AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Huff, har bestilt en nokså kostbar dings i julegave, nå hagler det inn med negative tilbakemeldinger på trustpilot 😢 var selvsagt ikke mottatt noe, de svarer ikke på mail. Noe jeg kan gjøre for å gå pengene tilbake? Anonymkode: 0b9d9...ba5
nordlending Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Har du betalt via PayPal kan du ta kontakt med dem. 2
Million Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Har du betalt med kredittkort, kan pengene kanskje fås tilbake via kredittkortselskapet. Ta kontakt med dem og forklar at du har blitt svindlet. Da vil de kunne trekke betalingen til svindelfirmaet. Har du derimot betalt med bankkortet ditt, og det er trukket rett fra konto, er ikke rettighetene dine like gode. Da er nok sjansene for å få tilbake pengene små. Det er derfor det er anbefalt å alltid bruke kredittkort når man handler på nett, fordi man er så godt beskyttet mot svindel. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 Betalt med bankkort 😢 Anonymkode: 0b9d9...ba5
Million Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Betalt med bankkort 😢 Anonymkode: 0b9d9...ba5 Jeg har undersøkt litt mer og det ser ut til at kanskje ikke alt håp er ute likevel. Kanskje vilkårene og betingelsene er endret? https://www.forbrukerradet.no/forside/okonomi-og-betaling/netthandel-misfornoyd/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå