AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 Jeg lurer på noen ting angående vannekt. Jeg har i et par år levd lavkarbo annen hver dag for å få bort vannvekt. Slik at jeg ikke lenger visste hvordan jeg så ut. Hvordan jeg ville se ut når jeg begynte å spise normal mat med karbo, slik jeg spiste før. Nå har jeg spist normal mat i en måned og i de siste to ukene har jeg ikke gått opp mer, så jeg regner med at dette er min normale kropp med normal vannvekt. Men, om jeg spiser veldig mange karbohydrater er det slik at jeg bare vil gå opp mer og mer, på grunn av mer vannvekt, eller er det en maksgrense fir hvor mye vannvekt man kan få? Jeg kjenner folk som spiser veldig usunt og jeg ser ikke at de går opp mer og mer, noe jeg føler selv. Før drakk jeg masse brus osv og jeg gikk ikke opp mer og mer og lurer derfor på om det er akutt som et lager i kroppen og at det kan fylles opp og når det er fylt opp vil du ikke gå opp mer. Tror jeg leste dette et sted. Jeg har bestemt meg for å aldri vanndrivende igjen, spise litt karbohydrater, fordi jeg ønsker å spise normal mat. Det gjør jeg nå. Håper på ordentlige svar fra folk som vet hva jeg spør om. Jeg vet at det er mange som ikke forstår noe om vannvekt osv. Anonymkode: ce285...bb4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på noen ting angående vannekt. Jeg har i et par år levd lavkarbo annen hver dag for å få bort vannvekt. Slik at jeg ikke lenger visste hvordan jeg så ut. Hvordan jeg ville se ut når jeg begynte å spise normal mat med karbo, slik jeg spiste før. Nå har jeg spist normal mat i en måned og i de siste to ukene har jeg ikke gått opp mer, så jeg regner med at dette er min normale kropp med normal vannvekt. Men, om jeg spiser veldig mange karbohydrater er det slik at jeg bare vil gå opp mer og mer, på grunn av mer vannvekt, eller er det en maksgrense fir hvor mye vannvekt man kan få? Jeg kjenner folk som spiser veldig usunt og jeg ser ikke at de går opp mer og mer, noe jeg føler selv. Før drakk jeg masse brus osv og jeg gikk ikke opp mer og mer og lurer derfor på om det er akutt som et lager i kroppen og at det kan fylles opp og når det er fylt opp vil du ikke gå opp mer. Tror jeg leste dette et sted. Jeg har bestemt meg for å aldri vanndrivende igjen, spise litt karbohydrater, fordi jeg ønsker å spise normal mat. Det gjør jeg nå. Håper på ordentlige svar fra folk som vet hva jeg spør om. Jeg vet at det er mange som ikke forstår noe om vannvekt osv. Anonymkode: ce285...bb4 Du, det tar flere dager å komme i ketose. Spiste du lavkarbo kun annenhver dag så hadde det aldri noen effekt. Anonymkode: 41d57...9ae 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, det tar flere dager å komme i ketose. Spiste du lavkarbo kun annenhver dag så hadde det aldri noen effekt. Anonymkode: 41d57...9ae Jeg ville ikke komme i noen ketose. Grunnen til at jeg gjorde det var for å se slankere ut. Det gjorde jeg. Nå når jeg spiser mange karbohydrater igjen, ikke godterigodterialtså men brød osv, har jeg gått opp endel foeeee Anonymkode: ce285...bb4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 Det har ingenting med karbohydrater å gjøre. Du får i deg flere kalorier enn du gjorde før. Anonymkode: 18ad9...e8b 2
bobleplast_ Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 Vannvekt er +/– 2-3 kg. Du kan, logisk nok, ikke gå opp 10 kg i vannvekt osv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke komme i noen ketose. Grunnen til at jeg gjorde det var for å se slankere ut. Det gjorde jeg. Nå når jeg spiser mange karbohydrater igjen, ikke godterigodterialtså men brød osv, har jeg gått opp endel foeeee Anonymkode: ce285...bb4 Om du aldri kom i ketose så trenger du ikke bekymre deg om vann som aldri var borte kommer tilbake. Anonymkode: 41d57...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #7 Skrevet 13. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ingenting med karbohydrater å gjøre. Du får i deg flere kalorier enn du gjorde før. Anonymkode: 18ad9...e8b Nei. Jeg får i meg mindre. Jeg holder nøye oversikt. Før fikk jeg i meg mer kalorier da jeg levde på smørpakker fordi det var lite karbohydrater i det. Jeg går på skole, ikke jobb så har lite penger og hjemme lever de ikke lavkarbo så jeg spiste smør. Spiser knapt tre måltider, fem brødskiver. Anonymkode: ce285...bb4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #8 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, bobleplast_ skrev: Vannvekt er +/– 2-3 kg. Du kan, logisk nok, ikke gå opp 10 kg i vannvekt osv. Ok, men 2 og 3 kilo er mye. Synes godt. Anonymkode: ce285...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå