Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve meg på løsvipper på julebordet, hvis jeg kan finne noen som ikke er helt latterlig lange og overdrevne. Hvilke merker er å anbefale?

En annen ting: Er det vanskelig å sette løsvipper på fint? Burde jeg sette av noen kvelder til å "øve" meg?

Skrevet

Anbefaler house of lashes, disse kan du få kjøpt på H&M. Finnes mange ulike lengder og typer, så du finner sikkert vipper som passer deg.
Har du satt på løsvipper før? Første gangen kan det være litt tricky, men det er ikke vanskelig. Søk på tutorials på youtube så skal du nok klare å sette på vipper :sminkedokke:
b69ebd924208144996c099e1cecb8e7e--big-la 

Skrevet

Ja du bør helt klart sette av noen kvelder å øve deg, og øve deg med ett par, og bruke et helt nytt par til selve julebordet så du ikke går rundt med vipper med gammelt lim og sånn på der. 

Det viktigste er å vente ca 30 sekunder fra du påfører limet på vippekanten , til du legger vippen på ditt øyelokk. For om limet er for ferskt så sklir vippene bare på øyelokket og blir enda vanskeligere å feste. Ha en pinsett eller vippepinsett, evn kulepenn bakdel klar sånn at du kan dytte og holde kantene på vippen på plass etter du har festet den, sånn at limet tørker mens vippen er helt inntil huden i kanten, for det er en tendens at vippene løsner i kanten under tørking pga formen er litt buet, og da syntes det veldig godt at man har på falske vipper om kanten stikker ut fra øyelokket. 

Hvordan vipper kommer an på hvor store øyne, og hvor stort mellomrom du har mellom øyelokket til øyebrynet ditt. 
Har du stor plass så anbefaler jeg Makeup mekka sin Breathtaking, naturlige og vakre men litt for store for små øyne, har du liten plass må du gå for noen kortere vipper. 
Har du små øyne må du unngå vipper som er tykke og tette, og unngå de som har tykk vippekant der vippene skal festes. 
Jeg ville kjøpt 4-5 forskjellige vippepar og prøvd meg frem, det er  mange vipper som virkelig ikke passer øynene og ansiktet ens, men det betyr ikke at man ikke kler vipper, man må bare finne riktig type vipper for seg :)

Anonymkode: d6a8c...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...