Gå til innhold

Stripping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere jentene som har strippet for kjæresten deres?

Kunne godt tenke meg og gjøre det en gang, men føler kanskje at det hadde blitt litt latterlig...?

Erfaringer?

:blunke:

Gjest *kine*
Skrevet

.....jeg har gjort det :oops: !!

En tidligere kjæreste overøste meg med undertøy. For at han skulle få se at jeg satte pris på dette i en litt naturlig kontekst (det var ikke alt som passet seg å gå inn hvis man skulle på treningssenteret for å si det sånn.. :wink: ), hendte det jeg tok på dette under "vanlige" klær, og tok kommandoen i stuen før sengetid..... :D

Det skal egentlig ikke være særlig avansert før mannen sitter der med fåret glis og sikler-- :P. Litt enkel groovy musikk og litt humoristisk sans tror jeg er viktig. Det kan fort bli litt rart dersom man gjennomplanlegger det. Det impulsive er nok det beste.

Jeg følte vel av og til at denne eksen var litt sånn at han ville at jeg skulle kle på meg :-? når vi skulle ha sex. Syntes det ble litt turnoff å gå og kle seg om med hofteholder, strømper, korsetter etc, for så å gå å legge seg....

Nå elsker jeg sånt undertøy og bruker f. eks. nesten ikke strømpebukser lenger, kun stayups eller strømper. Det er da faktisk sånn at litt stripp enkelt kan improviseres dersom man skulle være så heldig å finne seg et mannebein for kvelden :kul:

*kine*

...You can leave your hat on......... :sjarmor:

Skrevet

Helt enig med Kine! Det er ikke så mye som skal til med oss mannfolk! Og, det er kjempesexy at jenta vi er glad i ønsker å gi oss den nytelsen det er å se jenter kle seg nakne!

JEG hadde blitt i ekstase! :sjarmor:

Skrevet

Ja, gutter er veldig enkle der, det er bare å ha det rette blikket, vrikke den rette vrikken og ha de rette ordene og vips så er han solgt........... :blunke:

Skrevet

kjæresten min elsker å se meg strippe, og jeg elsker å gjøre d for han. på førsten var det ganske flaut, men det ble raskt moro!jeg elsker å se han blir mer og mer opphisset av å se kroppen min, og jeg blir opphisset av å se han opphisset og av hele spenningen som er når jeg stripper..

Gjest Jørgen
Skrevet

"Amatørstrippere" på hjemmeplan blir både patetisk og litt tragisk. Fullstendig avtennende og komisk!

Råder deg til å la være!

Skrevet

Ikke hvis samboeren min har spurt meg hundre ganger engang?

Og hva vet du om jeg er en dreven danser eller ikke?

:lol:

Gjest Nathalie
Skrevet

Har strippet en gang for min nåværende kjæreste, men jeg syntes det ble litt "falskt".

(Enda jeg har danset i mange år, og kan egentlig dette)

Men hvis du synes det kan være gøy, hvorfor ikke prøve? Hvis det blir for dumt for dere, kan dere jo bare le av det etterpå! :D

Skrevet

Jeg har forsøkt å strippe en gang for en ex-kjæreste... på badet.. han var i dusjen, jeg fikk for meg at NU skulle jeg virkelig forføre litt her!! :sjarmor:

Han oppdaget jo fort at jeg kom inn, stakk hode ut av forhenget og begynte umiddelbart å stirre fasinert når han forsto hva som var på ferde! :kul:

vi holdt øyekontakten under all fjerning av klær, begynte dristig og forførende å ta av BHn, slang den elegant til siden (slik man ser lange hansker bli slengt vekk i en film eller lignende...)... Hørte med en gang ett plask... sto ett øyeblikk helt still og så ut som ett spørsmålstegn, inntil det gikk opp for meg hva som faktisk hadde skjedd.... Lokket på toalettet var jo oppe... og det sto visst akkurat der jeg slang BHn det.... :oops: :rodme: typen holdt på å dø av latteranfall! Hadde visst hatt ett riktig så festlig uttrykk i ansiktet der!

Det har liksom ikke blitt mer stripping for meg.... Tror kanskje ikke det kommer til å skje heller..skal aldri si aldri, men ærlig talt!

Men lykke til dersom du prøver! Og ikke glem, lukk dolokket!!!!! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...