Gå til innhold

Mobilen døde, hva skal jeg gjøre med nettbutikken som ikke svarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, mobilen døde, plutselig, uten forvarsel. Skulle ta den opp av veska for å sjekke klokka, men der var det null respons. Helt svart, ingenting fungerer.

Kjøpte den for et år siden i en norsk nettbutikk og vet at forbrukerkjøpsloven gjelder (såfremt det ikke er min skyld på noen måte..?)

Problemet er jo bare at svartiden på mail (de har visst ikke telefonnummer), er uviss. Jeg sitter uten mobil og vet ikke når jeg kan forvente svar om reklamsjon/reprasjon/lånemobil...

Frustrert.

Noen som vet hvilke regler som gjelder rundt dette? Jeg har jo krav på evt fiksing/sjekking og lånemobil i ventetida...Om de ikke svarer på en uke, så er det, ja, litt krise ^^

Hehe, hilsen litt-mobilavhengig

Anonymkode: 31e0f...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å lade den? :P

Anonymkode: 578ae...869

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ja.. Med flere ulike ladere og stikkontakter faktisk (:

Skrevet

Kjøp en billig tlf til rundt 200.-, så har du i alle fall telefon mens du venter.

Skrevet

Lån en annens telefon eller be noen andre om å ringe. 

Anonymkode: f6bb9...477

Skrevet

Det dreier seg om CDON.com.

Og tro det eller ei, de har ingen telefon, chatten som de skryter av er ikke til å finne, og facebook-siden deres flommer over av sinte kunder...

Så... Spent på når jeg får svar, og hva mine rettigheter egentlig er her..? Noen som har opplevd liknende?

Skrevet

Min telefon som også er kjøpt på cdon måtte inn til reparasjon. Tok litt tid før jeg fikk kontakt med de. Fikk telefonen tilbake etter ca. 10 dager. 

Anonymkode: 1d743...b20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...