Gå til innhold

Til dere menn - er det turnoff å være alenemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mamma til en 2-åring som jeg har hovedansvaret for. Opplever at menn ofte er interessert, men at de backer litt ut når de får høre om dette. Feks. var ute for noen uker siden med venninner for litt siden. Vi kom i snakk med noen jevnaldrende menn, og han ene var veldig på meg. Vi begynte å chatte etterpå, men jeg opplevde at han trakk seg mer unna da jeg fortalte at jeg har en sønn. Plutselig får jeg vite at han har tatt kontakt med den ene venninnen min som jeg var ute med. Han virket ikke interessert i henne, men i meg da vi møttes. 

Jeg er 28 år, og hadde selvfølgelig skjønt det om jeg var 10 år yngre....Er det liksom bare fraskilte fedre som er aktuelle her? 

Ærlige svar, please. Tørr å høre det. Da vet jeg hva greia er. Forstår meg ikke på menn.

Anonymkode: 3f355...aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig fra en mann på din alder - ja. Hvorfor ikke satse på en som har barn allerede og kan sette seg mer inn i din livssituasjon. Blir for styrete for meg når barnet er så liten.

Anonymkode: d24b1...e0f

• Liker 19
Skrevet

Ja turnoff. Alt for mange alenemødre der ute som bruker mannen som en ressurs. Vi er ikke interesserte. Hold deg til menn som har barn fra før, eller gjør det klinende klart at vedkommende ikke får noe med ungen din å gjøre. Men forholdet blir uansett amputert når dama har en vandrende kreftcelle i livet sitt.

Anonymkode: 62277...142

• Liker 19
Skrevet

Kommer vel an på mannen. Min nye kjæreste syns det er fint at jeg har barn fra før, og at jeg vil ha flere barn med han.

Anonymkode: e2e0a...6cb

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mamma til en 2-åring som jeg har hovedansvaret for. Opplever at menn ofte er interessert, men at de backer litt ut når de får høre om dette. Feks. var ute for noen uker siden med venninner for litt siden. Vi kom i snakk med noen jevnaldrende menn, og han ene var veldig på meg. Vi begynte å chatte etterpå, men jeg opplevde at han trakk seg mer unna da jeg fortalte at jeg har en sønn. Plutselig får jeg vite at han har tatt kontakt med den ene venninnen min som jeg var ute med. Han virket ikke interessert i henne, men i meg da vi møttes. 

Jeg er 28 år, og hadde selvfølgelig skjønt det om jeg var 10 år yngre....Er det liksom bare fraskilte fedre som er aktuelle her? 

Ærlige svar, please. Tørr å høre det. Da vet jeg hva greia er. Forstår meg ikke på menn.

Jeg er like gammel som deg og har to barn, 50% samvær. Kan liksom ikke velge og vrake fra øverste hylle som alenemor. Som fulltids alenemor er du bundet til huset kveld etter kveld, ikke merkelig om en uten barn og forpliktelser ikke ønsker det. 

Anonymkode: e8760...fbd

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja turnoff. Alt for mange alenemødre der ute som bruker mannen som en ressurs. Vi er ikke interesserte. Hold deg til menn som har barn fra før, eller gjør det klinende klart at vedkommende ikke får noe med ungen din å gjøre. Men forholdet blir uansett amputert når dama har en vandrende kreftcelle i livet sitt.

Anonymkode: 62277...142

Vandrende kreftcelle? Ærlig talt. TS burde være glad for at sånne som deg styrer unna. 

• Liker 30
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Hadde ikke vært et problem for meg. 

Skrevet

Ikke noe problem med alenemødre. Kom så drar vi på date :kline:

• Liker 5
Skrevet

Jeg har barn selv, men for meg spiller det ingen rolle om du er mor eller ei. Det sier så lite om deg som person, både utseende- og personlighetsmessig, at det blir litt irrelevant. 

Anonymkode: 02eb3...d52

• Liker 3
Skrevet (endret)

Turnoff er det ikke. Beundrer alle foreldre som er alene om omsorgen, men kan det by på problemer? Absolutt. Hadde jeg vært singel og datet en alenemor er det ikke bare hun og meg det skal klikke mellom, vel så viktig er det at ungen liker meg og jeg ungen. Ellers ville det være uaktuelt for min del. Ei kvinne som derimot har barn med flere fedre, hadde jeg aldri engang vurdert å innlede et forhold til. 

Endret av HalldirV2
  • Liker 5
Gjest Axl Rose
Skrevet

Nei. Går greit så lenge hun ikke har mange barn og barn med flere forskjellige fedre. Koselig med et barn eller to.

Skrevet

For meg er det en dealbreaker. Alenemødre er ikke aktuelt 🤨

Anonymkode: b7947...dc6

• Liker 8
Skrevet

Å ha barn er jo en ganske stor greie. Jeg synes det er rart at du ikke forstår at dette gjør deg utelukket for mange. Du bør vel egentlig være glad for at det finnes flere menn som ser på dette som så seriøst at de velger å trekke seg tilbake til tross for at de likte deg i starten, da på grunn av at de ikke ønsker seg barn i livet sitt enda. 

Du er fortsatt relativt ung for å ha et barn på to år. Det er ikke rart at jevnaldrende helst ser etter noen som ikke har barn.

Anonymkode: 7f957...9fd

• Liker 16
Skrevet

Alenemødre er uaktuelt. 

Anonymkode: 7f45b...5e5

• Liker 9
Skrevet

Ikke turn-off eller uaktuelt, nei.

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Det er en ting som er viktig når det gjelder alenemødre. Skal jeg en gang i et forhold med ei så må hun aldri ha lurt ein mann til å bli ufrivillig far. Sånne kjerringer må holde seg unna meg når det gjelder seriøst forhold. Bryr meg ikke når de bare er til sex.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ålreit å ha som kk ,men ikke som kjærestematriale-

Sorry,men du ville ha ærlige svar.

Anonymkode: d10a3...771

• Liker 8
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha barn er jo en ganske stor greie. Jeg synes det er rart at du ikke forstår at dette gjør deg utelukket for mange. Du bør vel egentlig være glad for at det finnes flere menn som ser på dette som så seriøst at de velger å trekke seg tilbake til tross for at de likte deg i starten, da på grunn av at de ikke ønsker seg barn i livet sitt enda. 

Du er fortsatt relativt ung for å ha et barn på to år. Det er ikke rart at jevnaldrende helst ser etter noen som ikke har barn.

Anonymkode: 7f957...9fd

26 år er ikke ungt å få barn vel. Jeg er 28 og har et barn på 8 år. Det er hakket mere ungt. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...