Cid Skrevet 3. oktober #501 Skrevet 3. oktober Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Ung kropp ja, men jeg vil ha resten til en passe voksen. Ikke helt dement. Ikke alle gamle er demente 😛
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober Forfatter #502 Skrevet 3. oktober Cid skrev (7 minutter siden): Ikke alle gamle er demente 😛 I know. Jeg bare ville påpeke at jeg ikke trengte å bli gammel-gammel...kanskje i klokhet? ...men ikke alle gamle er kloke heller, så da vil jeg være litt yngre, men samtidig voksen og frisk i kroppen og sinnet.
Cid Skrevet 3. oktober #503 Skrevet 3. oktober Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): I know. Jeg bare ville påpeke at jeg ikke trengte å bli gammel-gammel...kanskje i klokhet? ...men ikke alle gamle er kloke heller, så da vil jeg være litt yngre, men samtidig voksen og frisk i kroppen og sinnet. Jo eldre jo mer livserfaring da
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober Forfatter #504 Skrevet 3. oktober Cid skrev (1 time siden): Jo eldre jo mer livserfaring da Ja, men forskjellige mennesker har forskjellig livserfaring. Noen lever et gjentagende lite liv, mens andre bestiger fjell, reiser og har jobber og mennersker, dyr, ferier og alskens i sitt liv og da får de jo mere erfaring i alt, enn de som lever veldig stille.
Cid Skrevet 3. oktober #505 Skrevet 3. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, men forskjellige mennesker har forskjellig livserfaring. Noen lever et gjentagende lite liv, mens andre bestiger fjell, reiser og har jobber og mennersker, dyr, ferier og alskens i sitt liv og da får de jo mere erfaring i alt, enn de som lever veldig stille. Du kunne endt opp med en 50 åring uten noen livserfaring da 😛
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober Forfatter #506 Skrevet 3. oktober Cid skrev (2 timer siden): Du kunne endt opp med en 50 åring uten noen livserfaring da 😛 Jeg kunne ikke det, for jeg er ikke interessert i friere, så vet du det.
Cid Skrevet 3. oktober #507 Skrevet 3. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg kunne ikke det, for jeg er ikke interessert i friere, så vet du det. Frier hjerne?
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober #508 Skrevet 3. oktober Syns jeg gjør så jævlig mye for å holde kroppen. Trener etter jobb og i helger. Spiser magert og sunt og overlever sult for å holde vekta. Røyker ikke. Drikker sjelden alkohol. Knapt juice og brus. Faste soverutiner. Minimalt med snop. Mye vann. Alt liksom. Så er den liksom litt lumpen tilbake😢 1 1 1
Lur Venn Skrevet 4. oktober #509 Skrevet 4. oktober Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Syns jeg gjør så jævlig mye for å holde kroppen. Trener etter jobb og i helger. Spiser magert og sunt og overlever sult for å holde vekta. Røyker ikke. Drikker sjelden alkohol. Knapt juice og brus. Faste soverutiner. Minimalt med snop. Mye vann. Alt liksom. Så er den liksom litt lumpen tilbake😢 Hadde nok vært enda verre om du ikke gjorde alt dette. 1
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober #510 Skrevet 4. oktober Lur Venn skrev (1 time siden): Hadde nok vært enda verre om du ikke gjorde alt dette. Ja, takk, godt poeng🙂
Cid Skrevet 4. oktober #511 Skrevet 4. oktober Lur Venn skrev (1 time siden): Hadde nok vært enda verre om du ikke gjorde alt dette. Livet er ikke bare bare 😕
Frøkenfryden Skrevet mandag kl. 16:33 #512 Skrevet mandag kl. 16:33 Cid skrev (På 4.10.2025 den 14.14): Livet er ikke bare bare 😕 Nei😔 Men mye bra i det også.
Cid Skrevet mandag kl. 16:36 #513 Skrevet mandag kl. 16:36 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei😔 Men mye bra i det også. Spesielt med kjekke folk som deg rundt 😃 1
Frøkenfryden Skrevet mandag kl. 16:42 #514 Skrevet mandag kl. 16:42 Cid skrev (5 minutter siden): Spesielt med kjekke folk som deg rundt 😃 1
Stacy__ Skrevet 1 time siden #515 Skrevet 1 time siden (endret) Da har jeg min årlige streptokokkinfeksjon i halsen igjen. Selvfølgelig med høy crp og feber med alt herlig tilbehør som smerter i kroppen, null matlyst og magesmerter grunnet penicillinkuren jeg er på 😣 Det er så dårlig gjort at jeg må igjennom dette hver eneste bidige vinter! Dette har vært meg, er så lenge jeg kan huske, og jeg har faktisk tatt mandlene. Den ydmykende følelsen av å ringe jobben og si at du er sykemeldt ut uken grunnet dette er ett kapittel for seg selv 🙈😬 Spesielt når du allerede har vært en del borte denne høsten pga syke barn. Det eneste jeg kan være takknemlig for her er at jeg faktisk fikk legetime i dag, min fastlege er veldig flink, (men dessverre lite på jobb og svært populær). Hun skjønte tegninga og ga meg penicillinkur, den pleier å virke 🤞 Og kidsa skal i barnehagen i morgen, så jeg får forhåpentligvis hvilt litt. Endret 1 time siden av Stacy__ Måtte legge til med klaging
Stacy__ Skrevet 1 time siden #518 Skrevet 1 time siden Nowayback skrev (Akkurat nå): Får så klart ikke sove. Begynnende migrene. Da er vi to 😣 Jeg begynte derfor å jobbe litt, fikk gjort unna litt faktisk… 2
Stacy__ Skrevet 1 time siden #519 Skrevet 1 time siden Cid skrev (7 minutter siden): Sender klemmer og god bedring til deg @Stacy__ Takk @Cid ☺️ Du er alltid så omsorgsfull! 1
Cid Skrevet 1 time siden #520 Skrevet 1 time siden Stacy__ skrev (11 minutter siden): Takk @Cid ☺️ Du er alltid så omsorgsfull! Like så 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå