Gå til innhold

Smile under samleie??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på med en ny fyr, og vet at det ikke blir lenge til vi hopper til sengs. Men jeg lurer på om det er innfor å smile og ha øyekontakt med han, når jeg ikke kjenner han så godt. Aner jo ikke om han vil bli usikker eller synes det er rart. Noen av dere andre her som smiler til partner under sex? 

Anonymkode: fac0a...c03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har fått høre at jeg har et spesielt smil under sex 😂 De jeg har vært sammen med har elsket det.

med andre ord, gjør hva som er naturlig for deg 

Endret av saltyliquorice
  • Liker 1
Skrevet

Personlig nyter jeg sex så mye at det blir helt unaturlig å smile, og jeg vil at partneren skal oppleve det samme.

Anonymkode: 49ba4...ee5

• Liker 1
Skrevet

Er det meningen at man skal tenke over sånne ting når man har sex? Jeg bruker ikke å være i stand til å tenke på noen ting.

Anonymkode: 2a4db...4d8

• Liker 3
Skrevet

Føles rart å smile, det går liksom ikke, med mindre noe morsomt/teit skjer. Og et tips... Ikke le. Det har jeg gjort, og han takket for seg, enda det ikke var han jeg lo av, men den drøye knirkinga fra senga som sikkert hele nabolaget hørte.

Anonymkode: c1ae0...df8

• Liker 1
Skrevet

En jeg datet litt for 3-4 år siden, smilte. Jeg syns det var litt ekkelt. 

Han bare lå på ryggen og smilte. Ikke en lyd ellers. Bare smil. 

Jeg er glad jeg ikke har opplevd det med noen andre. 

Anonymkode: f462e...821

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holder på med en ny fyr, og vet at det ikke blir lenge til vi hopper til sengs. Men jeg lurer på om det er innfor å smile og ha øyekontakt med han, når jeg ikke kjenner han så godt. Aner jo ikke om han vil bli usikker eller synes det er rart. Noen av dere andre her som smiler til partner under sex? 

Anonymkode: fac0a...c03

Uavhengig sex eller ikke. Man smiler når man smiler, det kommer av seg selv. Smil er best når de kommer ekte og spontant. Smil og vær glad! :) 

Skrevet

Koselig med smil hvis settingen tillater det.

Anonymkode: cb315...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...