AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Del Skrevet 15. desember 2017 Min eksflørt og jeg har en veldig god tone og prater fint sammen med en del kontakt utover hva som kanskje er normalt for ekser. Dette synes jeg er veldig fint fordi vi forstår hverandre men vi har aldri hatt sex. Problemet mitt er at det virker som han tror jeg liker han på en sånn seksuell måte, noe jeg ikke gjør. For meg er han som en bror uten noe som helst seksuelle følelser. Et annet problem er at så fort han finner ut av at jeg har en flørt med noen andre så gjør han alt han kan for å ødelegge dette for meg. Uten å tenke over at dette er noe jeg kanskje ønsker å utvikle til noe mer. Begynner å bli veldig lei denne oppførselen. Hva kan jeg gjøre for å få ham til å forstå at jeg ser på ham som en bror og at jeg vil leve mitt liv uten innblanding? Er det virkelig for mye å be om i dagens frie samfunn? Anonymkode: 7911f...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Del Skrevet 15. desember 2017 Han ble kjent med deg for å score deg, dere flørta så du har vist han interesse før, og han tror han fortsatt kan få deg og henger med deg kun for å score deg. Det fungerer ikke å være "bror" med en som vil pule en. Det beste du kan gjøre er å kutte han ut som venn, for han vil aldri se på deg som kun en venn, han vil alltid prøve å score deg og sabotere for deg og andre menn. Anonymkode: e360e...a26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DewPoint Skrevet 15. desember 2017 #3 Del Skrevet 15. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig for mye å be om i dagens frie samfunn? Anonymkode: 7911f...023 Ja, selvfølgelig er det det. Du kan ikke ta en "flørt" og gjøre han om til en "bror". Det kalles tvang og er ikke forenlig med et fritt samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Del Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, DewPoint skrev: Ja, selvfølgelig er det det. Du kan ikke ta en "flørt" og gjøre han om til en "bror". Det kalles tvang og er ikke forenlig med et fritt samfunn. Ja hvis det er slik det fungerer så vil jeg heller ha en bror mindre og få være i fred. Anonymkode: 7911f...023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DewPoint Skrevet 15. desember 2017 #5 Del Skrevet 15. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja hvis det er slik det fungerer så vil jeg heller ha en bror mindre og få være i fred. Anonymkode: 7911f...023 Lurt! 👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Del Skrevet 15. desember 2017 Han er åpenbart interessert i deg. Bare det at det "virker som han tror at du liker ham på en seksuell måte" og at han prøver å ødelegge alle flørtene dine er vel klare tegn på at selv om du ønsker ham som en bror og venn, ønsker han noe helt annet av deg. Du spør hva du kan gjøre for å få ham til å forstå at du ser på ham som en bror og at du vil leve ditt liv uten innblanding... Har du sagt akkurat dette til ham - i klartekst? Altså at du ikke er interessert i ham på den måten, du vil bare være venner, du vil date andre og han må ikke blande seg oppi det? Hvis du ikke har sagt det, så må du være tydelig med intensjonene dine. Han har tydeligvis misforstått totalt. Hvis du har sagt det, og han ikke hører etter og forstår dette, så er det definitivt best å kutte ham ut. Man trenger faktisk ikke slike "venner" som egentlig bare vil i buksen din, og som saboterer for deg. Og med den oppførselen han har, så er han antakelig heller ikke interessert i "å bare være venner". Anonymkode: 01d5d...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Del Skrevet 16. desember 2017 Litt nysgjerrig egentlig nå, hva er det som gjør at du liker alle andre enn han på en seksuell måte? Utseende? Anonymkode: cc85d...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Del Skrevet 16. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt nysgjerrig egentlig nå, hva er det som gjør at du liker alle andre enn han på en seksuell måte? Utseende? Anonymkode: cc85d...15c Nei han er veldig kjekk og har en fin kropp så det handler ikke om det. Anonymkode: 7911f...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #9 Del Skrevet 16. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei han er veldig kjekk og har en fin kropp så det handler ikke om det. Anonymkode: 7911f...023 Hva handler det om da? Eller rettere sagt; hvordan kan det handle om noe annet da? Anonymkode: cc85d...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #10 Del Skrevet 16. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva handler det om da? Eller rettere sagt; hvordan kan det handle om noe annet da? Anonymkode: cc85d...15c Handler alt om utseende for deg? Anonymkode: 00493...f32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11 Del Skrevet 16. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva handler det om da? Eller rettere sagt; hvordan kan det handle om noe annet da? Anonymkode: cc85d...15c Oida. Hvis alt du baserer et parnerskap på er utseende, så får du ikke gode partnerskap for å si det sånn. Man kan fint være kjekk og pen og snill, uten å være aktuell som partner for en venninde eller en annen. Det er mye som skal stemme! (Nettopp derfor kjærligheten er så unik og det er så vanskelig å finne en livspartner) Ikke bare kjemi, like personligheter, likt energinivå og interesser, men også mål og drømmer for livet , verdier, moraler, "vibb", seksuell tiltrekning (noe helt annet enn å være billedlig kjekk/pen), lik type ambisjoner for å forme samfunnet til det bedre sammen og bygge en god fremtid for ikke bare seg selv men også for neste generasjoner og ønske det samme for samfunnet og livet, ha like lidenskaper eller i det minste være interessert i lidenskapene til hverandre ++++++ Anonymkode: e360e...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 16. desember 2017 #12 Del Skrevet 16. desember 2017 On 15.12.2017 at 9:51 AM, AnonymBruker said: Min eksflørt og jeg har en veldig god tone og prater fint sammen med en del kontakt utover hva som kanskje er normalt for ekser. Dette synes jeg er veldig fint fordi vi forstår hverandre men vi har aldri hatt sex. Problemet mitt er at det virker som han tror jeg liker han på en sånn seksuell måte, noe jeg ikke gjør. For meg er han som en bror uten noe som helst seksuelle følelser. Et annet problem er at så fort han finner ut av at jeg har en flørt med noen andre så gjør han alt han kan for å ødelegge dette for meg. Uten å tenke over at dette er noe jeg kanskje ønsker å utvikle til noe mer. Begynner å bli veldig lei denne oppførselen. Hva kan jeg gjøre for å få ham til å forstå at jeg ser på ham som en bror og at jeg vil leve mitt liv uten innblanding? Er det virkelig for mye å be om i dagens frie samfunn? Anonymkode: 7911f...023 Kjære deg ...mannfolk kan ikke BARE være venner med kvinner. Det er ikke sånn det fungerer, vi fokuserer på å etablere vår egen familie. Vi kan da ikke bruke tiden på å være "brødre", "kompis" for kvinner som ikke ønsker noe mer. Den tiden og de ressursene må brukes på å finne vår fremtidige mor til våre barn. Jada du har sikkert mange mannlige kompiser slik du ser på det....og mange menn i tidlig 20årene lurer seg selv til å tro de bare kan være venner med kvinnfolk. Så undertrykker de sine egne følelser til den dagen de sprekker i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #13 Del Skrevet 16. desember 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Oida. Hvis alt du baserer et parnerskap på er utseende, så får du ikke gode partnerskap for å si det sånn. Man kan fint være kjekk og pen og snill, uten å være aktuell som partner for en venninde eller en annen. Det er mye som skal stemme! (Nettopp derfor kjærligheten er så unik og det er så vanskelig å finne en livspartner) Ikke bare kjemi, like personligheter, likt energinivå og interesser, men også mål og drømmer for livet , verdier, moraler, "vibb", seksuell tiltrekning (noe helt annet enn å være billedlig kjekk/pen), lik type ambisjoner for å forme samfunnet til det bedre sammen og bygge en god fremtid for ikke bare seg selv men også for neste generasjoner og ønske det samme for samfunnet og livet, ha like lidenskaper eller i det minste være interessert i lidenskapene til hverandre ++++++ Anonymkode: e360e...a26 Også har man alt dette, men likevel dyttes man ned i Friendzone, eller i verstefall ''bror''-zone. Brrr... Anonymkode: cc85d...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå