Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 I snart et år har jeg blitt kjent med/datet/blitt kjæreste med en mann som har slått beina under meg og for en singel isdronning i snart fire år er det neimen ikke verst! vi har det kjempefint sammen, og han har møtt mine foreldre - de kom kjempefint overens og mine foreldre likte ham kjempegodt. så for et par uker siden møtte jeg hans foreldre. alt gikk kjempebra, vi hadde en fin tone. det skal sies at han har ganske velstående foreldre, han har arvet endel, og sitter godt i det selv. så, en uke etter, kom det frem at han var ganske "pist" på sin mor, som hadde sagt at han måtte passe seg for meg; "ikke bare falle for en pent utseende, men at han måtte passe pengene sine" :o han hadde gått meg i forsvar, og for det første så er pengene hans det siste jeg tenker på - mine foreldre ligger også i det øvre sjiktet, jeg har masterutdannelse og tjener meget godt, samt gjeldsfri bil, to leiligheter (en her jeg bor nå, og en der jeg studerte som jeg leier ut),. så jeg skulle tro jeg klarer meg meget godt økonomisk selv - dette fortalte kjæresten min til sin mor, men likevel.. Hun ser altså på meg som en lykkejeger :o synes det er litt kinky å forholde meg til henne etter dette...skal jeg ta det opp? la det ligge? hvordan "bevise" noe sånt?
smidja Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 La det ligge. Tipper at det kommer til å endre seg når dere blir bedre kjent og at hun kommer til å angre på at hun uttalte seg så raskt. Husk på at mammaer bare bekymrer seg og vil det beste for sine barn. Hun har nok ikke ment det ondskapsfullt. Tror jeg iallefall
LilleBille Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Hev deg over det. Ikke bry deg om å ta det opp. Så lenge han (og du) ikke ser det som noe problem - er det ikke noe noen andre har noe med.
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Hun kommer mest sannsynlig over det når hun blir bedre kjent med deg. Det positive i det er jo at han forsvarte deg overfor moren sin. Når en mann går imot sin egen mamma, vet du at han virkelig liker deg
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Prøv og ikke bry deg noe om det. Jeg vet det ikke er lett. Hun kommer over det så snart hun har lært deg og kjenne.. Jeg selv fikk høre fra svigermor FØR jeg traff svigerfar at han var så redd for at jeg skulle utnytte sønnen dems. Jeg har aldri helt skjønnt hvorfor han skulle være så redd for det, men det ligger hele tiden i bakhodet mitt. Samboern min sitter ikke så mye bedre i det enn andre, han tjener greit. Men han er snill, snill som dagen er lang og har alltid vært alene. Han hadde ikke kjærste fra han var 18 til jeg ble sammen med han da han var 36 år. Om svigerfars frykt har noe med at jeg har en sønn fra før av og gjøre aner jeg ikke. MEN, jeg har min egen inntekt. Jeg kjøper selv det jeg trenger og ofte ting til samboeren min også, og sønnen min er det stort sett jeg som sørger for. Jeg nekter ikke samboer å bruke penger på barnet, men jeg ønsker selv å kunne kjøpe det han trenger... Merker jo at det jeg fikk høre om svigerfar har preget meg litt i forholdet til han. Jeg er på vakt, og omtaler alltid bilen som min samboers osv... Jeg hater at andre tror jeg utnytter samboern, jeg har egne penger og kjøper selv det jeg trenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå