Gå til innhold

Gi bort på Finn - siste gang!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i huleste er det slik at folk tenker man kan skalte og valte med andres tid når de i tillegg er så greie at de gir bort noe helt gratis? Hvis man har sagt man skal komme, så kommer man? Det er da helt utrolig! Dette kommer jeg ikke til å gidde mer. Vil gi bort barneutstyr som er pent brukt, folk kaster seg over, men man må vente på at folk kommer som de sier, før man kan prøve nestemann. 😡

Anonymkode: 1a138...de4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste er det slik at folk tenker man kan skalte og valte med andres tid når de i tillegg er så greie at de gir bort noe helt gratis? Hvis man har sagt man skal komme, så kommer man? Det er da helt utrolig! Dette kommer jeg ikke til å gidde mer. Vil gi bort barneutstyr som er pent brukt, folk kaster seg over, men man må vente på at folk kommer som de sier, før man kan prøve nestemann.

Opplevde noe av det samme en gang, så da jeg skulle gi bort en sekk med DVD, så sa jeg at den som kom først, fikk. Det funket :)

Skrevet (endret)
4 minutter siden, chisandra said:

Opplevde noe av det samme en gang, så da jeg skulle gi bort en sekk med DVD, så sa jeg at den som kom først, fikk. Det funket :)

Dette har vært min løsning også. Holder ikke av, og da kommer som regel de som er oppriktig interessert fort :)

Endret av den
  • Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet
Akkurat nå, den skrev:

Dette har vært min løsning også. Holer ikke av, og da kommer som regel de som er oppriktig interessert fort :)

Nettopp :)

Skrevet

Kan du ikke bare si at de får komme i et visst tidsrom, da? F. eks. kl. 1900 - 1905? Da blir det ikke så mye bortkasta ventetid.

Anonymkode: aab64...ffb

• Liker 1
Skrevet

Førstemann til mølla, pleier jeg å skrive på annonsen. 

Men jeg pleier ikke å avtale henting hos meg. Det har kommet så mange rare mennesker hos oss.

Anonymkode: 5795d...6f5

• Liker 1
Skrevet

Har også benyttet meg av "førstemann til mølla" -opplegget, men selv det avstedkom sure og fornærma folk, og en som påstod at jeg hadde ødelagt hele jula for han og sønnen. Det gjaldt noen småting.

Skrevet

Tror jeg skal prøve å gi korte tidsfrister her. Hvis de holdes, så Ok. Jeg syns det er helt merkelig så mange rare mennesker det finnes der ute. Slutter aldri å forbløffes...

Skrevet

Jeg leverer mine ting på fretex, det funker fint med mindre ting i hvert fall. Tror de henter møbler osv. hos folk også. Da slipper man både sure miner og å oppgi navn og adresse til folk man ikke kjenner.

Anonymkode: 094c8...0e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...