Gå til innhold

Jeg trakk meg unna, og da ble han mer interessert - er følelsene hans da ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flørtet med en fyr lenge. Jeg er ikke veldig hard to get når jeg liker noen, så jeg blir kanskje i overkant ivrig med å ta kontakt. Han svarte alltid, men tok sjeldent kontakt selv. Jeg fikk inntrykk av at han da ikke likte meg så godt, og tok avstand. Da har han blitt mer på og tar kontakt med meg.

Jeg lurer da på om han virkelig er interessert, eller om han er interessert fordi han må jakte litt? Hvis han hadde likt meg før når jeg var ivrig, så hadde han vel kunnet vist litt mer interesse. Men kanskje det var vanskelig for han siden jeg alltid var først ute med å ta kontakt?

Anonymkode: e9757...7c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel dekket de fleste alternativene, bortsett fra å spørre fyren hva som skjer?

Anonymkode: 5709b...3e7

• Liker 6
Skrevet

Jeg driver med en fyr, han tar kontakt først sikkert 80% av gangene vil jeg tro, noen ganger blir han mer stille da tar jo jeg kontakt, jeg er interessert men blitt litt bortskjemt med at han skriver først. 

Anonymkode: 84932...403

• Liker 4
Skrevet

Det er vel en generell "regel" dette, at man blir mer interessert når den andre parten blir litt lunken. Gjelder begge kjønn. Jeg merker dette selv jeg, at jeg blir mer interessert når han ikke er så på. Fryktelig irriterende, har jo ingen kontroll på det.

Anonymkode: 30f42...fa4

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en generell "regel" dette, at man blir mer interessert når den andre parten blir litt lunken. Gjelder begge kjønn. Jeg merker dette selv jeg, at jeg blir mer interessert når han ikke er så på. Fryktelig irriterende, har jo ingen kontroll på det.

Men er man da egentlig interessert? Når man ikke er så interessert når den andre personen er veldig på?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driver med en fyr, han tar kontakt først sikkert 80% av gangene vil jeg tro, noen ganger blir han mer stille da tar jo jeg kontakt, jeg er interessert men blitt litt bortskjemt med at han skriver først. 

Anonymkode: 84932...403

Ser den :)

Skrevet

Nei, om han blir mer interessert av at du ikke viser interesse er det tegn på at jaktinnstinktene hans slår til. Med mindre alt du vil ha er et ligg er ikke spille hard to get veien å gå. Blir litt verre å late som en er hard to get når man har sovet sammen og evt blitt kjærester. Da vil interessen falme hen og du har kastet bort tid på noe som aldri var ment å være

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er man da egentlig interessert? Når man ikke er så interessert når den andre personen er veldig på?

Det vet jeg ikke. Jeg er litt i samme situasjon selv akkurat nå, dater en fyr der følelsene mine svinger så veldig. Når han er veldig på og ting føles trygt er jeg litt sånn "meh". Men når han er litt fjern, opptatt med andre ting, svarer tregt, er ute med venninner (hehe) så føler jeg meg straks litt mer usikker og "føler mer" for ham. Det er jo HELT høl i huet og burde ikke være sånn. Vet jo ikke hva som er ekte følelser og ikke. Vet jo at jeg er kjempeglad i ham, men forelskelses-følelsene varierer veldig. Kanskje jeg blander følelser med spenning? Aner ikke!

• Liker 1
Skrevet

Er i en slik situasjon, her bare flyter det naturlig:hjerte:

Høres da ut som en fin relasjon du har, bare gi det tid.

Anonymkode: 2d942...7c6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke. Jeg er litt i samme situasjon selv akkurat nå, dater en fyr der følelsene mine svinger så veldig. Når han er veldig på og ting føles trygt er jeg litt sånn "meh". Men når han er litt fjern, opptatt med andre ting, svarer tregt, er ute med venninner (hehe) så føler jeg meg straks litt mer usikker og "føler mer" for ham. Det er jo HELT høl i huet og burde ikke være sånn. Vet jo ikke hva som er ekte følelser og ikke. Vet jo at jeg er kjempeglad i ham, men forelskelses-følelsene varierer veldig. Kanskje jeg blander følelser med spenning? Aner ikke!

Ikke 100 prosent den der, skal være stabilt med varme ( min mening for at det skal holde )men folk er forskjellig, gi det tid.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke 100 prosent den der, skal være stabilt med varme ( min mening for at det skal holde )men folk er forskjellig, gi det tid.

Ja, venter på at det skal bli mer stabilt. :) Jeg er forberedt på å gi det masse tid, og stresser ikke. Han er verdt det, objektivt sett. Vi har datet i to måneder.

Skrevet

TS her. JEg tøffet meg opp og spurte om han var interessert i noe seriøst. Men det var han altså ikke.

Ble veldig lei meg :( Og kvalm. Men da vet jeg det.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. JEg tøffet meg opp og spurte om han var interessert i noe seriøst. Men det var han altså ikke.

Ble veldig lei meg :( Og kvalm. Men da vet jeg det.

Du er tøff da. :) Bedre å vite enn å leve i en "hva hvis"-tåke.

• Liker 5
Skrevet

fordi han liker å jakte 

Anonymkode: 45ac0...076

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er tøff da. :) Bedre å vite enn å leve i en "hva hvis"-tåke.

Ikke enig. Det er ikke lurt å konfrontere en person man er usikker på med et slikt spørsmål, når det er lite kontakt fra før.

Anonymkode: 710d4...b45

• Liker 1
Skrevet

Skjedd ofte med meg også. Senere så mister jeg interessen heeelt og kan ikke få den tilbake. Hvis jeg først vil ha en mann så er det der og da, går det for lang tid klarer jeg ikke få noe følelser etterpå, da er det for sent.

Anonymkode: b6373...185

Skrevet

Det er en fyr som liker meg å han tar kontakt først 90% av gangene, men går det en stund før han skriver noe så merker jeg jo det å sender en melding. Etter en tid blir det liksom laget et "mønster" ut av oppførselen deres å du vet at de kommer til å kontakte deg så du trenger ikke å investere like mye tilbake å blir liksom "komfortabel" rundt personen - fordi du vet de kommer til å kontakte deg. 

Han fyren jeg er interessert i er det jeg som tar kontakten 70% av tiden - han er alltid rask til å svare tilbake, men tar aldri initiativet til å tekste meg først. Tror liksom jeg har gått i samme fella - men jeg tørr ikke å la det gå for lang tid fordi da vil det bli bekreftet at han egentlig er interessert - men jeg har også lyst til å teste ut om det som skjedde meg deg vil skje med meg - om hvis jeg trekker meg unna om han begynner å ta mer kontakt. (Vi tar samme semester så er ikke redd for å miste helt kontakten da..)

Anonymkode: f86f2...848

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...