Gå til innhold

Tinder for dummies :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært på Tinder, har ikke satt meg inn i hva greien er, og lurte derfor på om noen kunne gi meg en kort og enkel guide/oppsummering:

- hvem er det egnet for? regner med dette er mer dating enn vennskapsapp?

- hva er vanlig "forløp" om man vil treffe noen derfra?

- hva er forventningene?

Litt samme som forrige spm, men regner med dere skjønner. Tror egentlig ikke dette er noe som er aktuelt for meg, men nysgjerrig på å få vite litt mer fra folk som er der og har brukt det en del i praksis. :-)

Anonymkode: f0376...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er en dating app, men jeg har kommet over et par tre profiler som skriver at de bare søker venner også. 
Forløpet varierer nok etter hvordan type person man er, hva man er ute etter og avstanden. 

Noen møtes etter et par meldinger frem og tilbake fordi man bor i nærheten av hverandre og begge er sosiale og tar lett på en kaffedate, andre skriver i mange uker eller måneder for å bli godt kjent før man bestemmer seg for å møtes, og er det lang avstand som hindrer en så er det vanlig å ha telefonsamtaler også for å bli kjent over litt annet enn tekst så man vet hva man evn reiser til. 

Noen vil bare ha uforpliktende sex og helge"kjæreste"(bootycall), mens andre er ute etter en kjæreste og livspartner. 
Det pleier å stå i profilene til de som vil ha noe seriøst at de er ute etter noe seriøst/ute etter drømmedama evn mannen/ikke interessert i one night stands , og det kan være lurt å spørre etter et par meldinger frem og tilbake hva den andre ser etter og er klar for i livet, om man ønsker noe seriøst selv for da får man raskt silt ut de som kun ønsker uforpliktende sex. 
Min erfaring er at 9 av 10 er ærlige, de skriver enten "nei bare noe kos/sex/tar det som det kommer og vil ha det gøy" eller så skriver de "jeg føler meg klar for en kjæreste nå og derfor bruker jeg tinder for å se om hun kanskje kan være her" eller lignende. 

Men veldig mange sier jo ikke nei til sex mens de leter etter drømmepartneren, så prøv å se an hvor interessert de er i å bli kjent med selve deg, før du ligger med de eller flørter med seksuell tone med de. De mennene som raskt flørter med seksuell tone de tar jeg som useriøse, for jeg er ute etter en seriøs partner og ektemake selv.  Møtte eksen min via tinder men det varte dessverre ikke lenger enn 3 år (2 som samboere) 

Anonymkode: 656dc...7af

Skrevet

Er du mann? Ikke gidd

Er du kvinne? Kos deg

Anonymkode: f33e0...658

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann? Ikke gidd

Er du kvinne? Kos deg

Anonymkode: f33e0...658

Utdyp. ? Kjenner mange menn og  kvinner som har nytte av tinder, enten det er en sexvenn eller livspartner de har sett etter. 

Anonymkode: 656dc...7af

Skrevet

Jeg har har også laget meg tinder konto,fikk en like men må være tinder gull kunde for å se hvem som liker meg...det er sånn 200kr mnd 

Anonymkode: e2b39...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...