Gå til innhold

Har møtt en men det utviklet seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra noe jeg trodde bare sku bli vennskap til og bli en veldig flørt. Vi ler og koser oss og alt er bare så naturlig hærlig. Vi kysser og koser og finner på ting. Og jeg er så trygg på han. God og prate med, snill og hjelpsom og alt. Tenner på han og alt er jo helt fantastisk. Men. Jeg har ikke DE følelsene. Jeg er helt klart ikke klær for noe forhold. Vi pratet litt om det. Men så pratet vi oss bort med alt mulig annet. 

Nå sitter jeg å lurer på hva som er det riktige å gjøre av meg. For å ikke skape noe ugint. Føler det nå blir feil å fortsette siden han liker meg så godt. Jeg liker han også. Men vil ikke i noe forhold. Jeg trives best alene. Og har ikke vært så lenge alene heller. Jeg øker nærheten og alt vi har. Men jeg vil ikke mer enn flørtingen. Hvordan stopper jeg dette før noen får vondt? Bare si det rett ut at jeg synes det er best vi stopper det er her mens vi har det godt? 

Anonymkode: 8039f...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bare si rett ut at det er best å stoppe her før noen blir ordentlig såret, for du trives best alene og vil ikke i noe forhold og vil ikke gi han følelser og forhåpninger. 

Anonymkode: ddf7d...388

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, bare si rett ut at det er best å stoppe her før noen blir ordentlig såret, for du trives best alene og vil ikke i noe forhold og vil ikke gi han følelser og forhåpninger. 

Anonymkode: ddf7d...388

Jeg har har sagt dette til han. Så han vet det jo. Og jeg har sagt at jeg ikke vil han skal bli såret. Men.. likevel tror jeg d kan skje for.. Vi stoppet d jo ikke der. Jeg får prate med han i morgen, haån er jo innom hver kceld. Det er nesten litt trist men. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen vil avslutte noe som er "naturlig hærlig", med kos og kyss og intimitet og seksuell kjemi, og man LIKER personligheten. 

Hvorfor ikke være ærlig om at du ikke føler deg klar for forhold men at du trives veldig mye med ham, og så kan han bestemme om han ønsker å gi det/deg tid. Følelser kan komme etter hvert. 

Handler det ærlig om at du ikke er klar for forhold, eller handler det om at du vet at du uansett ikke er interessert i et forhold med ham?

Skrevet

Hvor lenge har dere møtt hverandre da?

Skrevet

Hvordan går det an å ha slike følelser, uten og ha kjærestefølelsen?

Anonymkode: 36a6b...94b

Skrevet
10 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen vil avslutte noe som er "naturlig hærlig", med kos og kyss og intimitet og seksuell kjemi, og man LIKER personligheten. 

Hvorfor ikke være ærlig om at du ikke føler deg klar for forhold men at du trives veldig mye med ham, og så kan han bestemme om han ønsker å gi det/deg tid. Følelser kan komme etter hvert. 

Handler det ærlig om at du ikke er klar for forhold, eller handler det om at du vet at du uansett ikke er interessert i et forhold med ham?

Jeg også tenker det samme. Men jeg prøver å være fornuftig også. Jeg vet ikke hva  det "egentlig" handler om. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke vil inn i noe forhold. Den tanken skremmer livet av meg. Om jeg vil eller ikke vil i noe forhold med han vet jeg ikke. Jeg kjenner han ikke så godt. Men jeg liker d vi har nå, men jeg måtte blitt mere kjent med ham om jeg kan vurdere han. 

6 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvor lenge har dere møtt hverandre da?

Ikke lenge. Bare 14 dager nesten 

Gjest supernova_87
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også tenker det samme. Men jeg prøver å være fornuftig også. Jeg vet ikke hva  det "egentlig" handler om. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke vil inn i noe forhold. Den tanken skremmer livet av meg. Om jeg vil eller ikke vil i noe forhold med han vet jeg ikke. Jeg kjenner han ikke så godt. Men jeg liker d vi har nå, men jeg måtte blitt mere kjent med ham om jeg kan vurdere han. 

Men hvorfor må du nekte deg selv noe som er godt og fint.  Han er en voksen mann. Noen ganger risikerer man å bli såret i jakten på kjærligheten. La ham ta det valget selv. Ikke lyv og bedra, før ham bak lyset. Vær ærlig, men samtidig tillat deg å ha det fint med ham. Hvis du vil. 

Dersom du derimot ønsker tid KUN for deg selv, bli kjent med deg selv, komme deg etter forrige brudd (antar at det er nylig?) så velger du det. Du kan ha det hyggelig med ham og være ærlig med intensjonene og interessen, ha fokus på å finne deg selv og alenetid samtidig. 

Skrevet
4 timer siden, Rainstorm skrev:

Men hvorfor må du nekte deg selv noe som er godt og fint.  Han er en voksen mann. Noen ganger risikerer man å bli såret i jakten på kjærligheten. La ham ta det valget selv. Ikke lyv og bedra, før ham bak lyset. Vær ærlig, men samtidig tillat deg å ha det fint med ham. Hvis du vil. 

Dersom du derimot ønsker tid KUN for deg selv, bli kjent med deg selv, komme deg etter forrige brudd (antar at det er nylig?) så velger du det. Du kan ha det hyggelig med ham og være ærlig med intensjonene og interessen, ha fokus på å finne deg selv og alenetid samtidig. 

Ja det er jo sant. Og jeg er jo ærlig med han om hvor jeg står. Og det er jo opp til han da å passe på seg og jeg på meg :) ja for min del er det mulig. Bare 3 måneder siden. Men jeg angrer ikke på og ha møtt han her og tilbringer tid med han. Jeg prøver vel kanskje å velge for han fremfor meg selv. 

Alenetid får jeg jo om jeg vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...