Gå til innhold

Liten oppmerksomhet til Valentine Day?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere gi kjæresten no eller dropper dere det? Noen somhar tips på ting som er hyggelig å gi uten at det tar helt av???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å gi han en enslig gul rose. Vil ikke at det skal ta av, og vil ikke gjøre noe "bigdeal" av det. Bare som en liten hyggelig oppmerksomhet. :wink:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Siden samboeren min er litt gottegris så kommer jeg nok til å kjøpe sjokolade i hjerteform :hjerter:

Skrevet

Tror det holder at vi gifter oss to dager før jeg ;)

Skrevet

Niks, har ikke tenkt til å gi noen presang, og forventer heller ikke å få noe.

Valentines day er noe stort, kommersielt tull spør du meg!

Skrevet

Bang! Denne er jeg enig i!

Skrevet

Jeg også. Men det er jo lov å gi noe som er helt gratis, da. :sjarmor:

Skrevet

Jeg også. Men det er jo lov å gi noe som er helt gratis, da. :sjarmor:

hehe.. men det blir det jo hver dag uansett..

Skrevet

Jeg kommer til å lage en god middag til ham (så fremt han ikke har tenkt å invitere meg ut), men ellers ingenting. Det har hendt vi har gitt hverandre blomster og/eller gaver, men jeg synes det i såfall skal være en overraskelse, ikke en forventning. Vi er ikke så nøye med valentines day, det er de andre 364 dagene i året som teller.

Gjest Daniella_
Skrevet

Gir ikke...kanskje jeg slår ut håret og finner en slik søt Me2You bamse...vi får se ;)

Skrevet

Han får nok tre røde roser av meg. Er i utgangspunktet enig i at Valentines Day er noe tull, men har begynt å se på det som en utmerket unnskyldning til å kose oss litt ekstra :) Det som er viktig er at vi gir hverandre blomster ellers i året også, hadde vært stusslig om vi bare ga hverandre blomster på en sånn dag... Derimot har jeg aldri skjønt poenget med å gifte seg på Valentines Day! Men heldigvis er vi forskjellige :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

:Nikke: Tror nok butikkene er veldig glade i Valentines Day, men jeg klarer meg fint uten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er Valentine day?

Amerikansk oppspinn for å selge mer gaver og kort?

For meg er det "valentine day" hver dag, nærmest, sender brev osv. til mine venner (ikke kun mail), og klarer ikke la være smile, til bussjåførerer, barn, kvinner osv.

Skrevet

Det blir nok litt blomster, eller kanskje hjertesjokolade

Skrevet

Blir vel til at jeg lager en god middag tenker jeg.. Har fri fra jobben den dagen så da kommer jeg vel sikkert til å vaske og gjøre det litt koselig for oss..

Gjest the imp
Skrevet
Hva er Valentine day?

Amerikansk oppspinn for å selge mer gaver og kort?

For meg er det "valentine day" hver dag, nærmest, sender brev osv. til mine venner (ikke kun mail), og klarer ikke la være smile, til bussjåførerer, barn, kvinner osv.

Mange regner dette som en amerikansk skikk, men akkurat som halloween har den en europeisk opprinnelse og denne er eldgammel. Bare ta en titt [u=http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/valentine/article338841.ece]her

Men at butikkene utnytter denne skikken for alt den er verdt er jo en annen sak.

Skrevet

Gir han et romantisk kort, som jeg gjorde ifjor :)

Skrevet

MM? Det er en romantisk dag da man kan gi kjæresten noe som er romantisk. Viktig å holde spenningen oppe i forholdet, og jeg gjør det med glede :wink:

Skrevet

Det finnes mange som har vanskelig for å vise følelser og være romantiske, og Valentine-dagen blir liksom et lite spark bak for disse.

Selv om mange er flinke til å være romantiske ellers, kan det være greit for andre å ha en dag hvor man setter romantikken først, uten at de trenger være flaue for det, slik jeg tror noen (spesielt menn?) er.

Selv kommer jeg ikke til å gjøre så veldig mye annet enn ellers tror jeg. Et godt måltid,levende lys,et kort med noen ord om hva han betyr for meg. Sånt kan jeg finne på ellers også,så det er ikke sikkert han engang tenker over at det er pga Valentinsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...