Cathie Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Jeg lurer litt på en ting... I helga så drakk jeg noen få slurker av en drink laget av vodka og battery, og det endte med at jeg lå og kasta opp i 7-8 timer, pulsen var sinnsvakt høy og jeg lå og skalv... Har hatt lignende reaksjoner tidligere når jeg har drukket andre drikker med kombinasjon av alkohol og koffein.. Har ikke drukket "for mye" så jeg vet at det ikke er vanlig fyllesyke! Men jeg kan helt fint drikke feks cola til vanlig.. Drikker ikke vanligvis kaffe.. Er det noen som har vært borti dette før??
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Har hatt koffeinsjokk da jeg var veldig sliten og drakk for mye kaffe (egentlig ikke så mye men jeg tålte lite den dagen). Husk at det er mye mer koffein i Battery enn i kaffe da! Pam
nyibyen Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Har vært borti noe lignende ja... men da hadde jeg tatt såkalt herbal extasy, tabletter med sinnssykt mye kaffein (eller var det efedrin..?). Og drukket i tillegg, men det var nok pillene som "gjorde susen"..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå