floyel Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Hei! Muligens et noe teit spørsmål, men: Tar vanlige H&M-butikker inn sortimentet fra H&M Rowells? Har sett et par pene plagg, men jeg tør ikke å kjøpe noe uten å prøve det først. Takknemlig for alle svar! mvh Fløyel
*M* Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Som regel finnes produktene i katalogen bare der. Dersom plaggene ikke passer når du får dem kan du bytte størrelse eller returnere dem og få pengene tilbake.
CecilieB Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Men det virker som mer og mer fra katalogen også kommer i butikken. At det er samkjørte ordre. Egentlig er Rowells et eget firma.
Heidipia:) Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Har enda ikke sett ett eneste plagg de har i katalogen i butikkene..
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har sett plagg fra H&M-katalogen som kom ut ifjor (høst?) på butikken nå, på salg.
CecilieB Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Har enda ikke sett ett eneste plagg de har i katalogen i butikkene.. Da har du ikke sett godt nok
floyel Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2005 Hei! Takk for alle svar! Nå lurer jeg imidlertid på hvorfor to firma har samme navn, dersom de selger forskjellige produkter? Uansett, noen som vet hvilke plagg som det er mest sannsynlig å finne i en vanlig H&M-butikk? Leter etter en skjorte jeg har sett på nett, men synes det er irriterende å måtte betale 39 + 39 i oppkrav og returporto dersom den ikke passer. (For nysgjerrige så er det den grønnstripete skjorta (men jeg vil ha den i lyseblått!) i nest siste rute på side 3 i dame-kolleksjonen/skjorter.) mvh Fløyel
MiniMjau Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Jo, jeg såg ei skjorte jeg kjøpte i fjorsommer fra katalogen, hang på et stativ som NYHET nå i lunchen (shoppe-lunch :-) )
CecilieB Skrevet 2. februar 2005 #9 Skrevet 2. februar 2005 Hei! Takk for alle svar! Nå lurer jeg imidlertid på hvorfor to firma har samme navn, dersom de selger forskjellige produkter? Uansett, noen som vet hvilke plagg som det er mest sannsynlig å finne i en vanlig H&M-butikk? Leter etter en skjorte jeg har sett på nett, men synes det er irriterende å måtte betale 39 + 39 i oppkrav og returporto dersom den ikke passer. (For nysgjerrige så er det den grønnstripete skjorta (men jeg vil ha den i lyseblått!) i nest siste rute på side 3 i dame-kolleksjonen/skjorter.) mvh Fløyel Jeg skal sjekke for deg om den finnes i butikk. Jeg klarer ikke finne ut hvilken det er. Kan du gi meg sidetallet i katalogen, evt. linken på hm.com?
floyel Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2005 Jeg skal sjekke for deg om den finnes i butikk. Jeg klarer ikke finne ut hvilken det er. Kan du gi meg sidetallet i katalogen, evt. linken på hm.com? Jøss! Tusen takk! Men det her med linking til rowells-katalogen blir jeg ikke helt klok på. Jeg går på www.hm.com -> h&m rowells shop ->dame -> skjorter -> s 3 -> og i det nest siste bildet er det en grønn- og hvitstripet skjorte som jeg vil ha i lyseblått. Artikkelnummeret som jeg får opp når jeg legger den i handlekurv er 61-5914 mvh Fløyel
CecilieB Skrevet 2. februar 2005 #12 Skrevet 2. februar 2005 Den er foreløpig ikke kommet i butikken enda. Men i butikkene så kommer jo vår/sommerklærne porsjonert utover sesongen og ikke alt på en gang som i katalogen. Derfor kan det jo være at den kommer, men jeg kan ikke garantere noe. Beklager.
Gjest Butterflygirl Skrevet 2. februar 2005 #13 Skrevet 2. februar 2005 Det finne en rowell shop på strømmen storsenter (hvis du bor i nærheten) Der selger de masse klær fra katalogen til tilbudspris. Jeg kjøpte en kortermet skjorte til 40 kr, som egentlig koster 149kr i katalogen. Og den er der fortsatt i år. Det er en skjorte med korte puffy armer og med "prikker" på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå