Gå til innhold

Veggis på diett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Etter jeg ble vegetarianer synes jeg det har blitt så vanskelig å spise sunt og enkelt! Tidligere når jeg spiste kjøtt og fisk følte jeg at det var så mye enklere å spise sunt. Da posjonerte jeg feks ut fisk/kylling og grønnsaker utover dagen. Men nå går det mye i brød og ost 😅 Tips til vegetariske enkle, sunne middager lavt på kcal ? Vil gjerne gå ned noen kilo og ikke være så oppblåst hele tiden. Savner å føle meg 'i form' 😉

Ellers er det å være veggis lekende lett altså! 😊😘👍❤️

Anonymkode: be0d4...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva pleier du å spise til middag? Ikke brød og ost da også, vel?

Anonymkode: d82a3...220

Skrevet

Med det havet som finnes av frukt og grønt, trenger du virkelig ikke leve på brød og ost. Det er bare latskap. 

Gjør som før, og erstatt kjøtt/fisk med eksempel bønner, linser, burgere etc. Ikke noe mer komplisert enn det. 

Anonymkode: 20b0a...e29

• Liker 1
Skrevet

Wok, gryteretter, thai/indisk mat, 

Anonymkode: 8f716...ccb

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Etter jeg ble vegetarianer synes jeg det har blitt så vanskelig å spise sunt og enkelt! Tidligere når jeg spiste kjøtt og fisk følte jeg at det var så mye enklere å spise sunt. Da posjonerte jeg feks ut fisk/kylling og grønnsaker utover dagen. Men nå går det mye i brød og ost 😅 Tips til vegetariske enkle, sunne middager lavt på kcal ? Vil gjerne gå ned noen kilo og ikke være så oppblåst hele tiden. Savner å føle meg 'i form' 😉

Ellers er det å være veggis lekende lett altså! 😊😘👍❤️

Anonymkode: be0d4...e06

http://www.veganmisjonen.com/2015/01/lavkalori-ukemeny-uke-22015.html

http://www.veganmisjonen.com/2017/10/oppskrift-byggryn-suppe-vegansk.html

Anonymkode: 20cc4...897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...