Gå til innhold

Ripe i glasset på brillene etter 1 måned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Kjøpte nye briller hos Specsavers for en måned siden. Har oppbevart de i etuiet jeg fikk med all tid jeg ikke har hatt de på meg. 

I går oppdaget jeg at det var kommet en ripe i glasset. Den er nødt til å ha kommet mens de lå i etuiet i veska mi på vei hjem fra jobb. Veska ble ikke utsatt for noe røff behandling, lå i bilsetet på vei hjem. 

Specsavers har 3 måneders fornøydgaranti. Kan jeg klage eller er det min egen skyld at jeg har fått riper? 

Jeg betalte ekstra for å få beskyttelse på glassa slik at de ikke skulle ripes så lett, så er skikkelig skuffa. Synes selv at jeg har behandlet de veldig bra. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får høre med butikken. De driver neppe saksbehandling via KG. 

Briller i etui blir ikke skrapet med mindre noe har kommet ned i brilehuset. Mest sannsynlig har du dunket borti noe med brillene på nesen. 

Anonymkode: 810e4...57a

Skrevet

Hvilke glass tok du? Dersom du tol det rimeligste glasset og er lite bevisst er det jo dømt til å skje en eller annen gang. Men, kan jo høre🙂

Anonymkode: 3f847...ac1

Skrevet

Det skal ganske mye til for å ripe de beste glassene, så det avhenger jo av hva du valgte. 

Anonymkode: 96c4c...bc5

Skrevet

Jeg har ripefrie glass, noe annet går bare ikke. Jeg har hatt briller som har overlevd små tvillingers hender og lek og hundens tygging uten å få riper. Måtte kjøpe nye da stengene ikke tålte hunden men glassene var fine. Anbefaler at du går til butikken og spør om ikke du fikk ripefrie glass.

Skrevet

Jeg kjøpte dyre ripfrie glass! Derfor forstår jeg ikke hvordan de har blitt riper så fort. Har som sagt behandlet de veldig fint, har dårlig økonomi så har vært livredd for å skade de. 

De kan hende at det har kommet noe oppi etuiet som har laget ripen, men de burde vel tåle mer enn som så? 

Skrevet
13 minutter siden, prinsessa2282 skrev:

Jeg kjøpte dyre ripfrie glass! Derfor forstår jeg ikke hvordan de har blitt riper så fort. Har som sagt behandlet de veldig fint, har dårlig økonomi så har vært livredd for å skade de. 

De kan hende at det har kommet noe oppi etuiet som har laget ripen, men de burde vel tåle mer enn som så? 

Nei, det hørtes ganske merkelig ut. Ta dem med tilbake til butikken og forklar situasjonen. Mine briller med dyre kvalitetsglass er 5 år gamle og har vært utsatt for mye, men det er ikke en eneste ripe i glasset. 

Anonymkode: 96c4c...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...