Gå til innhold

vaksine eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: be180...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnevaksine programmet du tenker på? Selvfølgelig skal man vaksinere. Både for barnets og andres trygghet. 

• Liker 2
Skrevet

Vaksine!!!! Selvsagt - skremmende man må lure på det.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig tar man vaksine. Så lenge barnet ikke er allergisk, eller av andre helsemessige årsaker ikke kan ta vaksinen, så vaksinerer man. Helt ufattelig at folk går på skremselspropagandaen vaksinemotstanderne spyr ut. 

Anonymkode: a806a...9e7

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Vaksine!!!! Selvsagt - skremmende man må lure på det.

Det må være lov å være kritisk!

Min baby på snart 3 mnd skal snart få 2 kombo sprøyter som inneholder massse rart + en i munn. Det føles overhode ikke trygt for meg som mor

Anonymkode: c5342...604

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Min baby på snart 3 mnd skal snart få 2 kombo sprøyter som inneholder massse rart + en i munn. Det føles overhode ikke trygt for meg som mor

På barneskolen, i hine hårde, hadde vi en lærer som hadde en kraftig deformert ankel, etter polio. Hun var en god lærer, og humpet rundt med denne ankelen. Når du har sett noe sånt, ønsker du at barnet ditt skal vaksineres mot polio. Selv om sykdommen nå er bortimot utryddet.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maten barnet ditt spiser inneholder masse rart. Luften barnet ditt puster inneholder masse rart. Lekene og klærene barnet ditt er i daglig kontakt med inneholder masse rart. 

Vaksinene er grundig testet om og om og om igjen. Altså, mener du at du vet bedre om disse er trygge, enn allverdens leger og forskere som har vaksiner som spesialfelt, og som har testet disse? At du "føler noe" betyr ikke en dritt i forhold til at disse ekspertene har bevist ting. 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maten barnet ditt spiser inneholder masse rart. Luften barnet ditt puster inneholder masse rart. Lekene og klærene barnet ditt er i daglig kontakt med inneholder masse rart. 

Vaksinene er grundig testet om og om og om igjen. Altså, mener du at du vet bedre om disse er trygge, enn allverdens leger og forskere som har vaksiner som spesialfelt, og som har testet disse? At du "føler noe" betyr ikke en dritt i forhold til at disse ekspertene har bevist ting. 

Men la oss ikke stikke under en stol at legemiddelindustrien har enorm makt i samfunnet og vaksiner er ekstremt god business... 

Skrevet

Vaksiner er god business for samfunnet, fordi samfunnet sparer penger på at folk blir mindre syke. Og samfunnet sparer penger på at små barn ikke må legges inn på sykehus, for sykdommer som kan unngås med enkle grep.

Om vaksiner er så god business for legemiddelindustrien, derimot, er jeg ikke så sikker på- de ville nok fort tjent like mye, om ikke mer, på at folk faktisk ble syke og trengte behandling.

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde jeg hatt barn, hadde jeg ikke nølt med å vaksinere.

Skrevet

Spiller ingen rolle at legemiddelindustrien tjener på å vaksinere. Man vaksinerer ungene sine. Og sånn er det med den saken.

Skal man la være å vaksinere fordi man ikke vil at legemiddelindustrien skal tjene penger? De tjener nok mer penger dersom de ikke vaksinerer og tusentall av barn blir syke og må ha behandling. (som jeg også nå så at likning hadde skrevet før meg her, jeg lar det allikevel stå det jeg skrev for å vise enda mer enighet enn bare å trykke liker på den posten)

Det er en selvfølge å vaksinere barna sine.

Kritisk tenkning kan man flytte til en annen arena enn vaksinasjonsprogrammet. 

• Liker 3
Skrevet

Anbefaler foredragene til Linda Karlstrøm på YouTube. Hun er ikke helsepersonell men har satt seg mere inn i det enn de fleste helsesøstre og leger du møter: 

Anonymkode: 1bf80...9dd

Skrevet

Når du svarer med youtube-videoer, har du tapt. Sånn er det med den saken.

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tar du og leser deg opp på sykdommene det vaksineres mot. Om barnedødelighet før i tiden. Og se om det føles så mye tryggere ut for deg som mor.

Det er lov å være kritisk ja, men hodeløs tomsing som trur på konspirasjoner og idioti burde det vært regler for. 

Anonymkode: 8c348...f07

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler deg å lese om sykdommene, utbredelsen, og statestikk på før og nå. Hvis du fortsatt er kritisk etter den lesingen, går det heller på din egen redsel. Du er vaksinert selv er du ikke? 

Anonymkode: b3614...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...