AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #21 Skrevet 15. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg tolke dette?? Er jo glad i jenta, men kan ikke leve slik! Anonymkode: 0fbff...083 Hun er så absolutt ikke like glad i deg, og holder deg på gress. Du fikk bekreftet din antagelse gjennom gjennom fb-kontoen hennes mv. Noen vil si at det er å krenke en annens privatliv, jeg sier fuck it. Noen ganger er mann rett og slett hevet over menneskeskapte lover. Hva med din egen integritet og selvrespekt i dette "forholdet"?Du blir ført bak lyset og tråkket på som ei dørmatte. Finn deg ei som respekterer deg. Anonymkode: 4f1a1...1ec 4
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2017 #22 Skrevet 15. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gjorde et stort overtramp og noe ulovelig ved å logge deg inn på hennes facebook! Du burde heller stå opp for deg selv og ikke finne deg i slikt. Alikevel synker du så laft. Du burde sakt at nå kutter du kontakten og henter tingene dine fordi du ikke trives med hvordan forholdet er. Du får ingen medlidenhet fra meg når du oppfører deg slikt. Bare tull, noe helt annet om han hadde skrevet noe der, han sjekket hva som var i gjære fordi han hadde muligheten og fikk sine svar. Det er hun som er nedrig her, og er avslørt. Da er det bare å trekke seg ut, noe slikt tidlig i et forhold er totalt bortkastet tid, og ikke liv laga. Så må hun virkelig tenke seg om hvem hun deler passordene sine med. 1
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2017 #23 Skrevet 15. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er så absolutt ikke like glad i deg, og holder deg på gress. Du fikk bekreftet din antagelse gjennom gjennom fb-kontoen hennes mv. Noen vil si at det er å krenke en annens privatliv, jeg sier fuck it. Noen ganger er mann rett og slett hevet over menneskeskapte lover. Hva med din egen integritet og selvrespekt i dette "forholdet"?Du blir ført bak lyset og tråkket på som ei dørmatte. Finn deg ei som respekterer deg. Dønn enig, hadde gjort akkurat det samme. Noe helt annet om han hadde misbrukt hennes konto på noen som helst måte. Men hun er som mange andre avslørt av de samme sosiale media som de sviker andre med. Bruke mennesker på denne måten er en stor brist i karakteren til vedkommende dame, og det er bare å sette foten ned og gå videre i livet. 1
wintergirl Skrevet 15. desember 2017 #24 Skrevet 15. desember 2017 Gå videre og ikke snu deg. Du fortjener så mye bedre og det kommer du til å få. Veldig leit, men vær glad du fant det ut nå. Skjønner godt at du snoket. Hun gikk bak din rygg og holdt deg for narr. Da får hun tåle å bli krenket tilbake. Hent dine ting, lever nøklene og slett henne fra fb og det som er. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #25 Skrevet 15. desember 2017 Dette høres vondt ut, men hadde dere definert dere som et par? Eller bare skled dere over i hyppig kontakt, uten å definere dere som noe? I og med at hun er mye syk så kanskje hun rett og slett ikke så på dere som kjærester? Og av nysgjerrighet: Hvordan kan man se på Tinder at den andre står som "sist aktiv"? Jeg sliter selv med sykdom og må ofte ta en timeout på 1-4 uker med dates og kjærester, og må innrømme at jeg har vært på tinder når menn jeg ser på som kun dates (selv om vi har truffet hverandre i et år) , det er viktig for meg at man definerer seg som kjærester og tar den praten om jeg skal tolke det sånn, for som syk så kan jeg ikke møtes ofte, og da tar jeg jo utgangspunkt i at den andre treffer noen andre i mellomtiden fra våre treff, selv om vi er glad i hverandre og meldes hver dag. Med mindre vi har hatt kjærestepraten. Jeg syns du skal gi hun noen dager til å komme seg på nå siden hun er syk, og dra å hente tingene dine neste uke uten å lage noe helvete. Den som går ut av det hevet og behersket er den som står igjen med mest respekt, så prøv å vær den personen, så kanskje hun i fremtiden etter noen tinderflørter innser at det er du som er kjærestemateriale og ikke de. Anonymkode: 0b7db...879
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #26 Skrevet 15. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres vondt ut, men hadde dere definert dere som et par? Eller bare skled dere over i hyppig kontakt, uten å definere dere som noe? I og med at hun er mye syk så kanskje hun rett og slett ikke så på dere som kjærester? Og av nysgjerrighet: Hvordan kan man se på Tinder at den andre står som "sist aktiv"? Jeg sliter selv med sykdom og må ofte ta en timeout på 1-4 uker med dates og kjærester, og må innrømme at jeg har vært på tinder når menn jeg ser på som kun dates (selv om vi har truffet hverandre i et år) , det er viktig for meg at man definerer seg som kjærester og tar den praten om jeg skal tolke det sånn, for som syk så kan jeg ikke møtes ofte, og da tar jeg jo utgangspunkt i at den andre treffer noen andre i mellomtiden fra våre treff, selv om vi er glad i hverandre og meldes hver dag. Med mindre vi har hatt kjærestepraten. Jeg syns du skal gi hun noen dager til å komme seg på nå siden hun er syk, og dra å hente tingene dine neste uke uten å lage noe helvete. Den som går ut av det hevet og behersket er den som står igjen med mest respekt, så prøv å vær den personen, så kanskje hun i fremtiden etter noen tinderflørter innser at det er du som er kjærestemateriale og ikke de. Anonymkode: 0b7db...879 Hei. Det er vondt, men det er bare og bite tenna sammen og ri det av. Du er inne på noe der, for vi har aldri snakket om det. Vi har oppført oss som kjærester, og blitt tiltalt slik fra hennes barn (som er voksne). Dette har nå pågått ett par mnd, så det har vært stilt i mellomtiden. På Tinder er det en knapp som du aktiverer, som heter sist aktive. Da får du opp dem som sist har vært logget på, på løpende band! Anonymkode: 0fbff...083
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #27 Skrevet 15. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Det er vondt, men det er bare og bite tenna sammen og ri det av. Du er inne på noe der, for vi har aldri snakket om det. Vi har oppført oss som kjærester, og blitt tiltalt slik fra hennes barn (som er voksne). Dette har nå pågått ett par mnd, så det har vært stilt i mellomtiden. På Tinder er det en knapp som du aktiverer, som heter sist aktive. Da får du opp dem som sist har vært logget på, på løpende band! Anonymkode: 0fbff...083 Hun bruker deg som gratis håndtverker. Anonymkode: 703b9...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå