AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Jeg la på meg mye under graviditeten og har ikke greid å gå ned. Kiloene har lagt seg ganske jevnt over kroppen, så jeg har ikke stor mage, men jeg synes liksom jeg ser så massiv ut Bruker gjerne litt innsvingede skjorter/bluser for å fremme de formene jeg har igjen. Synes jeg ser så stor ut med en gang jeg får på meg en genser. Så har det noen som har tips til gensere som kan se OK ut når man bruker størrelse 42. Når jeg får på meg en cardigan synes jeg at jeg ser ut som et vandrende telt. Mens jeg får stor hals/nakke i gensere med rund hals. Blir glad for alle tips <3 Mia Anonymkode: c48c1...eac
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Herregud. Jeg bruker 42 og ser aldri ut som et vandrende telt. Kanskje det er kroppsformen din som er vanskelig? Har du midje bør du fremheve den. Hvis nakken din er stor kan kanskje en v-utringning være flatterende. Hvis du er lav og brei på overkroppen bør du ikke bruke korte overdeler, lengre overdel gir illusjonen av at du er smalere. Bruk bootcut-jeans og hæler. Har du mage bør du unngå tung trikot. Altså. Du må nesten bare prøve deg frem og finne ut hva du liker. Anonymkode: 375e2...efa 2
Lammelåret Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 Handle klær i en litt dyrere butikk, da får du service og veiledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå