likning Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Vi skal pusse opp kjøkkenet om noen måneder, og er nå i prossessen med å velge hvilket kjøkken vi skal gå for. Vi har fått tegning og tilbud fra flere leverandører, og de har alle fordeler og ulemper, for ikke å snakke om pris Vi skal ha to ulike "deler" på kjøkkenet, i ulik farge/ulike fronter. Så da tenkte vi, hvorfor ikke kombinere - den "mest avanserte" delen, som vi ønsker i en veldig bestemt stil, fra en litt dyrere leverandør, og resten av kjøkkenet - som vi ser for oss i helt standard hvit - fra en billigere leverandør, som Ikea/Kvik. De vil bli stående vinkelrett på hverandre, men den ene rekken er høyskap og den andre kjøkkenbenk. Så det vil ikke by på problemer ifht avvik i dybde e.l. Er det noen som kan se noen ulemper med dette? Jeg synes nemlig det er en glimrende idé, men mannen er litt engstelig for å gjøre det på denne måten, uten at han kan komme på noen faktisk grunn 1
Atea Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 48 minutter siden, likning said: Vi skal pusse opp kjøkkenet om noen måneder, og er nå i prossessen med å velge hvilket kjøkken vi skal gå for. Vi har fått tegning og tilbud fra flere leverandører, og de har alle fordeler og ulemper, for ikke å snakke om pris Vi skal ha to ulike "deler" på kjøkkenet, i ulik farge/ulike fronter. Så da tenkte vi, hvorfor ikke kombinere - den "mest avanserte" delen, som vi ønsker i en veldig bestemt stil, fra en litt dyrere leverandør, og resten av kjøkkenet - som vi ser for oss i helt standard hvit - fra en billigere leverandør, som Ikea/Kvik. De vil bli stående vinkelrett på hverandre, men den ene rekken er høyskap og den andre kjøkkenbenk. Så det vil ikke by på problemer ifht avvik i dybde e.l. Er det noen som kan se noen ulemper med dette? Jeg synes nemlig det er en glimrende idé, men mannen er litt engstelig for å gjøre det på denne måten, uten at han kan komme på noen faktisk grunn Synes det høres ut som en spennende ide, men jeg synes utvalget på Ikea kunne vært større. Kjøkkenskreddern har også et ganske godt utvalg. http://www.kjokkenskreddern.no/ Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan den avanserte delen skal se ut? 1
likning Skrevet 15. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2017 (endret) Den er ikke så veldig avansert, i og for seg. Det er snakk om høyskap, og vi ønsker blant annet muligheten til å ha oppvaskmaskinen i arbeidshøyde, opp fra gulvet. Vi ønsker også mørk farge, og derfor nanolaminat e.l. for å unngå fettflekker etc Men resten av kjøkkenet skal være mer standard, derfor tenkte vi (jeg..) at vi kan spare penger på å velge denne delen av kjøkkenet fra en av de billigste leverandørene. Endret 15. desember 2017 av likning 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Til info så ha Ikea en annan dybde på skrogene sine, så pass på det når dere måler til. Anonymkode: 78077...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå