Gå til innhold

Venner og kollegaer har funnet ut om tvangssalg av motorsykkelen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en veldig kjip situasjon der min motorsykkel skal selges på tvangssalg, har vært helt tyst om dette til absolutt alle, men venner og kollegaer kommer bort til meg å spørr om ryktene om denne motorsykkelen er sant, og at de har sett den stå der biler og motorsykler tvangsselges.

kan jeg ta banken eller inkassoselskap på dette ?? Hva slaks rettigheter har jeg? Dette var utrolig kjipt... 

Anonymkode: 0533f...c0d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at du kan ta noen for dette. 

Betaler du ikke så er det slikt som skjer! 

Anonymkode: 64bb0...078

• Liker 5
Skrevet

Snakk med en advokat og hør med dem. Alle kan havne i en kjip situasjon. Alle! De har ikke lov å utlevere om din situasjon til hver og en mann ihverfall.  Tviler på at de har gjort det, men forhør deg. 

• Liker 3
Skrevet

Du kan da ikke "ta" noen på dette. De kan ikke lage store bygninger for alt som skal tvangsselges for at ingen skal se. 

Anonymkode: f6fad...b07

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, wintergirl skrev:

Snakk med en advokat og hør med dem. Alle kan havne i en kjip situasjon. Alle! De har ikke lov å utlevere om din situasjon til hver og en mann ihverfall.  Tviler på at de har gjort det, men forhør deg. 

De har lov å sette gjenstanden for salg. Om noen kjenner igjen gjenstanden får så være, det kan ikke de ta hensyn til.

Anonymkode: 64bb0...078

• Liker 1
Skrevet

Stavanger?

Anonymkode: 310df...200

• Liker 1
Skrevet

Rettigheter? Hva mener du TS? 

Anonymkode: f7b8a...6ef

Skrevet

Dersom den skal selges, må de jo legge den ut for salg. Da vil jo gjerne noen kjenne den igjen. Du kan ikke «ta» de for noe som helst.

Anonymkode: 787ad...7b7

• Liker 1
Skrevet

Det enkleste her er å si sannheten til de som lurer. Alle kan gå på en smell, og spekulasjonene som oppstår er ofte verre enn sannheten..

Det er ingenting du kan ta hverken banken eller inkassoselskapet på her.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i en veldig kjip situasjon der min motorsykkel skal selges på tvangssalg, har vært helt tyst om dette til absolutt alle, men venner og kollegaer kommer bort til meg å spørr om ryktene om denne motorsykkelen er sant, og at de har sett den stå der biler og motorsykler tvangsselges.

kan jeg ta banken eller inkassoselskap på dette ?? Hva slaks rettigheter har jeg? Dette var utrolig kjipt... 

Anonymkode: 0533f...c0d

Det hadde vært verre om det hadde vært boligen din, og du hadde små barn. Det er mange i den situasjonen, så jeg synes mer synd på dem.

Anonymkode: c25e4...c06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...