AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Hei! Etter jeg ble vegetarianer synes jeg det har blitt så vanskelig å spise sunt og enkelt! Tidligere når jeg spiste kjøtt og fisk følte jeg at det var så mye enklere å spise sunt. Da posjonerte jeg feks ut fisk/kylling og grønnsaker utover dagen. Men nå går det mye i brød og ost 😅 Tips til vegetariske enkle, sunne middager lavt på kcal ? Vil gjerne gå ned noen kilo og ikke være så oppblåst hele tiden. Savner å føle meg 'i form' 😉 Ellers er det å være veggis lekende lett altså! 😊😘👍❤️ Anonymkode: be0d4...e06
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Hva pleier du å spise til middag? Ikke brød og ost da også, vel? Anonymkode: d82a3...220
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Med det havet som finnes av frukt og grønt, trenger du virkelig ikke leve på brød og ost. Det er bare latskap. Gjør som før, og erstatt kjøtt/fisk med eksempel bønner, linser, burgere etc. Ikke noe mer komplisert enn det. Anonymkode: 20b0a...e29 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Wok, gryteretter, thai/indisk mat, Anonymkode: 8f716...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Etter jeg ble vegetarianer synes jeg det har blitt så vanskelig å spise sunt og enkelt! Tidligere når jeg spiste kjøtt og fisk følte jeg at det var så mye enklere å spise sunt. Da posjonerte jeg feks ut fisk/kylling og grønnsaker utover dagen. Men nå går det mye i brød og ost 😅 Tips til vegetariske enkle, sunne middager lavt på kcal ? Vil gjerne gå ned noen kilo og ikke være så oppblåst hele tiden. Savner å føle meg 'i form' 😉 Ellers er det å være veggis lekende lett altså! 😊😘👍❤️ Anonymkode: be0d4...e06 http://www.veganmisjonen.com/2015/01/lavkalori-ukemeny-uke-22015.html http://www.veganmisjonen.com/2017/10/oppskrift-byggryn-suppe-vegansk.html Anonymkode: 20cc4...897
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå