AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Fant akkurat ut at mannen jeg har vært forelsket i, som har kommet og gått som han selv ville i 2 år, har sjonglert mellom meg og eksen hans.. Alle tillitserklæringene, alle kjærlighetserklæringene har bare vært ren løgn.. Når hun ikke taklet det mannekreket, har han kommet til meg for å love at det er meg han vil ha. Så, borte! Så tilbake. Så borte! Han har sittet hos hun og sendt melding til meg og beklaget seg for at han ikke har tatt kontakt, men at han likte meg så godt og det skremte han. Så borte! Mannen er godt voksen. Hva får folk til å gjøre sånt? Jeg har vært naiv og stolte på magefølelsen og tok kontakt med den andre dama. Og jaggu, jeg har blitt omtalt som den "gale" som ikke tar et hint. Det samme har han sagt om hun til meg. Jeg er sjokkert😔😔😔 Anonymkode: 9ef2a...7ea
GammelKaktus Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Noen menn er bare drittsekker, enkelt og greit. Bare vær glad for at du fant det ut av det nå, så slipper du å kaste bort mer tid. Nytt år nye muligheter.🤗 9
Gjest Axl Rose Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Ok. Han er en drittsekk. Glem han og lær deg å ikke tro så godt om alle. Det beste er å holde seg singel så gå videre å nyt singellivet. Forhold er både skummelt og jævlig. Ender sjelden bra.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant akkurat ut at mannen jeg har vært forelsket i, som har kommet og gått som han selv ville i 2 år, har sjonglert mellom meg og eksen hans.. Jeg er sjokkert😔😔😔 Anonymkode: 9ef2a...7ea Virkelig...? Altså hva trodde du han holdt på med hver gang han "gikk"? Anonymkode: cb073...1eb 5
wintergirl Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 Trist. Men kutt han for all del helt ut av livet ditt. Du kan få bedre mann enn det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 Samme her! Hva er forbokstaven i navnet hans? Anonymkode: 9a7bf...6d6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #7 Skrevet 14. desember 2017 Høres ut som min eks. Dobbeltliv, for ikke å si, trippeltliv-ekspert! Vær sjeleglad for at du kan kaste han ut av livet ditt og ikke trenger å bruke mer tid på han. Anonymkode: b626a...894
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 Da sender du kopi av meldinger du har fått av han til eksen hans, så er det ingen tvil om hvem som er den gale😉 Anonymkode: 82eea...ae5 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 Og jeg som er hyggelig og grei, med ok utseende, har aldri hatt dame. Noe er feil på denne kloden. Anonymkode: ce416...ab9 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #10 Skrevet 15. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som er hyggelig og grei, med ok utseende, har aldri hatt dame. Noe er feil på denne kloden. Anonymkode: ce416...ab9 Man kan dessverre fort ende opp som kjedelig og grå for mange damer :/ meg inkludert, jeg hadde blitt slem av å være sammen med deg (no offense mot deg- jeg har bare funnet ut at det er sånn dame jeg er...) hvor gammel er du? Anonymkode: e6d74...e7b
wintergirl Skrevet 15. desember 2017 #11 Skrevet 15. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som er hyggelig og grei, med ok utseende, har aldri hatt dame. Noe er feil på denne kloden. Anonymkode: ce416...ab9 Nei, du har bare ikke møtt den rette enda.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #12 Skrevet 15. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som er hyggelig og grei, med ok utseende, har aldri hatt dame. Noe er feil på denne kloden. Anonymkode: ce416...ab9 det er slik du beskriver deg selv som jomfru etter at du ikke er jomfru lenger så dukker nok vanligvis mer kvinnenegative egenskaper frem tipper jeg Anonymkode: ca011...16c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #13 Skrevet 15. desember 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Da sender du kopi av meldinger du har fått av han til eksen hans, så er det ingen tvil om hvem som er den gale😉 Anonymkode: 82eea...ae5 Done🤣Ja, var sånn jeg fant dette ut, da jeg tok kontakt med eksen🙈 jeg er fortsatt den gale da,og alt er vill fantasi iflg han, selv om det står svart på hvitt hva han har drevet med🙈Noen menn er dessverre psykopater og de vil alltid fortsette videre med det de driver med. Men denne gangen ble han ihvertfall oppdaget og godt er det😊 Anonymkode: 9ef2a...7ea 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #14 Skrevet 15. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som er hyggelig og grei, med ok utseende, har aldri hatt dame. Noe er feil på denne kloden. Anonymkode: ce416...ab9 https://www.reddit.com/r/niceguys/ Anonymkode: ad8bb...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #16 Skrevet 15. desember 2017 ts hva er forbokstaven i navnet hans? Anonymkode: 9a7bf...6d6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #17 Skrevet 15. desember 2017 Egentlig burde du skrive hele navnet så alle damer kan få en heads up og holde seg unna han der Anonymkode: 9a7bf...6d6 1
I Grosny Skrevet 15. desember 2017 #18 Skrevet 15. desember 2017 23 timer siden, Axl Rose skrev: Ok. Han er en drittsekk. Glem han og lær deg å ikke tro så godt om alle. Det beste er å holde seg singel så gå videre å nyt singellivet. Forhold er både skummelt og jævlig. Ender sjelden bra. Det stemmer. Enten så ender det med brudd, eller så ender det med døden.
Gjest Axl Rose Skrevet 15. desember 2017 #19 Skrevet 15. desember 2017 12 minutter siden, I Grosny skrev: Det stemmer. Enten så ender det med brudd, eller så ender det med døden. Ja singellivet er tryggest og best. Kan kose oss med flere damer ikke bare ei.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #20 Skrevet 15. desember 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig burde du skrive hele navnet så alle damer kan få en heads up og holde seg unna han der Anonymkode: 9a7bf...6d6 Tanken har fristet, tanken har fristet😂 Ts Anonymkode: 9ef2a...7ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå