Gå til innhold

sexy på grunn av...

Fremhevede innlegg

Skrevet

En bekjent av oss er svært "godt likt" av damene, de sier ikke nei når han vil danse etc. det gjelder både gifte og ugifte. Jeg spurte samboeren min hva som gjorde han så omsverma, og hun svarte at kroppslukta hans var som å lukte sex uten at hun ville utdype det nærmere. Er det sånn at damer blir kåt av en bestemt lukt og har noen av dere damer her inne merket det selv.

Anonymkode: 40f82...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli kåt av at noen lukter godt, ja. Blir kåt av hvordan de fører seg også.

Anonymkode: b67fb...004

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Lavendel, indisk patchouli og en dråpe lime :Nikke:

Øøøh ... jeg mener ... tipper jeg da ... altså ...

Skrevet

Har faktisk ikke lagt merke til denne lukten hos menn. 

Skrevet

Lukten kan bety alt noen ganger. Jeg har avist menn flere ganger fordi de ikke lukter bra. 

Anonymkode: 9554e...175

Skrevet

Ja lukt har veldig mye å si ja, er gjort mye forskning på dette og det er lukt som ikke kan beskrives med ord, ikke parfyme men en kroppslukt med feromoner. 

Anonymkode: 11c3b...d39

• Liker 1
Skrevet

Ja, lukt kan ha mye å si. Er vanligvis ikke fan av svettelukt, men mannen jeg liker har en svettelukt jeg blir gal av.... På en positiv måte altså. 

Anonymkode: 9b04a...1b8

Skrevet

Mannen min lukter veldig godt 😍 Tror definitivt det er mer opphissende når noen lukter godt, sånn generelt. Tror ikke jeg hadde blitt så «gal» av en som luktet feks innestengt og småguffent..

Selv har jeg en del helseproblemer og er mye utmattet, tror ikke jeg lukter så veldig godt når jeg sliter med dette, selv hvor mye jeg prøver å passe på hygienen. Tror friske personer oftest lukter best.. Heldigvis har mannen min aldri kommentert noe om dette 😊

Anonymkode: 3010b...2e4

Gjest A National Acrobat
Skrevet

Jeg blir super kåt av enkelte herredufter... det er fryktelig irriterende. Svært få har en naturlig tiltrekkende god duft, men de som har det får jeg alltid lyst til å klemme. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...