AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Har ikke denne dama et poeng? Anonymkode: f467f...22c 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Kommentarfeltet er interessant. Også afrikansk amerikanske menn er irritert over feminismen. En av kommentarene med 12 "likes": "The moment I went MGTOW back in 2012 (and didn't even realize it at the time)...this uppity black woman says to me (I'm a black man) "I won't date anybody who makes less that $75k a year". Mind you, I drive an older car. I wear jeans and sneakers most of the time. No jewelry other than an average looking watch. Looking at me you wouldn't know I make $90k a year. I've been walking the earth alone since then. And it's alright with me." Anonymkode: 0ece8...07a 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Hun har helt rett. Søt dame også. Anonymkode: cee1d...b6e 3
Nicathv Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommentarfeltet er interessant. Også afrikansk amerikanske menn er irritert over feminismen. En av kommentarene med 12 "likes": "The moment I went MGTOW back in 2012 (and didn't even realize it at the time)...this uppity black woman says to me (I'm a black man) "I won't date anybody who makes less that $75k a year". Mind you, I drive an older car. I wear jeans and sneakers most of the time. No jewelry other than an average looking watch. Looking at me you wouldn't know I make $90k a year. I've been walking the earth alone since then. And it's alright with me." Anonymkode: 0ece8...07a Så fordi han traff én ekstremt overfladisk kvinne, dømte han alle kvinner, og bestemte seg for å holde seg borte fra alle kvinner for alltid. Uff, så trist. Og ganske patetisk. Stakkars fyr! Det finnes jo massevis av flotte kvinner der ute! 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 28 minutter siden, AnonymBruker said: Kommentarfeltet er interessant. Også afrikansk amerikanske menn er irritert over feminismen. En av kommentarene med 12 "likes": "The moment I went MGTOW back in 2012 (and didn't even realize it at the time)...this uppity black woman says to me (I'm a black man) "I won't date anybody who makes less that $75k a year". Mind you, I drive an older car. I wear jeans and sneakers most of the time. No jewelry other than an average looking watch. Looking at me you wouldn't know I make $90k a year. I've been walking the earth alone since then. And it's alright with me." Anonymkode: 0ece8...07a Det er akkurat det motstanden mot feminismen handler om: Kvinner har tatt det altfor angt! Anonymkode: c240c...3ec 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 Feminister vil nok avskrive det som "stockholmsyndrom". At menn har vært så fæle mot henne at hun nå tar menn sitt parti. Anonymkode: 5a7b1...ce2 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #7 Skrevet 14. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker said: Feminister vil nok avskrive det som "stockholmsyndrom". At menn har vært så fæle mot henne at hun nå tar menn sitt parti. Anonymkode: 5a7b1...ce2 Anonymkode: 14f90...a3e
Nicathv Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 (endret) Nå har jeg sett videoklippet. Selvfølgelig har hun rett i at de aller færreste kvinner vil være alene. Men de vil ikke underkaste seg en mann heller. De vil ha en partner som respekterer dem, som gjør sin del av husarbeidet, som ser på dem som et likeverdig menneske. Grunnen til at det er mange kvinner som er alene er at de ikke har klart å finne seg en mann som ikke føler seg truet av en uavhengig kvinne. Alt for mange menn vil ha en kuet tjener som lager mat, tilbyr seksuelle tjenester og finner seg i å bli snakket nedsettende til og bli behandlet som en mindreverdig person som lar mannens ønsker gå foran sine egne. Alt dette var tidligere verdt det, fordi mannen var den eneste som hadde en inntekt og hun trengte ham til å forsørge henne. Når kvinnefrigjøringen kom, valgte veldig mange kvinner å forsørge seg selv, for å slippe undertrykkelsen i hjemmet. Det andrebølgefeminister ikke helt forstod, var at det faktisk er veldig hardt å oppdra barn alene, samtidig som man har en lønnsjobb. Det er derfor man trenger en likeverdig partner, som tar sin del av byrden. Det var aldri noen mannefrigjøring i samme grad, og mange menn føler fremdeles at de må være den macho forsørgeren, og at det er det eneste de har å tilby. Siden jobbene som kapitalisme, outsourcing og automatisering har tatt knekken på stort sett var de godt betalte, trygge jobbene til hvite arbeider/middelklassemenn, føler mange menn at de har blitt avmannet. (Dette gjelder i mye større grad i USA enn her til lands, men det har skjedd her også.) Men når feminister snakker om 'menn som hater kvinner' synes jeg det er helt bak mål og overkill. De hater ikke kvinner. De har bare manglende respekt for dem. Endret 14. desember 2017 av Nicathv 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 6 minutter siden, Nicathv skrev: Nå har jeg sett videoklippet. Selvfølgelig har hun rett i at de aller færreste kvinner vil være alene. Men de vil ikke underkaste seg en mann heller. De vil ha en partner som respekterer dem, som gjør sin del av husarbeidet, som ser på dem som et likeverdig menneske. Grunnen til at det er mange kvinner som er alene er at de ikke har klart å finne seg en mann som ikke føler seg truet av en uavhengig kvinne. Alt for mange menn vil ha en kuet tjener som lager mat, tilbyr seksuelle tjenester og finner seg i å bli snakket nedsettende til og bli behandlet som en mindreverdig person som lar mannens ønsker gå foran sine egne. Alt dette var tidligere verdt det, fordi mannen var den eneste som hadde en inntekt og hun trengte ham til å forsørge henne. Når kvinnefrigjøringen kom, valgte veldig mange kvinner å forsørge seg selv, for å slippe undertrykkelsen i hjemmet. Det andrebølgefeminister ikke helt forstod, var at det faktisk er veldig hardt å oppdra barn alene, samtidig som man har en lønnsjobb. Det er derfor man trenger en likeverdig partner, som tar sin del av byrden. Det var aldri noen mannefrigjøring i samme grad, og mange menn føler fremdeles at de må være den macho forsørgeren, og at det er det eneste de har å tilby. Siden jobbene som kapitalisme, outsourcing og automatisering har tatt knekken på stort sett var de godt betalte, trygge jobbene til hvite arbeider/middelklassemenn, føler mange menn at de har blitt avmannet. (Dette gjelder i mye større grad i USA enn her til lands, men det har skjedd her også.) Men når feminister snakker om 'menn som hater kvinner' synes jeg det er helt bak mål og overkill. De hater ikke kvinner. De har bare manglende respekt for dem. Jeg har også sett klippet. Kvinner i Nord-Amerika og i Vest-Europa har blitt hjernevasket av feminismen, De fleste kvinner ønsker og være i et forhold,gifte seg,få barn etc samtidig som de ønsker og ha karriere og fulltidsjobb og som hun poengterer så klarer ikke kvinner og kombinere det. Jeg tror heller at det er menn som begynner og få avsmak for dagens kvinner, Dagens kvinner fortjener ikke en god mann. Menn respekterer kvinner som er feminine og som oppfører seg som kvinner. Det ble gjort en studie som viste at menn trivdes bedre som singel enn hva kvinner gjør. Og det har vært en stor nedgang i ekteskap siden 1998 og i 2014 så ble det inngått lavest antall ekteskap siden 1945, Hovedårsaken bak dette skal være at stadig flere menn velger og ikke gifte seg og stifte familie. Hva tror det ligger bak det? Vi menn har aldri hatt behov av "mannefrigjøring" fordi vi er stolte over vår maskulintet. Vi ser ikke opp til kvinner og ser ned på eget kjønn. Vi vet at det er forskjeller på menn og kvinner og at menn er bedre egnet til enkelte saker og at kvinner er bedre egnet for andre saker. Feminismen har en agenda om å dele opp samfunnet og ødelegge heterofile forhold. Anonymkode: f467f...22c 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #10 Skrevet 14. desember 2017 22 minutter siden, Nicathv skrev: Nå har jeg sett videoklippet. Selvfølgelig har hun rett i at de aller færreste kvinner vil være alene. Men de vil ikke underkaste seg en mann heller. De vil ha en partner som respekterer dem, som gjør sin del av husarbeidet, som ser på dem som et likeverdig menneske. Grunnen til at det er mange kvinner som er alene er at de ikke har klart å finne seg en mann som ikke føler seg truet av en uavhengig kvinne. Alt for mange menn vil ha en kuet tjener som lager mat, tilbyr seksuelle tjenester og finner seg i å bli snakket nedsettende til og bli behandlet som en mindreverdig person som lar mannens ønsker gå foran sine egne. Alt dette var tidligere verdt det, fordi mannen var den eneste som hadde en inntekt og hun trengte ham til å forsørge henne. Når kvinnefrigjøringen kom, valgte veldig mange kvinner å forsørge seg selv, for å slippe undertrykkelsen i hjemmet. Det andrebølgefeminister ikke helt forstod, var at det faktisk er veldig hardt å oppdra barn alene, samtidig som man har en lønnsjobb. Det er derfor man trenger en likeverdig partner, som tar sin del av byrden. Det var aldri noen mannefrigjøring i samme grad, og mange menn føler fremdeles at de må være den macho forsørgeren, og at det er det eneste de har å tilby. Siden jobbene som kapitalisme, outsourcing og automatisering har tatt knekken på stort sett var de godt betalte, trygge jobbene til hvite arbeider/middelklassemenn, føler mange menn at de har blitt avmannet. (Dette gjelder i mye større grad i USA enn her til lands, men det har skjedd her også.) Men når feminister snakker om 'menn som hater kvinner' synes jeg det er helt bak mål og overkill. De hater ikke kvinner. De har bare manglende respekt for dem. Vel, jeg laget en tråd der jeg fortalte at jeg vil ha en selvstendig og sterk (bemerk at jeg ikke bruker uavhengig, som par skal en gjerne elske hverandre og føle det som om der ikke er et "du" og et "jeg", men bare et "vi"), der fikk jeg det glatte lag og ble forklart at jeg hadde en fetisj fordi jeg ikke vil ha en underdanig kvinne. -_- Problemet med feminister, ikke feminismen men feminister, er at så inn i granskauen mange av de ikke reflekterer, tenker, ser på seg selv, sine egne tanker, handlinger, men forventer, rent av krever, at verden utenfor skal legges til rette for dem. Menn kan fint takle å trå til side og hjelpe kvinner opp og frem. Men menn kan ikke takle å måtte trå til side fra de høye posisjoner der kvinner og menn undertrykkes fra, for at kvinner i stedet skal være de som undertrykker der fra. Det blir for dumt. Når menn prøver å delta og forteller at, "ja! jeg vet hvordan det er, selv har jeg også vært utsatt for...", så blir de avbrutt med sure miner og fortalt at det er ingenting for det kvinner må gjennom er... Med andre ord, alt handler, for alt for mange feminister, om å tråkke på og hate menn, ikke det system og den ukultur som undertrykker. Menn går lei av det. Menn vil også ha en forandring. Men ikke som i at vi må fortsette å undertrykke hverandre, bare la kvinner stå for undertrykkingen av menn og kvinner i stedet. Men som i at, vi må få en slutt på undertrykkingen, på ukulturen, som vi -alle- står for. Feministene står i veien for feminismen. Anonymkode: e1695...935
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #11 Skrevet 14. desember 2017 2 timer siden, Nicathv skrev: Nå har jeg sett videoklippet. Selvfølgelig har hun rett i at de aller færreste kvinner vil være alene. Men de vil ikke underkaste seg en mann heller. De vil ha en partner som respekterer dem, som gjør sin del av husarbeidet, som ser på dem som et likeverdig menneske. Grunnen til at det er mange kvinner som er alene er at de ikke har klart å finne seg en mann som ikke føler seg truet av en uavhengig kvinne. Alt for mange menn vil ha en kuet tjener som lager mat, tilbyr seksuelle tjenester og finner seg i å bli snakket nedsettende til og bli behandlet som en mindreverdig person som lar mannens ønsker gå foran sine egne. Alt dette var tidligere verdt det, fordi mannen var den eneste som hadde en inntekt og hun trengte ham til å forsørge henne. Når kvinnefrigjøringen kom, valgte veldig mange kvinner å forsørge seg selv, for å slippe undertrykkelsen i hjemmet. Det andrebølgefeminister ikke helt forstod, var at det faktisk er veldig hardt å oppdra barn alene, samtidig som man har en lønnsjobb. Det er derfor man trenger en likeverdig partner, som tar sin del av byrden. Det var aldri noen mannefrigjøring i samme grad, og mange menn føler fremdeles at de må være den macho forsørgeren, og at det er det eneste de har å tilby. Siden jobbene som kapitalisme, outsourcing og automatisering har tatt knekken på stort sett var de godt betalte, trygge jobbene til hvite arbeider/middelklassemenn, føler mange menn at de har blitt avmannet. (Dette gjelder i mye større grad i USA enn her til lands, men det har skjedd her også.) Men når feminister snakker om 'menn som hater kvinner' synes jeg det er helt bak mål og overkill. De hater ikke kvinner. De har bare manglende respekt for dem. Her er en interessant link om hvorfor færre og færre vestlige menn velger og gifte seg. www.dailymail.co.uk/femail/article-3046350/Why-men-refuse-marry-Women-complain-chaps-today-won-t-settle-Sorry-ladies-s-fault-argues-wickedly-provocative-new-book-Denigration-M Anonymkode: f467f...22c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #12 Skrevet 14. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat det motstanden mot feminismen handler om: Kvinner har tatt det altfor angt! Anonymkode: c240c...3ec Det er en bortkasta motstand for feminismen handler ikke om at mannen skal tjene så og så mye i året og kjøre fin bil . Anonymkode: c6c50...246 2
herzeleid Skrevet 14. desember 2017 #13 Skrevet 14. desember 2017 Strengt tatt ikke så veldig mye overraskende i det hun skriver: Selv ikke kvinner får alt, og å prioritere noe medfører ofte å nedprioritere noe annet. De fleste ønsker ikke å være alene, og når man på død og liv skal jage flest mulig kvinner mest mulig inn i arbeidsliv og utdannelse ender en del av disse opp nettopp slik, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #14 Skrevet 14. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også sett klippet. Kvinner i Nord-Amerika og i Vest-Europa har blitt hjernevasket av feminismen, De fleste kvinner ønsker og være i et forhold,gifte seg,få barn etc samtidig som de ønsker og ha karriere og fulltidsjobb og som hun poengterer så klarer ikke kvinner og kombinere det. Jeg tror heller at det er menn som begynner og få avsmak for dagens kvinner, Dagens kvinner fortjener ikke en god mann. Menn respekterer kvinner som er feminine og som oppfører seg som kvinner. Det ble gjort en studie som viste at menn trivdes bedre som singel enn hva kvinner gjør. Og det har vært en stor nedgang i ekteskap siden 1998 og i 2014 så ble det inngått lavest antall ekteskap siden 1945, Hovedårsaken bak dette skal være at stadig flere menn velger og ikke gifte seg og stifte familie. Hva tror det ligger bak det? Vi menn har aldri hatt behov av "mannefrigjøring" fordi vi er stolte over vår maskulintet. Vi ser ikke opp til kvinner og ser ned på eget kjønn. Vi vet at det er forskjeller på menn og kvinner og at menn er bedre egnet til enkelte saker og at kvinner er bedre egnet for andre saker. Feminismen har en agenda om å dele opp samfunnet og ødelegge heterofile forhold. Anonymkode: f467f...22c Tuller du? Selvfølgelig klarer kvinner det, men de klarer det ikke alene. Man må være to. Jeg har barn, er gift, har en karriere og u bber 100%. Det går kjempefint for meg og alle andre i min omgangslrets som har en mann som tar sin del av ansvaret.. Anonymkode: d7c88...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #15 Skrevet 15. desember 2017 On 12/14/2017 at 3:46 AM, Nicathv said: Så fordi han traff én ekstremt overfladisk kvinne, dømte han alle kvinner, og bestemte seg for å holde seg borte fra alle kvinner for alltid. Uff, så trist. Og ganske patetisk. Stakkars fyr! Det finnes jo massevis av flotte kvinner der ute! Hører hele tiden kvinner påstå dette. Tror du burde nedjustere fra massevis til noen. Anonymkode: 05d19...2a1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #16 Skrevet 15. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Hører hele tiden kvinner påstå dette. Tror du burde nedjustere fra massevis til noen. Anonymkode: 05d19...2a1 Én håndfull. Anonymkode: 0ece8...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå