AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 Fant flere lister hos kjæresten hvor han har skrevet ned når han har hatt sex med damer, han skriver også om hva slags type. Nesten litt sånn terningkast på hvor bra sexen var. Jeg er skuffet fordi jeg trodde han var en følsom type, ikke en som tømmer seg i den første og beste som er villig. Men ut i fra disse listene virker det sånn. Og ja, han er voksen. Ikke tjue. Vi har vært sammen i over et år. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan ikke fortelle at jeg har snoket. For det har jeg. Magefølelsen fortalte meg at noe var ...rart. Jeg prøver og late som ingenting men det er vanskelig. Jeg er så utrolig skuffet. Trodde jeg endelig hadde møtt en bra fyr. Nå er jeg vel bare enda et navn på en ny liste et sted. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 038a3...1cc 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 Når dere har vært sammen i et år så er du nok ikke bare et nummer på listen. Det større problemet her er jo at du ikke stoler helt på han eller føler deg helt trygg på han, og det bør du ta opp så dere får gjort noe med. Anonymkode: 5b491...180 12
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 Lister? Noe så ultraharry. Jeg ville ikke nødvendigvis hatt problemer med at han hadde hatt sex med mange, men lister og terningkast hadde vært så turn-off at jeg hadde løpt. Fort. Anonymkode: 152b5...fb9 40
Gjest supernova_87 Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 Altså hvis man liker å skrive dagbok over stedene man har reist til, fordi man liker å huske og mimre, betyr det at man ikke er en følsom type? Det går vel an å like Burger King og samtidig elske god og skikkelig mat? Jeg ser virkelig ikke sammenhengen med å ikke kunne være en følsom type og å ha skrevet ned hvordan sexen med kvinner han har møtt var. Hvis menn gir terningkast til utseendet på kvinnene han møter så er det skikkelig usmakelig, selv om til og med da kan han være følsom. Men også objektiviserende overfor kvinner, og kanskje har et dårlig kvinnesyn, evt. ikke har tenkt seg spesielt godt om før han gjorde det. Å skrive om sexen man har hatt synes jeg høres ut som et interessant konsept. Tenk å se tilbake når man er 80 og huske "åja, han Per haha, det var han som skjøt meg i øyet med sæden, fikk jo øyebetennelse jeg da! Terningkast 2". Følte jeg fikk en god idé jeg nå. Og jeg er definitivt følsom.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 Vel, det er jo ikke sikkert at du er «bare ei på lista», men dette er jo rimelig patetisk. En ting er om du kom over ei dagbok og han generelt skrev om ditt og datt, inkludert damer han har hatt sex med - men regelrette lister er jo bare teit. Jeg hadde vel innsett at jeg hadde dårlig mannesmak, da. Anonymkode: 568a1...600 10
Missy77 Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har en liste over de jeg har hatt sex med. Ingen terningkast og sånn, kun navn. Men jeg har så dårlig hukommelse så er avhengig av lister. 😉 Ser faktisk ikke noe galt i å ha slike lister. 11
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #7 Skrevet 13. desember 2017 Wtf. Det hadde vært dealbreaker for meg. Fy faen så sært! Anonymkode: 92388...209 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #8 Skrevet 13. desember 2017 Så utrolig nasty Anonymkode: f875f...d45 10
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har liste på tlf min, skreiv det ned engang jeg begynte lure på hvor mange jeg egentlig har hatt sex med. Står bare navn da, sistemann er han jeg driver med nå, stått der sist i over 1 år. Anonymkode: 2a723...faa 2
Gjest Fillerista Skrevet 13. desember 2017 #10 Skrevet 13. desember 2017 Fordi han har en liste så er alle han ligger med bare navn på en liste? Skjønner ikke tankegangen din. Ville vært mer bekymret for magefølelsen din og prøvd å finne ut av hva du egentlig er bekymret for her.
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. desember 2017 #11 Skrevet 13. desember 2017 Trodde de bare gjorde sånn på film jeg Men det er uansett sært og harry.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #12 Skrevet 13. desember 2017 Men å ha en liste er jo blodharry. Har han hukommelsesvansker? Kognitiv svikt? Lav IQ? Anonymkode: 152b5...fb9 12
Maleficenta Skrevet 13. desember 2017 #13 Skrevet 13. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fant flere lister hos kjæresten hvor han har skrevet ned når han har hatt sex med damer, han skriver også om hva slags type. Nesten litt sånn terningkast på hvor bra sexen var. Jeg er skuffet fordi jeg trodde han var en følsom type, ikke en som tømmer seg i den første og beste som er villig. Men ut i fra disse listene virker det sånn. Og ja, han er voksen. Ikke tjue. Vi har vært sammen i over et år. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan ikke fortelle at jeg har snoket. For det har jeg. Magefølelsen fortalte meg at noe var ...rart. Jeg prøver og late som ingenting men det er vanskelig. Jeg er så utrolig skuffet. Trodde jeg endelig hadde møtt en bra fyr. Nå er jeg vel bare enda et navn på en ny liste et sted. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 038a3...1cc Herlighet så tragisk. Hvem gidder å skrive liste over det? What a nerd 8
Maleficenta Skrevet 13. desember 2017 #14 Skrevet 13. desember 2017 1 time siden, Missy77 skrev: Jeg har en liste over de jeg har hatt sex med. Ingen terningkast og sånn, kun navn. Men jeg har så dårlig hukommelse så er avhengig av lister. 😉 Ser faktisk ikke noe galt i å ha slike lister. Hvorfor er det så himla viktig å huske egentlig? 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #15 Skrevet 13. desember 2017 Jeg er en kvinne på 30 år, og jeg skrev nylig ned en liste på mobilen over de jeg hadde hatt sex med 🙈 Ville telle hvor mange det var, og da de ble skrevet ned så klarte jeg selvfølgelig ikke la være å sammenligne litt, for nysgjerrighetens skyld! Dette var jo en privat liste som jeg aldri i livet hadde vist til noen. Og der og da hadde jeg følelser for hver enkelt, men i dag ser jeg mer objektivt på det. Hadde blitt utrolig skuffa om en kjæreste hadde snoket i mine private ting. For et overtramp! Fy deg. Alle har ting de holder for seg selv. Anonymkode: 1ff4a...45e 6
duplexx Skrevet 13. desember 2017 #16 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men å ha en liste er jo blodharry. Har han hukommelsesvansker? Kognitiv svikt? Lav IQ? Anonymkode: 152b5...fb9 Ja! ✋🏼✋🏼 Jeg har både svikt og vansker 🤣 Har skrevet opp mine på tlf for å vite hvilke typer som har fått lov å være inni meg.. men det er jo fordi jeg ikke husker, og det er greit å ha oversikt? de fleste husker det jo av seg selv.. vil ikke kalle det skryteliste 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #17 Skrevet 13. desember 2017 Kan du ikke bare si sånn for moro at du vurderer å lage liste over ekser og onsene dine og spørre om han hadde gjort det? Har han tillit til deg så vil han vel fortelle det? Anonymkode: 0be96...e93 1
TMI Skrevet 13. desember 2017 #18 Skrevet 13. desember 2017 Hvorfor er det noe man må dele? Hele listen liksom..
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #19 Skrevet 13. desember 2017 Liste? Hahahaha, så utrolig harry. Og med terningkast over damene? Vurderte han sin egen innsats den kvelden også da? Kjæresten min har nok hatt flere enn jeg har hatt, men han har ikke lagd ei bok over det liksom Anonymkode: 3f821...69f 8
FrodeF Skrevet 13. desember 2017 #20 Skrevet 13. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liste? Hahahaha, så utrolig harry. Og med terningkast over damene? Vurderte han sin egen innsats den kvelden også da? Kjæresten min har nok hatt flere enn jeg har hatt, men han har ikke lagd ei bok over det liksom Anonymkode: 3f821...69f Nei, det var ikke noen terningkast. Har du problemer med å lese? Liste over damer man har hatt sex m er altså verdens undergang, men å spare på feriebilder og annet vås for å minnes fortiden er ok. Damer har et rart forhold til sex. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå