smidja Skrevet 1. februar 2005 #1 Del Skrevet 1. februar 2005 Har sjekket valpekurs i Norge og i Sverige. I Norge kostet det 1800 kroner og i Sverige 200 kroner!!! :o Det er stor forskjell. Hvorfor i all verden må det være så stor forskjell??? Noen som har god forklaringer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2005 #2 Del Skrevet 1. februar 2005 Du får billigere valpekurs i Norge også. Undersøk mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2005 Det gjør man sikkert. Men tror neppe man finner noe til 200 kroner. Jeg bor litt på "bondelandet", så jeg kan ikke velge mellom veldig mange klubber heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #4 Del Skrevet 1. februar 2005 Lønnsnivået er lavere i Sverige. Derav kan du ikke sammenligne Norge og Sverige. Men kurs under kr 1800,- finner du helt sikkert. I den hundeklubben jeg tilhører koster kursene 400 for medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå