AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Jeg har møtt en mann fra Sukker, vi har vært på tre dates og kyssing ligger i luften neste gang. Men! Et stort men! Han har grodd DET julenisseskjegget og på bildene på Sukker hadde han ikke skjegg. Tror ikke det er en julespøk, men noe han har hatt en stund og egentlig vil ha der i fremtiden også med mindre noen sier i fra at det ikke ser bra ut. Først og fremst: Han ser femti ganger bedre ut uten skjegg! I tillegg ser jeg på det som problematisk å kysse eller f.eks at han skal slikke nipplene mine eller "der nede" med så mye stikkende skjegg. Jeg har veldig sensitiv hud og en annen gang jeg kysset en med skjegg hadde jeg rødt utslett og irritert hud i mange timer og et døgn etterpå i ansiktet og på haka, og alle stedene på kroppen han kysset. Er det innafor å si at daten må ta skjegget før han får kysse meg, når han prøver å kysse meg neste gang? Hvordan legger jeg frem dette? Anonymkode: 8f902...305
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 (endret) Bare spør om han kan barbere seg siden skjegg stikker. og at du får utslett. Endret 14. desember 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Hvordan ville du tatt det om han kritiserte ting ved utseendet ditt og forlangte at du endret det før han ville kysse deg...? Anonymkode: f1a55...396 13
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 Ærlig talt. Kvinner barberer leggene!! Det minste menn kan gjøre er å fjerne skjeggegriseriet. Det er tortur å kose med en som har skjegg. Menn må da vote det?!? Anonymkode: 370c9...951 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 Red alert. Starter å ville endre folk allerede etter tre dates... Anonymkode: 33add...bbc 5
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 Jeg misliker skjegg så mye ! Det er noen få som kler det. Ikke innafor å be ham fjerne det da. Hadde jeg likt ham veldig godt , så måtte jeg jo leve med det liksom :-) men nei , skjegg er bare ikke min greie.
Jolene Skrevet 14. desember 2017 #7 Skrevet 14. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du tatt det om han kritiserte ting ved utseendet ditt og forlangte at du endret det før han ville kysse deg...? Anonymkode: f1a55...396 Ikke sant. Dessuten er et skikkelig skjegg på en mann råsexy! 4
Hedy Lamarr Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 (endret) Hun til ham: "På bildet var du glattbarbert, nå er du skjeggete og skjegg er turnoff" Det er jo ok dersom, f.eks Han til henne: "På bildet hadde du langt hår, nå er du korthåret, og det er turnoff" Og kanskje er det ok, dersom glattbarbert / langt hår er veldig viktig for vedkommende. Endret 14. desember 2017 av Amawhatsnot 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du tatt det om han kritiserte ting ved utseendet ditt og forlangte at du endret det før han ville kysse deg...? Anonymkode: f1a55...396 Da poster hun en tråd her om hvor fæl han er, og får en masse svar om at han ikke er en ekte mann som ikke tar henne som den hun er. Anonymkode: 33add...bbc 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #10 Skrevet 14. desember 2017 Til mitt forsvar så sørger jeg for å ha oppdaterte bilder av meg på profilen min, sånn at jeg ser lik ut. Og nå har jeg faktisk så sensitiv hud at jeg får irritert og rød hud i opp til et døgn etterpå, og to dager senere kommer det kviser der fordi huden har vært så irritert. Skjegg kan være fint det, og jeg liker han ikke noe mindre av den grunn, men det er utrolig upraktisk og helt umulig for meg å drive å kysse med. Et testkyss - ja, men ikke om han skal bli en fast partner. Jeg ville ikke tatt det som kritikk om en mann sa til meg at jeg var finere med en annen hårfarge eller med lengre hår om han hadde sett bilde av meg med det, fint å bli obs på hva man kler mest, det er ikke det at jeg syns det er turnoff med skjegget, men det vil bli veldig problematisk! Akuratt som menn sier de ikke vil ha "hår i maten" når de slikker en dame og krever at damer skal ha barberte armer, legger og underliv, så må vel menn også forstå at jeg ikke vil ha stikking i ansiktet og klø i timesvis og få kviser av hudirritasjonen, og på følsomme såre nipler? Anonymkode: 8f902...305 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #11 Skrevet 14. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du tatt det om han kritiserte ting ved utseendet ditt og forlangte at du endret det før han ville kysse deg...? Anonymkode: f1a55...396 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Red alert. Starter å ville endre folk allerede etter tre dates... Anonymkode: 33add...bbc Det er ikke å kristisere eller ville "endre folk". Det blir som å si til en at det er fint om de kan bruke mindre parfyme, om man er allergisk mot parfyme. Anonymkode: 8f902...305
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #12 Skrevet 14. desember 2017 Du kan kutte det av etter at dere har hatt sex. Anonymkode: 451be...20b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #13 Skrevet 14. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker said: Menn må da vote det?!? Anonymkode: 370c9...951 Nei? Man skal ikke mene noe om andres hårvekst. Uavhengig om det er i ansiktet, under armene, på leggene eller på fitta. Det er et personlig valg. Take it or leave it. Anonymkode: afea0...d65 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #14 Skrevet 14. desember 2017 Faktisk er det verre med skjeggstubber enn helskjegg når det kommer til slikking osv. Jeg vil gjerne se og føle mannen mins lepper, så det klipper han litt.Han er drit sexy med det skjegget!! Anonymkode: 572d4...867 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #15 Skrevet 15. desember 2017 11 hours ago, AnonymBruker said: Til mitt forsvar så sørger jeg for å ha oppdaterte bilder av meg på profilen min, sånn at jeg ser lik ut. Og nå har jeg faktisk så sensitiv hud at jeg får irritert og rød hud i opp til et døgn etterpå, og to dager senere kommer det kviser der fordi huden har vært så irritert. Skjegg kan være fint det, og jeg liker han ikke noe mindre av den grunn, men det er utrolig upraktisk og helt umulig for meg å drive å kysse med. Et testkyss - ja, men ikke om han skal bli en fast partner. Jeg ville ikke tatt det som kritikk om en mann sa til meg at jeg var finere med en annen hårfarge eller med lengre hår om han hadde sett bilde av meg med det, fint å bli obs på hva man kler mest, det er ikke det at jeg syns det er turnoff med skjegget, men det vil bli veldig problematisk! Akuratt som menn sier de ikke vil ha "hår i maten" når de slikker en dame og krever at damer skal ha barberte armer, legger og underliv, så må vel menn også forstå at jeg ikke vil ha stikking i ansiktet og klø i timesvis og få kviser av hudirritasjonen, og på følsomme såre nipler? Anonymkode: 8f902...305 Ja det forstår vi godt Bare ta det opp med han og si ifra om at du har følsom hud som veldig lett blir irritert så om han ikke kunne tenke seg å barbere seg eller noe slik så skal du nok se at han gjør det. Anonymkode: 89bfd...fcc 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #16 Skrevet 15. desember 2017 Si at du har lyst til å se han uten skjegg Anonymkode: e3d37...79e 1
saltyliquorice Skrevet 15. desember 2017 #17 Skrevet 15. desember 2017 Er det så stikkete da? Høres ut som han har lengde på det. Kan du ikke prøve å kysse han en gang og se hvordan det kjennes? Noen menn bruker jo balsam i skjegget, og da er det mykt.
-Balder- Skrevet 15. desember 2017 #18 Skrevet 15. desember 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: og på bildene på Sukker hadde han ikke skjegg. Du får si at det var ikke dette du bestilte! 4
Gjest padawan Skrevet 15. desember 2017 #19 Skrevet 15. desember 2017 Hadde et kvinnefolk krevd jeg skulle fjerne skjegget etter tredje daten hadde det ikke blitt mer dates på henne og meg iallfall.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #20 Skrevet 15. desember 2017 Jeg tenker som så at hvis man synes det er innafor å kommentere andres utseende, så må man tåle det samme tilbake. Tåler du det hvis han plutselig synes du er for tynn, for tykk eller ber deg endre hårsveis? Det er selvsagt lov å si at du synes han var veldig fin uten skjegg, men dersom han vil ha det - så kan du ikke kreve at han gjør noe med det. Det er et dårlig tegn å prøve å endre folk man nettopp har møtt. Anonymkode: 6ef10...630 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå