AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 har snakket mye de siste ukene med en dame litt eldre en meg ! begge har barn og nylig kommet ut i fra langvarige forhold . vi har hatt en god tone og sendt mye bilder osv . i går satt jeg inn støtet og sa veldig mye flott og at jeg ville treffe henne gikk mange timer før jeg fikk svar ,og svaret ble at hun var fremdeles veldig usikker og ikke helt viste hva hun ville . jeg sa jeg jeg skulle vente til hun var klar og mye mer , fikk beskjed at jeg var utrolig skjønn at hun skulle ta kontakt med engang når hun var klar . så etter noen dager , fremdeles mye prat og bilder ble det til med en liten date ! som egentlig gikk veldig bra er kansje litt for på ,men spurte henne senere på kvelden om hun var usikker ennå ! fikk som svar ja ,men at jeg var veldig kjekk og morsom og alt det der ,ville finne seg selv osv . men jeg var så fin at hun fremdeles ville ha kontakt !!! vi skriver ennå og sender snaps , men er det lost case for meg ? har jeg vert for på og skremt henne ?? Anonymkode: cf926...3dc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: har snakket mye de siste ukene med en dame litt eldre en meg ! begge har barn og nylig kommet ut i fra langvarige forhold . vi har hatt en god tone og sendt mye bilder osv . i går satt jeg inn støtet og sa veldig mye flott og at jeg ville treffe henne gikk mange timer før jeg fikk svar ,og svaret ble at hun var fremdeles veldig usikker og ikke helt viste hva hun ville . jeg sa jeg jeg skulle vente til hun var klar og mye mer , fikk beskjed at jeg var utrolig skjønn at hun skulle ta kontakt med engang når hun var klar . så etter noen dager , fremdeles mye prat og bilder ble det til med en liten date ! som egentlig gikk veldig bra er kansje litt for på ,men spurte henne senere på kvelden om hun var usikker ennå ! fikk som svar ja ,men at jeg var veldig kjekk og morsom og alt det der ,ville finne seg selv osv . men jeg var så fin at hun fremdeles ville ha kontakt !!! vi skriver ennå og sender snaps , men er det lost case for meg ? har jeg vert for på og skremt henne ?? Anonymkode: cf926...3dc Du kan jo få en date med meg om du vil Anonymkode: 0b824...519 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 Nei men om du er mer på nå så skremmer du hun nok. Hun møtte deg på date for å se om det var vits å fortsette kontakt, og det syntes hun jo, hun har en nysgjerrighet på deg og ser deg som mulig potensiell, men må finne ut av andre ting i livet sitt først åpenbart. Man kan ikke vite ut fra 1 date om man er klar for å gjøre om livet sitt. Gi hun tid, men svar hun når hun kontakter deg osv, men ikke spør igjen "hvordan ligger du an nå da, fortsatt usikker?" osv. Da skremmer du hun vekk slik hun Kristin gjorde med Rolf i Jakten på kjærligheten for et par uker siden på tv 2. Han hadde sagt han måtte se an og trengte tid, og hun spurte javel men hva tenker du nå da? Hva tror du du tenker om en måned? og det ble for mye for Rolf, så han endret seg helt og dumpet hun. klassisk. Folk må få tid til å fordøye følelsene sine og tankene sine. Anonymkode: d899f...808 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men om du er mer på nå så skremmer du hun nok. Hun møtte deg på date for å se om det var vits å fortsette kontakt, og det syntes hun jo, hun har en nysgjerrighet på deg og ser deg som mulig potensiell, men må finne ut av andre ting i livet sitt først åpenbart. Man kan ikke vite ut fra 1 date om man er klar for å gjøre om livet sitt. Gi hun tid, men svar hun når hun kontakter deg osv, men ikke spør igjen "hvordan ligger du an nå da, fortsatt usikker?" osv. Da skremmer du hun vekk slik hun Kristin gjorde med Rolf i Jakten på kjærligheten for et par uker siden på tv 2. Han hadde sagt han måtte se an og trengte tid, og hun spurte javel men hva tenker du nå da? Hva tror du du tenker om en måned? og det ble for mye for Rolf, så han endret seg helt og dumpet hun. klassisk. Folk må få tid til å fordøye følelsene sine og tankene sine. Anonymkode: d899f...808 ja skal ikke spørre mer om det var bare så nysgjerrig etter at date gikk så bra ! håper virkelig hun ser meg som mulig potensiell skal gi henne mer tid . men skal jeg fortsette å svare på snaps osv ,eller noe no contact ?? vil ikke havne i noe friend sone Anonymkode: cf926...3dc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 fortsett å svar hvis hun sender direkte til deg, men ikke kommenter på hele mystoryen hennes hver gang Anonymkode: d899f...808
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 nei har kun svart på direkte mld , ikke på story i det hele tatt jeg sender jo selv også ,ikke bare hun som tar kontakt hehe. er redd for at det skal bli for mye prat på snap, at hun skal bli lei ! og ny date/ henge ut , er vel bare å vente med å spørre om ! er mye flinkere av meg å forføre face 2 face enn bak en mobile. Anonymkode: cf926...3dc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #7 Skrevet 13. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei har kun svart på direkte mld , ikke på story i det hele tatt jeg sender jo selv også ,ikke bare hun som tar kontakt hehe. er redd for at det skal bli for mye prat på snap, at hun skal bli lei ! og ny date/ henge ut , er vel bare å vente med å spørre om ! er mye flinkere av meg å forføre face 2 face enn bak en mobile. Anonymkode: cf926...3dc Men hun er uansett ikke klar for å bli forført enda Så du må bare ha is i magen. Ikke kontakt hun for ofte, men svar hvis hun spør deg om noe konkret. Anonymkode: d899f...808
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #8 Skrevet 13. desember 2017 takk for svar ! skal gjøre mitt beste Anonymkode: cf926...3dc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 Bare hyggelig , lykke til Anonymkode: d899f...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå