Ida Sofie MA Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 Hei! Jeg og venninnen min kjøper jule+bursdag gave til hverandre hvert år. Ofte sammenslåtte gaver, men vi har funnet ut at å gi hverandre gaver i form av typ klær, parfyme osv. er unødvendig da man bare kan gå å kjøpe det selv om man trenger ellers i året. Har noen derfor tips til gaver i form av "ting å gjøre?" Hadde spa/massasje/middag i fjor, så da lurer jeg på om noen har noen andre ideer til ting å gjøre/reise/finne på?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 Har kjøpt billetter til Kygo konsert og VIP Holmenkollen skifestival til kjæresten. Synes slike gaver er mye bedre Da kan vi heller kose oss og skape nye minner sammen Anonymkode: 6ee35...98e
Ida Sofie MA Skrevet 13. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt billetter til Kygo konsert og VIP Holmenkollen skifestival til kjæresten. Synes slike gaver er mye bedre Da kan vi heller kose oss og skape nye minner sammen Anonymkode: 6ee35...98e Ja, det var gode forslag
Ida Sofie MA Skrevet 13. desember 2017 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2017 41 minutter siden, Ild skrev: Tur i operaen Godt forslag, men vært der to ganger på omvisning til og med
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 Gavekort på teater, kino, spa, frisør, fikse neglene, konsert.... En overnatting på hotell med venninneprat, en god film og en god middag hadde vært topp for meg! Anonymkode: 282a1...ce2 1
stan Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 Vi og noen vennepar har pleid å gi hverandre noe av julematen vi likevel lager for mye av. Jeg har pleid å lage krumkaker for voksne (med cognac eller whiskey). Hyggelig å gi, hyggelig å få og det koster jo egentlig ikke så mye mer enn litt tid.
Ida Sofie MA Skrevet 15. desember 2017 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2017 Takk for gode forslag, tror jeg kanskje ender opp med konsert i en annen by, men litt usikker når det gjelder pris på fly og hotell osv, kan bli mye! :o :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå