Gå til innhold

Hvilke av disse to kremene bør jeg gå får? Clinique gel og Origins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Har funnet to kremer jeg liker ganske godt, men er litt usikker på hvilken av jeg trenger. Er ute etter å få glød, samt fuktig og en hud som ikke ser tørr ut, litt farge er bare plus.

https://m.clinique.com/product/1574/5047/3-step/step-3-moisturize/dramatically-different-moisturizing-gel 

eller

https://no.lookfantastic.com/origins-vitazing-spf15-energy-boosting-moisturiser-with-mangosteen-50ml/11138388.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&thg_ppc_campaign=71700000013527527&gclid=Cj0KCQiAgs7RBRDoARIsANOo-HhSN29E4_5K7aVvIw0ffoi5cYER6xO2GGc6waazk1KzbYEHTnfZHxsaAhHgEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CI-E3dKajNgCFcWNGAod2-cEkQ

Den første er en gel som gir mye glød, andre krem med farge, men er redd det vil komme store skiller av krem nr 2? Ser og den inneholder solbeskyttelse, så den er kanskje ment for sommeren?

Anonymkode: d9415...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanker? :) 

Skrevet

Den 1 kremen der er selvbruner, ikke fuktighetskrem.

Anonymkode: 7bd0a...d42

Skrevet

Jeg bruker den fra origins. Den gir bare et lite hint av farge, så ikke noe skille. 

Anonymkode: 670fe...97b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker den fra origins. Den gir bare et lite hint av farge, så ikke noe skille. 

Holder den lenge? Ser det bare er 50 ml, høres veldig lite ut?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder den lenge? Ser det bare er 50 ml, høres veldig lite ut?

50ml er jo vanlig på dag- og nattkremer da, samme som de i krukke. Pleier å vare ca. 5 mnd til meg, ved normal smøring hver morgen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

50ml er jo vanlig på dag- og nattkremer da, samme som de i krukke. Pleier å vare ca. 5 mnd til meg, ved normal smøring hver morgen.

Og du bruker den hver dag? Hjelper det noe på tørr hud?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du bruker den hver dag? Hjelper det noe på tørr hud?

Hver dag ja. Vanskelig å svare på egentlig. Har normal hud og sliter lite med tørr hud. Men jeg foretrekker heller den "vanlige" GinZing-utgaven av kremen jeg da, synes den gir bedre fukt enn den med farge(kjøpte feil på taxfree sist, så ikke at det sto "tinted" før jeg kom hjem).

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver dag ja. Vanskelig å svare på egentlig. Har normal hud og sliter lite med tørr hud. Men jeg foretrekker heller den "vanlige" GinZing-utgaven av kremen jeg da, synes den gir bedre fukt enn den med farge(kjøpte feil på taxfree sist, så ikke at det sto "tinted" før jeg kom hjem).

Hva mener du med originale? 

Ser at tinted er den klart mest populære blant kundene og. Bare positive reviews.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med originale? 

Ser at tinted er den klart mest populære blant kundene og. Bare positive reviews.

GinZing Energi-boosting gel moisturizer. Jeg synes i hvertfall at denne "gir" meg mer enn VitaZing.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

GinZing Energi-boosting gel moisturizer. Jeg synes i hvertfall at denne "gir" meg mer enn VitaZing.

Hva mener du med mer? Gir den noe farge/glød? 

Skrevet

Bump :) 

Anonymkode: c516c...9dd

Skrevet
På 19. desember 2017 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med mer? Gir den noe farge/glød? 

Den gir ikke farge sånn som den "tinted" nei. Men jeg føler den gir mer fukt, og den holder lengre utover dagen, den med farge er "tørrere" om du skjønner? Nå har jo ikke jeg problemhud av noe slag så det er litt vanskelig å svare på om den hjelper mot andre ting. Jeg synes det er en god "hverdagskrem", men synd at den ikke har faktor(det var det som fikk meg til å kjøpe den med farge, men da visste jeg ikke at den var med farge).

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gir ikke farge sånn som den "tinted" nei. Men jeg føler den gir mer fukt, og den holder lengre utover dagen, den med farge er "tørrere" om du skjønner? Nå har jo ikke jeg problemhud av noe slag så det er litt vanskelig å svare på om den hjelper mot andre ting. Jeg synes det er en god "hverdagskrem", men synd at den ikke har faktor(det var det som fikk meg til å kjøpe den med farge, men da visste jeg ikke at den var med farge).

Ah ok ok.

Men er det ikke bedre med en krem som gir litt farge i ansiktet, kontra glød, eller?

Anonymkode: c516c...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...