AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Spurte daten i går hvor han egentlig ville fordi det er så innmari mange forskjellige signaler. Kan virke som han bare vil en ting, men så plutselig virker det ikke slik. Han svarte at han ikke tar det så seriøst, men at han liker å være sammen med meg. Han svarte også at han følte seg ensom og kjente på tomrommet. Så en setning jeg ikke skjønte noe av, også skrev han at hvis det var ok for meg uten «rush» så kunne jeg bli bedre kjent med han. Min melding var ikke ment som å spørre om noe seriøst nå, jeg vil også ta det sakte da jeg var i et forhold med en idiot uten like, men jeg vil heller ikke være noen han ligger med når det passer han. jeg svarte han at ja, eg vil bli bedre kjent med han uten å forhaste meg. Så skal jeg backe litt vekk nå? Vi har skrevet sammen eller ringt hver dag ellers, men jeg tenkte kanskje gi han litt tid? Og sende han en melding over helga. Eller? Hva er dette commitment issues? Anonymkode: 8e6fe...66a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 lyst til å knulle deg thats it. Anonymkode: 05219...f12
FluffyJuggernaut Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Han vil ha noen å henge med og ha sex med når han føler seg ensom. Men han er ikke interessert i ett forhold med deg, så om det er det du håper det kan utvikle seg til så tror jeg du blir skuffet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 17 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Han vil ha noen å henge med og ha sex med når han føler seg ensom. Men han er ikke interessert i ett forhold med deg, så om det er det du håper det kan utvikle seg til så tror jeg du blir skuffet. Litt feil skrevet av meg, tror egentlig at han mener at han kjenner på ensomheten å ikke ha noen kjæreste( ikke at det betyr at jeg kommer til å bli denne kjæresten) Den setningen som jeg egentlig ikke skjønner er "How its going to be later, if you are ok to chat without rush you can know me better" Altså vi kjenner hverandre ikke så godt at det er helt feil å snakke om å bli kjærester. Han er borte en god stund nå så uansett kommer vi ikke til å se hverandre før i Januar. Vi er også på et stadige hvor det ikke er normalt å være seriøse heller, bare ha det morro å se hvordan ting går. Vanligvis bruker jeg ikke tro på horoskop, men hans passer han perfekt. En person som tar ting super sakte og ikke bli pushet. jaja, jeg får bare bli FF´n hans da.. Igjen hvis han bare vil det hvorfor da kysse meg offentlig og si ting som at vi ikke er hemmelighet? Anonymkode: 8e6fe...66a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Han sier at han ikke tar det så seriøst, så der har du svaret. Han kommer ikke til å ta det noe mer seriøst om du unngår å "rushe" noe, han er ikke keen på dame eller noe seriøst sånn generelt og du kaster bort tiden din om det er det du vil og håper han er klar om et halvt år til det. Det blir han ikke. Anonymkode: 7b1df...ecf 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han ikke tar det så seriøst, så der har du svaret. Han kommer ikke til å ta det noe mer seriøst om du unngår å "rushe" noe, han er ikke keen på dame eller noe seriøst sånn generelt og du kaster bort tiden din om det er det du vil og håper han er klar om et halvt år til det. Det blir han ikke. Anonymkode: 7b1df...ecf Sant, men jeg har tid til å «kaste» bort tiden min sånn sett. Han har alltid vært ærlig og er veldig oppegående og snill. Han har også sagt ting som tyder på det stikk motsatte av meldingen, men jeg vet at når jeg pusher han får jeg et sånt teit svar. men igjen ja.... da skal jeg bare være singel for jeg kommer aldri til å finne en som kan måle seg mot han. Aldri før har jeg møtt noen som er så lik meg, og har de samme verdiene osv. Ikke vil jeg finne noen andre heller. Hadde egentlig bestemt meg for å være singel resten av livet, så skrev han her til meg.. TS Anonymkode: 8e6fe...66a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant, men jeg har tid til å «kaste» bort tiden min sånn sett. Han har alltid vært ærlig og er veldig oppegående og snill. Han har også sagt ting som tyder på det stikk motsatte av meldingen, men jeg vet at når jeg pusher han får jeg et sånt teit svar. men igjen ja.... da skal jeg bare være singel for jeg kommer aldri til å finne en som kan måle seg mot han. Aldri før har jeg møtt noen som er så lik meg, og har de samme verdiene osv. Ikke vil jeg finne noen andre heller. Hadde egentlig bestemt meg for å være singel resten av livet, så skrev han her til meg.. TS Anonymkode: 8e6fe...66a Jaja, men da kaster du bort tiden med han og lar han bruke deg som pauseunderholdning mens du får sterke følelser og fremtidsvisjoner og ikke han, og ender opp hundre ganger mer såra i lengden når han dumper deg for en annen om 2 år som pulevenner/"snart kjærester". Mange fine menn du går glipp av på den tiden. Vet at du føler det som at han er den perfekte og du ikke vil finne noen du liker bedre, men tro meg det vil du Anonymkode: 7b1df...ecf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, men da kaster du bort tiden med han og lar han bruke deg som pauseunderholdning mens du får sterke følelser og fremtidsvisjoner og ikke han, og ender opp hundre ganger mer såra i lengden når han dumper deg for en annen om 2 år som pulevenner/"snart kjærester". Mange fine menn du går glipp av på den tiden. Vet at du føler det som at han er den perfekte og du ikke vil finne noen du liker bedre, men tro meg det vil du Anonymkode: 7b1df...ecf Ja akkurat nå føles det ut som jeg kan kaste bort tiden min. Tenkte mer å kanskje vente til jeg får møtt han face to face en gang til. Så fortelle han at jeg ikke tenker å være pauseunderholdning, og fortelle han hvor skapet skal stå. Vil ikke gjøre det over melding. Tenkte ikke å la han bruke meg som singel, er jeg singel så betyr det alene alene🙂 Ts Anonymkode: 8e6fe...66a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #9 Skrevet 15. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt feil skrevet av meg, tror egentlig at han mener at han kjenner på ensomheten å ikke ha noen kjæreste( ikke at det betyr at jeg kommer til å bli denne kjæresten) Den setningen som jeg egentlig ikke skjønner er "How its going to be later, if you are ok to chat without rush you can know me better" Altså vi kjenner hverandre ikke så godt at det er helt feil å snakke om å bli kjærester. Han er borte en god stund nå så uansett kommer vi ikke til å se hverandre før i Januar. Vi er også på et stadige hvor det ikke er normalt å være seriøse heller, bare ha det morro å se hvordan ting går. Vanligvis bruker jeg ikke tro på horoskop, men hans passer han perfekt. En person som tar ting super sakte og ikke bli pushet. jaja, jeg får bare bli FF´n hans da.. Igjen hvis han bare vil det hvorfor da kysse meg offentlig og si ting som at vi ikke er hemmelighet? Anonymkode: 8e6fe...66a Horoskop er laget for at folk skal tro det passer perfekt. Tenk på det, har 1/12 av befolkningen nøyaktig samme personlighet og fremtidsutsikter? Anonymkode: d1439...488
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #10 Skrevet 15. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Horoskop er laget for at folk skal tro det passer perfekt. Tenk på det, har 1/12 av befolkningen nøyaktig samme personlighet og fremtidsutsikter? Anonymkode: d1439...488 Ja, jeg vet jo det. Bare at mitt stjernetegn passer meg perfekt. Og han har samme stjernetegn som sønnen min og ser likheter😂 vet jo at i virkeligheten er horoskop bare tull og man kan trykke seg til det svaret man vil ha hvis man leter lenge nok. TS Anonymkode: 8e6fe...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå