Gå til innhold

Kompliment

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ikke så mye erfaring på dette området, men det er en ting jeg alltid har lurt på.

Jeg ser en attraktiv dame på vei til jobb. Det første som slår meg er å gi ett kompliment. 

Eksempel: 

"Du er nydelig"

Hvordan ville du reagert hvis jeg gjorde det?

Mvh ITmann86

Anonymkode: 48b2c...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tenkt "eh ok creep" og syns det var ubehagelig. 
Om det derimot er en som ser an om han får kontakt med meg først, og sier "Hei, beklager om dette er litt brått på, men du var så skjønn at jeg bare følte for å måtte si det, ha en fin dag videre" og gått videre så ville jeg syntes det var hyggelig, men menn som bare går inn i min sone når jeg ikke engang har sett på de og er opptatt med noe annet (sitter på bussen f eks) som sier ut fra det blå "du er nydelig" og forventer en respons eller oppfølging, det er creepy. 

Anonymkode: bee5a...432

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Ikke si sånn til folk du ikke kjenner!

Anonymkode: 8351d...635

• Liker 3
Skrevet

Greit hvis du er attraktiv.

Anonymkode: 889d1...7ac

Skrevet

Overrumplende og smått ubehagelig hvis du ramler inn i min boble helt ut av det blå. "Hvem er du, hvorfor snakker du til meg?"

Hvis det er PÅ jobb så vil jeg ikke ha noe fokus på mitt utseende, jeg vil bli sett og verdsatt for det jeg har å by på ift utførelsen av jobben. 

Hvis det utenfor jobb er noen jeg har oppnådd toveis kontakt med og flørter en anelse med, så er det velkomment. Da er jeg mottagelig.

• Liker 1
Skrevet

På byen kan du kanskje komme unna med det om dere har øyekontakt og flørter

Anonymkode: e48cd...57f

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville tenkt "eh ok creep" og syns det var ubehagelig. 

Om det derimot er en som ser an om han får kontakt med meg først, og sier "Hei, beklager om dette er litt brått på, men du var så skjønn at jeg bare følte for å måtte si det, ha en fin dag videre" og gått videre så ville jeg syntes det var hyggelig, men menn som bare går inn i min sone når jeg ikke engang har sett på de og er opptatt med noe annet (sitter på bussen f eks) som sier ut fra det blå "du er nydelig" og forventer en respons eller oppfølging, det er creepy. 

Anonymkode: bee5a...432

Går man videre som jeg uthevet, så skjer det no ihvertfall ingenting ;) 

Anonymkode: 1a577...f61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...