Gå til innhold

Returdato - posten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en pakke på Posten som jeg fikk melding om at "returdato" er 18. desember. Må jeg da hente pakken innen den 18., eller er siste dagen jeg kan hente pakken den 18. desember?

Anonymkode: 7f3b3...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du ikke vet klokkeslettet de sender pakken i retur, ville jeg sagt at siste hentedato er 17/12.

Den 18. er den muligens sendt i retur en time før du kommer for å hente den liksom.

Anonymkode: d5602...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt tidlig på dagen 18. 

Ikke vent til du skal hjem fra jobb. 

Men for å være snill med de ansatte så de slipper å vasse i pakker så settes det pris på om man henter pakkene så fort som mulig.

Anonymkode: ec79b...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten har i media oppfordret folk til å hentempakkene sine fortere enn fy, på grunn av store mengder pakker. Vil du være sikker så henter du pakken i morgen, senest. 18.12. Er på mandag om de returnerer den på mandag eller tirsdag kommer helt an på hgor effektive de er på hentestedet. 

Anonymkode: 0f475...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Evt tidlig på dagen 18. 

Ikke vent til du skal hjem fra jobb. 

Men for å være snill med de ansatte så de slipper å vasse i pakker så settes det pris på om man henter pakkene så fort som mulig.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Posten har i media oppfordret folk til å hentempakkene sine fortere enn fy, på grunn av store mengder pakker. Vil du være sikker så henter du pakken i morgen, senest. 18.12. Er på mandag om de returnerer den på mandag eller tirsdag kommer helt an på hgor effektive de er på hentestedet. 

Anonymkode: 0f475...f99

Er klar over det, men noen av oss bor et stykke unna postkontoret, og når en ikke har bil så kreves det en del planlegging før en kan få hentet pakker. Jeg er ikke hjemme nå heller, så jeg får heller satse på at de fortsatt har pakken min tidlig på mandag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er klar over det, men noen av oss bor et stykke unna postkontoret, og når en ikke har bil så kreves det en del planlegging før en kan få hentet pakker. Jeg er ikke hjemme nå heller, så jeg får heller satse på at de fortsatt har pakken min tidlig på mandag.

Be noen om å hente for deg? Med mindre det er noe veldig hemmelig da 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Be noen om å hente for deg? Med mindre det er noe veldig hemmelig da 😜 

Ikke så lett når jeg må vise legitimasjon for å få det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring butikken og si fra at du kommer den 18. og be om at de ikke sender pakken i retur.

Anonymkode: 0d613...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lett når jeg må vise legitimasjon for å få det ut. 

Fullmakt 👌🏼 Med mindre det er PUM sending så kan du skrive fullmakt "jeg *navn* gir herved *navn* *fødselsnr* rett til å hente ut pakke med kollinr *nr*. 

Signaturen din, så lik den på legimasjonen som mulig. Send med legitimasjonen din. Så blir vedkommende sjekket opp mot fullmakten og kan signere med sitt navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Fullmakt 👌🏼 Med mindre det er PUM sending så kan du skrive fullmakt "jeg *navn* gir herved *navn* *fødselsnr* rett til å hente ut pakke med kollinr *nr*. 

Signaturen din, så lik den på legimasjonen som mulig. Send med legitimasjonen din. Så blir vedkommende sjekket opp mot fullmakten og kan signere med sitt navn. 

Om jeg var i en posisjon til å kunne sende fra meg legitimasjonen min kunne jeg bare gått og hentet pakken min eslv. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg var i en posisjon til å kunne sende fra meg legitimasjonen min kunne jeg bare gått og hentet pakken min eslv. ;) 

Så vanskelig da..... 🙄 

Om noen kan komme innom når de først skal den retningen da veit du, da kan fu sende med dem ID. Men du får bare krysse fingrene for at den ikke sendes tilbake før du klarer å hente den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2017 den 13.12, AnonymBruker skrev:

Jeg har en pakke på Posten som jeg fikk melding om at "returdato" er 18. desember. Må jeg da hente pakken innen den 18., eller er siste dagen jeg kan hente pakken den 18. desember?

Ta kontakt med utleveringsstedet og forklar situasjonen. 

Anonymkode: f5e9c...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så vanskelig da..... 🙄 

Om noen kan komme innom når de først skal den retningen da veit du, da kan fu sende med dem ID. Men du får bare krysse fingrene for at den ikke sendes tilbake før du klarer å hente den 

Altså - jeg sier jo at jeg ikke er hjemme, så dette går jo logisk nok ikke. Hadde jeg vært hjemme nå så hadde jeg ordnet det slik at jeg fikk den hentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...