Tøytigern Skrevet 20. desember 2017 #41 Del Skrevet 20. desember 2017 På 14.12.2017 den 1.50, AnonymBruker skrev: Ser ut som en stein. Hakwings begynner å bli senil. Anonymkode: 00905...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. desember 2017 #42 Del Skrevet 20. desember 2017 På 14.12.2017 den 15.16, AnonymBruker skrev: Hvis du var myndighetene, hadde du villet at befolkningen skulle få vite alt om alt til enhver tid? Ting blir nok skjult for oss. Anonymkode: e1bf8...78f Det interessante er heller om du var myndighetene, hadde du kunnet skjule slike ting? Du gir inntrykk av at alle vanlige folk går med øynene ned i bakken. Som Stan har påvist flere ganger, det er ikke sånn. Men joda, sitt heller inne og grav frem "hemmeligheter" fra Youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #43 Del Skrevet 20. desember 2017 Trist å se at så mange har klikket i "Nei" på spørsmålet, "Tror du vi er alene i universet". Det er overtro å tro at det finnes annet liv enn oss i universet. Anonymkode: e2901...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #44 Del Skrevet 20. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trist å se at så mange har klikket i "Nei" på spørsmålet, "Tror du vi er alene i universet". Det er overtro å tro at det finnes annet liv enn oss i universet. Anonymkode: e2901...2d9 Nåja. Tror vel heller vi holder oss til at vi ikke vet. Det gjelder deg også. Du kan ikke vite, siden du ikke har vært rundt alle steder i universet og kikket:-) Anonymkode: a2971...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #45 Del Skrevet 20. desember 2017 1 hour ago, Lutetium 71 said: Det interessante er heller om du var myndighetene, hadde du kunnet skjule slike ting? Du gir inntrykk av at alle vanlige folk går med øynene ned i bakken. Som Stan har påvist flere ganger, det er ikke sånn. Men joda, sitt heller inne og grav frem "hemmeligheter" fra Youtube. Men du og Stan gjør det jo Anonymkode: e1bf8...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #46 Del Skrevet 20. desember 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåja. Tror vel heller vi holder oss til at vi ikke vet. Det gjelder deg også. Du kan ikke vite, siden du ikke har vært rundt alle steder i universet og kikket:-) Anonymkode: a2971...daa Jo, jeg kan vite. På samme måte som jeg ikke trenger lete under en hver sten for å vite at det ikke finnes noen gud. De to faller i samme kategori, religiøs overtro på noe som ikke er bevist eller en gang kan bevises. Anonymkode: e2901...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #47 Del Skrevet 20. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg kan vite. På samme måte som jeg ikke trenger lete under en hver sten for å vite at det ikke finnes noen gud. De to faller i samme kategori, religiøs overtro på noe som ikke er bevist eller en gang kan bevises. Anonymkode: e2901...2d9 Hvordan kan du vite? Anonymkode: 390f0...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #48 Del Skrevet 20. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg kan vite. På samme måte som jeg ikke trenger lete under en hver sten for å vite at det ikke finnes noen gud. De to faller i samme kategori, religiøs overtro på noe som ikke er bevist eller en gang kan bevises. Anonymkode: e2901...2d9 Beklager. Inntil det er bevist, kan du ikke vite verken det ene eller det andre. Hva du velger å TRO derimot, er en annen og helt og holdent din sak. Men for all del. Siden du VET, er det jo bare å legge fram dine urokkelige bevis her? Anonymkode: a2971...daa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #49 Del Skrevet 21. desember 2017 On 12/20/2017 at 2:36 AM, AnonymBruker said: Jo, jeg kan vite. På samme måte som jeg ikke trenger lete under en hver sten for å vite at det ikke finnes noen gud. De to faller i samme kategori, religiøs overtro på noe som ikke er bevist eller en gang kan bevises. Vi har ikke oppdaget alle arter på jorden engang, så hvordan kan du tro at vi har kartlagt alle som finnes i hele universet? Det er ikke noe overnaturlig med å tro at det kan finnes intelligent liv andre steder i universet, og det er derfor ikke sammenliknbart med å tro på en gud. Anonymkode: 7aa26...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #50 Del Skrevet 31. desember 2017 På 21.12.2017 den 15.51, AnonymBruker skrev: Vi har ikke oppdaget alle arter på jorden engang, så hvordan kan du tro at vi har kartlagt alle som finnes i hele universet? Det er ikke noe overnaturlig med å tro at det kan finnes intelligent liv andre steder i universet, og det er derfor ikke sammenliknbart med å tro på en gud. Anonymkode: 7aa26...ad4 Det er fullt sammenlignbart. Det er vel mulig Gud sitter på en planet et sted i universet. Eller multiverset. Eller at Gud er en alien. Eller omvendt. Sålenge vi ikke vet, er alt mulig. Anonymkode: a2971...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. desember 2017 #51 Del Skrevet 31. desember 2017 Er litt lei av den fjotten og disse uendelige fjottetingene han finner på som aldri skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #52 Del Skrevet 31. desember 2017 2 minutter siden, Evilposelos said: Er litt lei av den fjotten og disse uendelige fjottetingene han finner på som aldri skjer. ? Anonymkode: e0839...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå