AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Hei! Hvor mye ser menn på pene damer, og hva tenker dere når dere gjør det? Det er jo så mange pene jenter og kvinner her i Norge, på skole, jobb, treningssenter, byen... Jeg er en litt sjalu type dessverre, og synes dette er veldig vanskelig, om eventuell kjæreste ser så mye på andre... Og ikke minst tenker jeg om vi får en dårlig periode etter åresvis sammen og forelskelsen er vekke, om han bare vil se på andre jenter og sammenligne de med meg... Anonymkode: 65847...82c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Vil tro de ser på pene jenter der hvor de finner pene jenter. Du må jobbe med deg selv eller forbli singel resten av livet om dette er et såpass stor problem for deg. Anonymkode: 32515...9b2 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro de ser på pene jenter der hvor de finner pene jenter. Du må jobbe med deg selv eller forbli singel resten av livet om dette er et såpass stor problem for deg. Anonymkode: 32515...9b2 Ja men jeg mente ca hvor ofte? Er det sånn at de snur seg og drømmer om jenter bare litt over gjennomsnittet, når de har kjæreste/kone og er opptatt, eller er det ekstremt vakre damer de gjør dette med? Fordi pene jenter finnes overalt, er man på jobb/butikken/treningssenteret kan man jo sikkert se 10+ hver dag. Anonymkode: 65847...82c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 Jeg ser på damer jeg finner attraktive, antagelig er ikke dette de samme dere damer ser på som idealer for damer, for modell standard damer er faktisk sjeldent interessante i det hele tatt. Ja, jeg ser sikkert 10 damer eller mer hver dag som jeg finner svært attraktive, men det er slik at jeg dveler masse på det og går å tenker eller sammenligner damer jeg ser med kjæresten, det bare skjer ubevisst at jeg legger merke til at det var en attraktiv dame, men jeg tenker på andre ting. Det sitter nok bare i biologien vår, og har ikke noe med at menn er så veldig mye mer utspekulerte enn damer. Damer ser jo tross alt på menn og. Anonymkode: e7c3c...51d 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg mente ca hvor ofte? Er det sånn at de snur seg og drømmer om jenter bare litt over gjennomsnittet, når de har kjæreste/kone og er opptatt, eller er det ekstremt vakre damer de gjør dette med? Fordi pene jenter finnes overalt, er man på jobb/butikken/treningssenteret kan man jo sikkert se 10+ hver dag. Anonymkode: 65847...82c Ja da titter de vel 10+ ganger om dagen da. Man må ikke være overnaturlig pen for å være pen og bli lagt merke til. Det kan være så mye som fanger blikket til folk. Anonymkode: 32515...9b2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 Jeg ser mye på pene damer. Hva jeg tenker når jeg gjør det forblir en hemmelighet. Når jeg har kapret en av dem, skal hun få vite alt om det. Anonymkode: b58ea...32d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #7 Skrevet 14. desember 2017 Ja la oss late som at kvinner aldri ser på menn de synes er pene. Anonymkode: 3626b...800 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 Forelskelsen blir fort vekke når du prøver å kontrollere typen din basert på så vage ting som at det finnes pene damer i verden. Hvis han begynner å bli interessert i en annen, kommer du ikke til å merke det fordi du er for opptatt med å styre ham generelt. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi pene jenter finnes overalt, er man på jobb/butikken/treningssenteret kan man jo sikkert se 10+ hver dag. Du må slutte å være så besatt av dette. Det finnes alltid noen som er penere enn deg, klokere enn deg, mer sporty enn deg, flinkere enn deg med mat/barn/ husarbeid/penger, eller bare annerledes. Sånn er det for alle. Anonymkode: f1524...c7e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 Mye. Hele dagen. Kan til og med fantasere om randoms eller mastrubere til hun sexy på jobb. Men jeg har aldri vært utro mot samboeren min og hun kommer aldri til å få vite om dette. Det som foregår i hodet er ingenting å være sjalu på. Anonymkode: 52982...ce7 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #10 Skrevet 14. desember 2017 Jeg kan jo bare fortelle som en semi-attraktiv dame, jeg ser jo at menn ser på meg. Jeg tror folk generelt liker å glo på noe pent, er vel en grunn til at mange filmstjerner er attraktive. Vi blir ikke forelsket i dem likevel, men det er behagelig å hvile blikket på. Kan gjøre det selv med en vakker mann, eller når jeg går bak en dame med perfekte former i en trang kjole (har en greie for timeglass-former), eller kan til og med glo litt på "pakken" til en mann i trang bukse hvis den er litt fremtredende. Man tenker ikke nødvendigvis at den personen vil jeg virkelig ha, det er bare noe som drar blikket litt i noen sekunder uten at det trenger bety en dritt enn at det var fint å se litt ekstra på. Har lest forskning på at til og med babyer glor et par sekunder ekstra på pene (aka symmetriske) ansikter. Babyene har ikke tenkt å være utro mot noen, er bare en menneskelig greie. Anonymkode: 363f3...160 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #11 Skrevet 15. desember 2017 23 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Hvor mye ser menn på pene damer, og hva tenker dere når dere gjør det? Det er jo så mange pene jenter og kvinner her i Norge, på skole, jobb, treningssenter, byen... Jeg er en litt sjalu type dessverre, og synes dette er veldig vanskelig, om eventuell kjæreste ser så mye på andre... Og ikke minst tenker jeg om vi får en dårlig periode etter åresvis sammen og forelskelsen er vekke, om han bare vil se på andre jenter og sammenligne de med meg... Anonymkode: 65847...82c Alle glor. Tipper du også gjør d?Forandre heller det du ikke liker med deg selv!!!! Forøvrig er jeg sterkt uenig og d er mine guttekompiser også. Norske damer er generelt skikkelig mandig trent og ser ikke bra ut uten sminke ( med mindre vipper og bryn er farget, vippeextentions og microblading er fiksa da) Er selv aldri sjalu på damer med mindre de er rene supermodellene...slik som Miranda Kerr ( bare med større bryster og øyne). Er skuffet over lite feminitet i Norge. Damene vasser rundt i firkanta manneklær så formene er ikke eksisterende. Nei, takke meg til Latino damer. DA kjenner jeg et lite stikk av sjalusi da. Ikke fordi fyren glor. ( Jeg glor jo enda mer selv), men fordi jeg *slurp smatt* gjerne skulle hatt perlehvit, rett tannrad, nydelige mørke bryn, bitteliten søtnos nese uten norskt " nebb" eller " oppstoppergrisnese", store lepper...hm...drømme, drømme PS: Hvis du ikke klarer å kontrollere sjalusien din snarest kommer han uansett t å stikke. Foreslår at alle med sjalusiproblemer er single t dette fikses opp i. Lykke til! Anonymkode: 0296b...f8e
Gjest GoldenLioness Skrevet 15. desember 2017 #12 Skrevet 15. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hvor mye ser menn på pene damer, og hva tenker dere når dere gjør det? Det er jo så mange pene jenter og kvinner her i Norge, på skole, jobb, treningssenter, byen... Jeg er en litt sjalu type dessverre, og synes dette er veldig vanskelig, om eventuell kjæreste ser så mye på andre... Og ikke minst tenker jeg om vi får en dårlig periode etter åresvis sammen og forelskelsen er vekke, om han bare vil se på andre jenter og sammenligne de med meg... Anonymkode: 65847...82c Tja, jeg ser pene menn så vil tro han ser pene damer. Når jeg tenker meg om så er det oftere jeg som påpeker at jeg ser en fin dame og han bare «Hæ? Hvem da?» Men nå er ikke noen av oss sjalu da. Vi kan fint prate om fine menn og damer uten å føle oss truet. Vi elsker hverandre og selv om vi ser fine folk så betyr det ikke at vi automatisk vil ha dem fremfor hverandre. Vi kan gå igjennom verdens vakreste kvinne lister og merkelig nok har vi helt ulik smak i damer Menn derimot har vi ganske lik mening om Hans «drømmedame»er f.eks svart. Han synes svarte damer er utrolig vakre. Jeg er da ikke det. Jeg elsker hovedsakelig blonde menn med blå øyne. Mannen min er det motsatte Det handler om å være trygg på seg selv og vite at man er sammen med er en ærlig og resepektfull person som får deg til å føle deg vel og elsket. Vi har aldri gitt hverandre grunn til å ikke stole på hverandre. Vi er venner, kjærester og mann og kone. Vi gir hverandre frihet og er vi på byen så gjør vi ikke noe vi vet at vi ikke hadde likt at partneren gjør. En enkel og grei regel. Klart, ingen av oss nistirrer og nærmest sjekker ut en annen foran hverandre. Det er totalt respektløst.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #13 Skrevet 16. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle glor. Tipper du også gjør d?Forandre heller det du ikke liker med deg selv!!!! Forøvrig er jeg sterkt uenig og d er mine guttekompiser også. Norske damer er generelt skikkelig mandig trent og ser ikke bra ut uten sminke ( med mindre vipper og bryn er farget, vippeextentions og microblading er fiksa da) Er selv aldri sjalu på damer med mindre de er rene supermodellene...slik som Miranda Kerr ( bare med større bryster og øyne). Er skuffet over lite feminitet i Norge. Damene vasser rundt i firkanta manneklær så formene er ikke eksisterende. Nei, takke meg til Latino damer. DA kjenner jeg et lite stikk av sjalusi da. Ikke fordi fyren glor. ( Jeg glor jo enda mer selv), men fordi jeg *slurp smatt* gjerne skulle hatt perlehvit, rett tannrad, nydelige mørke bryn, bitteliten søtnos nese uten norskt " nebb" eller " oppstoppergrisnese", store lepper...hm...drømme, drømme PS: Hvis du ikke klarer å kontrollere sjalusien din snarest kommer han uansett t å stikke. Foreslår at alle med sjalusiproblemer er single t dette fikses opp i. Lykke til! Anonymkode: 0296b...f8e Så du foreslår å erstatte sjalusiproblemer med å kollektivt skamme seg over å ha nordiske gener? Hallo i luken.... Anonymkode: f1524...c7e 2
Inwe Skrevet 16. desember 2017 #14 Skrevet 16. desember 2017 (endret) Jeg ser menn som er finere enn min kjære (sjelden, da han er utrolig kjekk, men det skjer) så jeg regner med at han ser damer som er finere enn meg også. Kanskje han tilogmed tenker at hun kunne jeg hatt sex med om jeg var singel, det kan jeg tenke. Men jeg ville aldri valgt noen foran han nå, både fordi jeg er veldig fornøyd med det jeg har både utseendemessig og sengeferdigheter og fordi jeg aldri ville ha ofret eller såret den fantastiske mannen min. Han er min beste venn og jeg ville aldri gjort noe som kunne ført til at jeg mistet han. Stoler på at han mener det samme som meg. Endret 16. desember 2017 av Inwe
Nerine_ Skrevet 16. desember 2017 #15 Skrevet 16. desember 2017 Alle ser vel om de får øye på noen ekstra pene/kjekke? Jeg ser jo litt ekstra om jeg oppdager en kjekk mann på butikken osv, men det er jo ikke sånn at jeg vurderer å bytte ut mannen min hver gang jeg ser en annen kjekking. 1
Mheihei Skrevet 17. desember 2017 #16 Skrevet 17. desember 2017 Jeg er selv jente og jeg merker så ekstremt til det at noen glor at det har begynt å plage meg smått. Sier ikke at de gjør det fordi de synes jeg ser bra ut, kan være det motsatte også selvsagt. Men jeg synes det er så ekstremt uhøffelig å glane så på fremmede. Normen er jo slikt at hvis man får øyekontakt med en person så ser man bort med en gang, men er utallige ganger hvor jeg har sett bort (men jeg merker at mennene fortsatt nistirrer på meg) og jeg fatter ikke at de ikke blir flaue. Har bare sluttet og se på dem fordi det finnes menn som er så forskrudd at de tror bare jeg ser på dem så vil jeg ha dem. (Ikke alle såklart) og det er selvsagt aldri tilfelle heller. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #17 Skrevet 17. desember 2017 Legger merke til attraktive damer selvfølgelig, og tankene sveiper rett som det er innom sex. Glor ikke, men elsker en liten flørt med øyekontakt når jeg innimellom møter blikket til noen som tenker det samme. Da er det full avkledning med øya og de heftigste scenarioer spilles ut i tankene mine. Dama mi kan dog ta det helt med ro, det vil alltid være henne. Heldigvis vet hun det. Anonymkode: 3b967...d9c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #18 Skrevet 17. desember 2017 Er mann og har aldri vært utro før. Men jeg fantaserer hele tiden om andre damer. Kan ikke noe for at jeg er så visuell og at det finnes så mye flotte damer. Tenker at en mann som aldri legger merke til ei fin dame, mangler noen hormoner som burde vært der. Så lenge jeg ikke er utro, så skader det ingen at jeg fantaserer om andre. Anonymkode: 0131f...e4a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #19 Skrevet 17. desember 2017 Både menn og kvinner ser på pene kvinner. Menn med et "sjekker deg ut"-blikk, kvinner med et litt surt blikk. Det ligger i oss å dvele ved noe estetisk attraktivt. Det betyr derimot ikke at det er i oss hele dagen. Menn er svært visuelle, og det betyr selvsagt at de fanger opp skjønnhet raskt. Men det passerer raskt også, iom. at de ikke er like gode på å lagre inntrykkene - out of sight, out of mind. Anonymkode: e864d...150
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #20 Skrevet 17. desember 2017 På 16.12.2017 den 10.06, AnonymBruker skrev: Så du foreslår å erstatte sjalusiproblemer med å kollektivt skamme seg over å ha nordiske gener? Hallo i luken.... Anonymkode: f1524...c7e "Oppstoppergrisnese" er det dessverre svært mange som har, og jeg ser mer og mer av det. Lite pent å se rett inn i neseborene. Anonymkode: 95215...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå