AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Jeg Kjenner jeg blir drit irritert på Møteplassen , har opprettet profil der og betalte for å være vip medlem, men det ble jo bare tull. Får beskjed om at alderen min er feil i følge deres opplysninger . Jeg går gjennom profilen og ser at fødselmåneden min er feil, fixer det og tror alt er ok. Men det er det ikke. Jeg får beskjed om at det er hos klarna det er feil og ikke i profilen , noe med person nummeret mitt , jeg skjønner ikke hvordan det kan være tilfellet , for jeg fylte ikke ut person nummeret mitt da jeg laget profilen eller betalte med visa kortet mitt. Så får jeg beskjed om at de har kreditert meg betaling for vip medlemskap, da er ikke lenger vip og får ikke lest meldingene mine der. Så må jeg prøve igjen , det funker ikke da heller, fremdeles et problem med alder hos klarna, de sier da at alder er 19 på klarna ,mens jeg er 45 på profil. Krediterer meg igjen og vi skjønner at det er min datter sin klarna som kommer opp . Jeg prøver en gang til , og går nøye gjennom hele utfyllingsprosessen , men ser ingen bokser for utfylling av personnummer, i følge Møteplassen skal det være der, ser kun mitt eget navn , adresse og epost. Blir vip igjen , skriver til MP og spør om alt er i orden nå. NOPE.. er ikke det skjønner du , blir kreditert igjen... Sender dem epost om hvordan utfyllingskjema ser ut på nett for meg , de lager ring rundt en text der det står Er dette deg? og her er det jeg må klikke for å kunne ordne med personnummer, men den klikket jeg på forrige gang og der var IKKE noe boks for personnummer . Så prøver jeg enda en gang , nå er det plutselig en boks for personnummer , og alt ser helt anderledes ut en de andre gangene jeg fyllte ut noe , så nå fyller jeg ut personnummer og alt det andre og betaler igjen for vip. MEN ER BLITT KREDITERT IGJEN... Altså hva er det som skjer ??? Noen som skjønner dette ? Anonymkode: 1d9e7...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå