Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du at du "hopper etter Wirkola" i foholdet du er i nå? At den forrige samboeren/kjæresten får mye ros fra svigerfamilie og samboeren din? Eller er du den beste han har vært sammen med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg hopper ikke etter Wirkola, jeg er Wirkola. :sjarmor:

Helt seriøst, nei, hverken mannen min eller familien synes eksene hans har vært bedre enn meg på noe vis. Det er jeg veldig glad for også. En ting er hva svigerfamilie synes, men jeg hadde ikke likt å vært nest-best for mannen min.

Skrevet

Nei, tvert i mot, jeg er Wircola. :sjarmor: Samboeren min har ikke hatt spesielt seriøse forhold før meg, og svigermor er svært fornøyd. Jeg er definitivt den beste han har hatt. Forøvrig er det slik andre veien også, mamma kan skrive under på at samboeren min er den beste jeg har hatt og det er ikke måte på hvor hun skal skryte av ham og sier til stadighet at han er alt hun kunne drømme om av en svigersønn. :-D

Gjest Boklöv
Skrevet

Han som hoppet rett etter Wirkola sleit nok litt, men med tiden så kom det jo noen nye teknikker som ville gjort at Wirkola ville fått problemer med å hoppe til kulen.

Gjest Anonymous
Skrevet

I svigermors øyne er jeg helt klart bokløv. Eksen er wirkola.

Derfor har jeg heller ikke noen kontakt med henne. At eksen til min mann har beholdt sin "gamle" svigermor er ikke akkurat noe tap for meg. Den dagen hun finner seg en ny type har hun to svigermødre og jeg ingen. :hoho:

Skrevet

Jeg er Wirkola - for svigerfar og svigerinna mi særlig, men svigermor er også fornøyd. Og han er definitivt Wirkola i min familie også (så var det stort sett bare Eddie the eagle som hadde hoppet i Suzy-bakken før, så konkurransen var ikke stor...)

:ler:

Skrevet

Jeg er fortsatt Wirkola i ex-ens familie :ler:

.. men han er definitivt ikke en gang Bokløv i min.. - snaut nok Eddie the Eagle :wink:

Gjest Ikke innlogget mandarin
Skrevet

I noen sammenhenger føler jeg nok at jeg hopper etter Wirkola. :-(

X'n hans er ei veldig god venninne av ham fortsatt, og noen ganger føler jeg nok at de to har ting sammen der ikke jeg når opp.

Ex. Han var forlovet med henne, mens han sier klart fra til meg at forlovelse og ekteskap ikke blir aktuelt. Det har han prøvd en gang, og det er nok :o . Da sitter jeg med en følelse av at hun nok har betydd mer for ham enn han kan se at jeg noen gang vil gjøre. :cry:

Hun er 10 år yngre enn meg, og jeg kan nok dessverre ikke forvente samme sprett-rumpa og kroppen som henne. :roll:

Hører vel med til historien at det var hun som avviklet forholdet deres, og han har fortalt at det var kjempetøft for ham. :roll:

Men en gang han herja litt med meg fordi jeg er eldre enn ham (jeg er 65 modell, mens han er 66 modell) sa mora hans: Ja, ja jeg er nå i hvertfall glad for at du har funnet deg et voksent menneske å være sammen med. Da ble jeg jo litt glad. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei igrunnen ikke.

Ingen er bra nok for hennes sønn, så jeg føyer meg nok bare inn i rekken av håpløse :roll:

Skrevet

Nix... Kjæresten min har ikkje hatt seriøse kjærestar før, så eg slepper å bli sammenlikna med andre.

Men eg veit ikkje om eg blir Wirkola om han får seg ny dame en gang i framtida heller :ler:

Skal ikkje så mykje til får å toppe meg på den fronten, eg er nemlig ikkje så veldig glad i foreldre sånn generelt. (Unntatt mine egne :wink: )

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg vet faktisk at jeg blir satt pris på av familien hans, og selvfölgelig mer enn andre jenter som ikke har värt seriöst i samme betydelse for han/de.

Så derfor föler jeg at jeg rekker til, og det er godt!

-Derimot i mitt forrige forhold fantes det ingen over, ingen under, eller ved siden av; Wirkula -hans mor.

Skrevet

Nei, her er vi helt klart Wirkola'er for hverandre begge to.. gudskjelov.. :D

Mannen nevner aldri eksene sine, og det er i grunnen like greit, tror ikke han tenker noe særlig på dem heller.

Svigermor er en sånn type som er blid og snill mot alle, så hun var sikkert glad i eksen til mannen også, men hun blir aldri nevnt.

Men så har jeg båret frem den vakre sønnen til gullklumpen hennes da, og jeg fikk vel en ekstra stjerne i boken da.. :ler:

.. pluss at vi har bygget hus i hagen deres så det blir vel litt tettere og nærere bånd til meg enn med gamledama hans.

Skrevet
Nei' date= tvert i mot, jeg er Wircola. :sjarmor: Samboeren min har ikke hatt spesielt seriøse forhold før meg, og svigermor er svært fornøyd. Jeg er definitivt den beste han har hatt. Forøvrig er det slik andre veien også, mamma kan skrive under på at samboeren min er den beste jeg har hatt og det er ikke måte på hvor hun skal skryte av ham og sier til stadighet at han er alt hun kunne drømme om av en svigersønn. :-D

Skriver under på denne jeg.Men i fare for å virke eplekjekk så har jeg klart å sjarmere svigerfar temmelig bra også :roll:

Gjest flau (logger av)
Skrevet

eh? føler meg skikkelig dust jeg nå.

Wirkola? Noen som kan forklare? :oops:

Skrevet
eh? føler meg skikkelig dust jeg nå.

Wirkola? Noen som kan forklare? :oops:

He he he! :wink:

Wirkola var tidenes skihopper! (Ja, han har blitt danket ut uttallige ganger senere, men er er uansett like legendarisk.) Derav uttrykket "å hoppe etter Wirkola".

Altså: hvis du tør det er du enten dum som et brød, eller ufattelig modig. Og hvis du klarer å prestere (mot alle odds), ja da er du godkjent for livstid.

Skrevet

En av eksene mine er iallfall Wirkola ovenfor mine foreldre, og jeg tror jeg skal komme med en ganske så bra mann om de skal være fornøyd sammenlignet med han. Men jeg har jo tenkt det da, å komme med en skikkelig bra mann!! :wink:

Skrevet

Heldigvis har ikke sambo hatt noen seriøse forhold før meg, så der har de ikke så mye å sammenligne med. Treffer de ikke så ofte siden de bor på en annen side av landet, men har inntrykk av at de synes jeg er et godt parti! :sjarmor:

Mine foreldre forguder sambo også. Spesielt etter en lengre episode i fjor fikk han vist seg fra sin beste side.

For ikke å snakke om mormor og morfar, de synes han er SÅ kjekk og grei.

Men dette kan jo også være pur glede fordi jeg kom hjem med en rotnorsk sunnmøring fremfor en, gud forby, utlendning...

Skrevet

Nei, føler ikke at jeg hopper etter Wirkola for den siste eksdama til min kjære før meg, var en skikkelig hurpe som ingen i familien har noe godt å si om.

Skrevet

Jeg hopper etter Wirkola når det gjelder mine foreldre. Der i gården er det kun eks-en min som teller. Tror ikke det hadde hjulpet om jeg hadde kommet dragene med kronprinsen engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...