeg har flere boder. Ønsker å gjøre det billigst mulig, men det skal se bra ut. Noen som har noen tips og komme med? Eneste jeg har sett på er pax garderobe hos ikea.

Anonymkode: aa8f3...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på med masse skuffer! Ikke bygg bare hyller selv.

Skrevet
2 timer siden, Pikeliten skrev:

Kjør på med masse skuffer! Ikke bygg bare hyller selv.

Skal ha en del skuffer, men mest plass til å henge opp klær, da jeg kun bruker kjoler. Jeg har jo undertøy, treningstøy og en jeans og noen topper. Men ellers eier jeg masse kjoler, så må ha mest plass til å henge opp de. 

Skrevet

Da trenger du jo ikke en garderobeløsning, bare et par "stenger" i riktig høyde. En skuffeseksjon og kanskje noen hyller?

Skrevet
4 timer siden, Pikeliten skrev:

Da trenger du jo ikke en garderobeløsning, bare et par "stenger" i riktig høyde. En skuffeseksjon og kanskje noen hyller?

Ønsker at det skal se bra ut. Tenker noe lignende det her PAX Garderobeskap, hjørneløsning IKEA 10 års garanti. Les om vilkårene i garantiheftet.

Skrevet

Pax er supert. Velg den du viser med tremønster/finer fremfor hvit og trist

Anonymkode: 85d4d...c97

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pax er supert. Velg den du viser med tremønster/finer fremfor hvit og trist

Anonymkode: 85d4d...c97

Takk for svar. Kommer helt klart til å velge den fargen. Hvit er kjedelig, og svart passer ikke, da rommet er lite. Tenkte noe lignende farge på gulvet som vist på bilde og. Blir nok Pax, da jeg har funnet ut at det passer perfekt inn i boden. Må bare måle en gang til, da jeg ut fra første mål, har 1 cm og gå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...