AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #41 Skrevet 13. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, men vi fant ikke en stjerne fær idag Anonymkode: dcbfd...84d Hvordan er dette i det hele tatt mulig?!?!?!?!?!? Det kryr jo av adventsstjerner i diverse butikker!! Du må være bedre forberedt! Adventstida er godt i gang!! Anonymkode: 36591...a55 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #42 Skrevet 13. desember 2017 Hos meg henger den i gardinstanga, rett og slett fordi jeg leier og må spørre dersom jeg skal lage hull i vegger og karmer. Der jeg bodde før hadde jeg en krok i vinduet, det er det som fungerer best og blir penest. Anonymkode: f8487...f92
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #43 Skrevet 13. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er dette i det hele tatt mulig?!?!?!?!?!? Det kryr jo av adventsstjerner i diverse butikker!! Du må være bedre forberedt! Adventstida er godt i gang!! Anonymkode: 36591...a55 jAVEL.. Anonymkode: dcbfd...84d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #44 Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hos meg henger den i gardinstanga, rett og slett fordi jeg leier og må spørre dersom jeg skal lage hull i vegger og karmer. Der jeg bodde før hadde jeg en krok i vinduet, det er det som fungerer best og blir penest. Anonymkode: f8487...f92 OK Anonymkode: dcbfd...84d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #45 Skrevet 13. desember 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: her? Anonymkode: dcbfd...84d Ikke der du har pila. Ser du den øverste streken på rundingen din? Kroken skal i den planken, slik at stjerna blir hengende midt i vinduet. Anonymkode: d9213...13f 2
HalldirV2 Skrevet 13. desember 2017 #46 Skrevet 13. desember 2017 Vi synes den er veldig fin opp ned, også pleier vi å ha et bukkehode i midten, det er så hyggelig og juleaktig 😊
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #47 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har den hengende i en hvit lite krok som er festet i listen på utsiden av karmen. Den kan ikke være lenger inn i vinduet pga plissè gardiner og fordi stjerne er ganske stor/dyp. Anonymkode: afe24...8f8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #48 Skrevet 13. desember 2017 Hva med de bildekrokene fra bl.a. clas ohlsson som festes med tape? Kan de brukes til stjerne? Eller får man ikke til å henge dem inni karmen? Men de må iallfall være ypperlige til å feste på listen, og så bare fjernes etter bruk. Anonymkode: e2a8e...a05
Thyra Skrevet 14. desember 2017 #49 Skrevet 14. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis vi skal ha krok må det være i selve vinduskarmen/lista, går det greit? Litt redd fohold til å selge leilighet senere. Anonymkode: dcbfd...84d Jeg tror neppe et lite hull i vinduslista får leiligheten til å synke i verdi. De fleste henger da opp ting både i vindu og på vegger. Og de skrur opp hyller o.l. som ikke blir stående til neste beboer. 4
Arkana Skrevet 14. desember 2017 #50 Skrevet 14. desember 2017 Vi har en krok i vinduskarmen. Den var der da vi kjøpte huset (de har vel også brukt den til adventsstjerne o.l.) så det var jo praktisk. (Man bor jo i et hus og det er naturlig at man henger ting på veggen, fester kroken osv. Jeg lever ikke livet mitt med fokus på hva potensielle kjøpere om 5-10-30 år kanskje tenker om det vi har gjort.) 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #51 Skrevet 14. desember 2017 Vi har bare hengt den fra gardinstangen, vi. Vi har persienner, og vil ha stjernen på innsiden av persiennen, altså slik at persiennen er mellom stjernen og vinduet, og vi ser stjernen når persiennene er nede. Anonymkode: 58efa...ffc
GammelKaktus Skrevet 14. desember 2017 #52 Skrevet 14. desember 2017 Har en lampe som henger i vinduet, når vi kommer til desember så skrur jeg den ned og henger opp stjerna på en krok der lampen henger til vanlig. 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #53 Skrevet 14. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er dette i det hele tatt mulig?!?!?!?!?!? Det kryr jo av adventsstjerner i diverse butikker!! Du må være bedre forberedt! Adventstida er godt i gang!! Anonymkode: 36591...a55 Ja, herregud, krise å ikke ha fått hengt den opp til 1. søndag i advent!!!! Her må ts avlyse hele julen, hun har ødelagt alt i hop... *vifte med ironiflagger* Vi slet også med å finne en FIN stjerne. Vi henger ikke opp stygt ræl når meningen er å pynte. Det blir nok jul hos oss også selv om vi ikke fikk opp stjernen før 2. søndag i advent. Anonymkode: 58efa...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #54 Skrevet 14. desember 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Ikke der du har pila. Ser du den øverste streken på rundingen din? Kroken skal i den planken, slik at stjerna blir hengende midt i vinduet. Anonymkode: d9213...13f Takk, det er jo mest logisk Anonymkode: dcbfd...84d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #55 Skrevet 14. desember 2017 Takk for tips alle mann Anonymkode: dcbfd...84d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #56 Skrevet 14. desember 2017 15 hours ago, Oppgitt78 said: Det går sikkert.. Men det er ikke noe fint å ha stjernen heeeelt inntil glassruta. Hvor dyp er karmen? Usikker, kan høre med samboer når han kommer hjem 15 hours ago, Peonjenta said: Litt spiker rett over lista og tape for at ledningen skal ligge pent. Spikeren er der hele året. Syns ikke. Takk Anonymkode: dcbfd...84d
skrue Skrevet 16. desember 2017 #57 Skrevet 16. desember 2017 Kroker som er det året rundt i alle vinduer det henger noe. Bryr meg null om eventuell verdiforringelse. Har for det meste to kroker. En til å henge opp i og en som holder ledningen på plass i hjørnet av vinduet.
Gjest Sobril Skrevet 17. desember 2017 #59 Skrevet 17. desember 2017 (endret) På 13.12.2017 den 22.02, Peonjenta skrev: Litt spiker rett over lista og tape for at ledningen skal ligge pent. Spikeren er der hele året. Syns ikke. Samme har jeg. To vinduer ved siden av hverandre og to stjerner. Har festet ledningen med stifter (eller slike klemmer til å ha rundt ledning) og har de hengende året rundt - bortsett fra at jeg har noe annet enn stjerner rundt pæra ellers 😊 Folk burde ha lys både her og der hele året. Det er så fint 😊 Endret 17. desember 2017 av Sobril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå