AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Har kommet i en rar situasjon😊 La oss kalle de Tor (37) og Harald (41)😂 Uansett. Hadde chattet med Harald lenge på tinder. Faktisk i 11 mnd frem og tilbake da vi begge er opptatt. Han reiser mye i jobb, jeg ifb med studiet. Jeg og jobber fulltid og har barn. Han har to store tenåringsbarn. Han bor ca 3 timer unna i bil fra meg og jeg er ikke flyttbar pga barna mine! Uansett. Har hatt 5 fine dater med han der flere var overnatting. Kan ligge å prate om alt. Han gir mye komplimenter. Jeg kjørte i 3 timer sist kun for å være med han en kveld og natt! Han har besøkt meg da han var på konferanse med jobb. Føler en slags syk tiltrekning til han. Han sier han liker meg men at han trenger tid pga eksen til å "varmes opp"? (hans ord) og at dating er uvant for han. Han er utadvendt og smilende og glad og jeg føler meg nesten forelsket når jeg ligger ved siden av han. Trygg. Men: Han har ikke bedt om tlf nr og virker kald akkurat der. Kan spørre meg om hvordan det går på Messenger, så svarer jeg og spør tilbake. Så blir det helt stille!! F.eks har det nå vært stille flere dager etter sist spm jeg stilte, så plutselig kommenterer han en Snap på chat"Så fin du er". Han vet liksom akkurat hva han skal si for å holde meg varm for der og da føler jeg at han liker meg..Kan jeg stole på det..? Nå er han på ferie i en mnd. Har ikke avtalt neste treff, for han er umulig skriftlig. Så møtte jeg Tor tilfeldig. En stille type, sjenert i starten. Et treff ble til flere. Etter 3 møter åpnet han seg mer. Han svarer meg alltid og viser mer interesse. Har "dessverre" hatt sex med han også. Sexen er ok. Men overnevnte muligens litt bedre🤤 Har kun hatt sex en gang og det var ikke planlagt. Har vært på 2 dater ute (kaffe og gåtur) og ca 4-5 ganger møttes hjemme hos hverandre. Utrolig koselig å se film sammen og ligge på sofaen. Han bor i nabolaget mitt. Han er pappa på fulltid når han ikke er på jobb, så det kompliserer det litt. Jeg har mer barnefri enn han og vi vil aldri ha barnefri sammen på en måte.. Men har besøkt han etter barna er i seng og så gått hjem etterpå. Vi er jo på noen måter i samme livssituasjon☺ Hvem bør jeg satse på date videre egentlig?😫 Anonymkode: 20e6b...ca2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Ville hvertfall ikke valgt Harald. Hvem vil ha en mann som er på Tinder når han egentlig er i et forhold?! Anonymkode: dde44...be7 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Hvem av dem har størst pikk? Anonymkode: 960c7...561 1
Fjelltopp Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 Gå for Tor, Harald har hatt 11 mnd på seg til å vise sin interesse og prioritere deg men det gjør han ikke , og dessuten.. xen hans skulle ikke trenge "oppvarming" for å få høre at han har truffet en my dame. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem av dem har størst pikk? Anonymkode: 960c7...561 La meg gjette; usikker mann som trur vi damer velger menn utifra penis størrelse? Fornøyd med de begge, men mange takk som spør. Anonymkode: 20e6b...ca2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville hvertfall ikke valgt Harald. Hvem vil ha en mann som er på Tinder når han egentlig er i et forhold?! Anonymkode: dde44...be7 Hva mener du? Eksen er klissgal iflg han. Men jeg er ikke lettlurt og naiv. Skeptisk. Men i et forhold tviler jeg på. Anonymkode: 20e6b...ca2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #7 Skrevet 14. desember 2017 Hvis du ikke er sikker - ingen av dem. Hadde en av dem vært riktig for deg hadde du ikke vært usikker. Anonymkode: 50324...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er sikker - ingen av dem. Hadde en av dem vært riktig for deg hadde du ikke vært usikker. Anonymkode: 50324...c2b Problemet er jo at jeg liker de begge. 5 dater er jo ikke mye, må nok mer til. Anonymkode: 20e6b...ca2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 Harald er niks, nada og null å spare på. Slutt å møte han, han er en player og en idiot som vet hvordan han skal manipulere. Det kommer aldri, aldri til å bli dere. Gi Tor en sjanse om du føler for det. 😊 Anonymkode: 465e5...978 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #10 Skrevet 14. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er sikker - ingen av dem. Hadde en av dem vært riktig for deg hadde du ikke vært usikker. Anonymkode: 50324...c2b Da blir nok pikkstørrelsen det avgjørende. Anonymkode: 960c7...561
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #11 Skrevet 14. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Harald er niks, nada og null å spare på. Slutt å møte han, han er en player og en idiot som vet hvordan han skal manipulere. Det kommer aldri, aldri til å bli dere. Gi Tor en sjanse om du føler for det. 😊 Anonymkode: 465e5...978 meg og Tor har en date i morgen. Vet du har et poeng egentlig☺ Anonymkode: 20e6b...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #12 Skrevet 14. desember 2017 Om du absolutt skal velge noen så blir det sistemann, men ut i fra oppførselen din virker du ikke som typen som glemmer playeren og kommer uansett til å såre sistemann når førstemann trykker på de rette knappene igjen og du overtaler deg selv med at det ikke lenger "føles riktig" med den sjenerte. Anonymkode: 6a860...505 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #13 Skrevet 14. desember 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du absolutt skal velge noen så blir det sistemann, men ut i fra oppførselen din virker du ikke som typen som glemmer playeren og kommer uansett til å såre sistemann når førstemann trykker på de rette knappene igjen og du overtaler deg selv med at det ikke lenger "føles riktig" med den sjenerte. Anonymkode: 6a860...505 Nei, skal unngå såre noen. Var tanken. Derfor best å "velge" tidlig. Anonymkode: 20e6b...ca2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #14 Skrevet 14. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, skal unngå såre noen. Var tanken. Derfor best å "velge" tidlig. Anonymkode: 20e6b...ca2 Litt sent nå som du har hatt sex med begge, samma hvor lite du "planla" det. Om du liker sistemann så kjør på der uten å nevne han første. Sexen blir garantert bedre, spesielt mtp at han var sjenert. Anonymkode: 6a860...505 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #15 Skrevet 15. desember 2017 Denne er enkel. Når du har møtt begge såpass mye og ikke klarer å velge så har du ikke følelser for noen av dem. Når det er riktig så merker du det etter såpass tid, og da er det ingen tvil. Da trenger du ikke spørre noen om råd. Du VET! Avslutt med begge. Anonymkode: 0798a...fda 2
saltyliquorice Skrevet 15. desember 2017 #16 Skrevet 15. desember 2017 Ville valgt Tor. Han høres ut som en mer langsiktig type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå