Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og venninnen min kjøper jule+bursdag gave til hverandre hvert år. Ofte sammenslåtte gaver, men vi har funnet ut at å gi hverandre gaver i form av typ klær, parfyme osv. er unødvendig da man bare kan gå å kjøpe det selv om man trenger ellers i året.

Har noen derfor tips til gaver i form av "ting å gjøre?" 

Hadde spa/massasje/middag i fjor, så da lurer jeg på om noen har noen andre ideer til ting å gjøre/reise/finne på? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt billetter til Kygo konsert og VIP Holmenkollen skifestival til kjæresten.
Synes slike gaver er mye bedre :) Da kan vi heller kose oss og skape nye minner sammen

Anonymkode: 6ee35...98e

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt billetter til Kygo konsert og VIP Holmenkollen skifestival til kjæresten.
Synes slike gaver er mye bedre :) Da kan vi heller kose oss og skape nye minner sammen

Anonymkode: 6ee35...98e

Ja, det var gode forslag :)

Skrevet
41 minutter siden, Ild skrev:

Tur i operaen

Godt forslag, men vært der to ganger på omvisning til og med :) 

Skrevet

Gavekort på ticketmaster 

Skrevet

Gavekort på teater, kino, spa, frisør, fikse neglene, konsert....

En overnatting på hotell med venninneprat, en god film og en god middag hadde vært topp for meg! 

Anonymkode: 282a1...ce2

• Liker 1
Skrevet

Vi og noen vennepar har pleid å gi hverandre noe av julematen vi likevel lager for mye av. 

Jeg har pleid å lage krumkaker for voksne (med cognac eller whiskey). Hyggelig å gi, hyggelig å få og det koster jo egentlig ikke så mye mer enn litt tid. 

Skrevet

Takk for gode forslag, tror jeg kanskje ender opp med konsert i en annen by, men litt usikker når det gjelder pris på fly og hotell osv, kan bli mye! :o :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...