Gå til innhold

Ditt beste minne fra bryllupsdagen - verdt å gifte seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmæ
Skrevet

Hei alle giftere :-D

Jeg har lurt litt på om jeg egentlig ønsker et stort bryllup, synes ikke det er så viktig. Har ikke noe behov for å "være i sentrum" og føler at det er mye styr og mye penger.

Det er nå dere kommer inn - dere som har hatt et fantastisk bryllup og føler at det var den beste dagen i deres liv osv. osv. Vil dere dele det beste minnet deres fra dagen med meg? Tenkte jeg skulle se om det ville endre oppfatningen min :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å gå opp kirkegluvet, uten tvil! En helt fantastisk følelse. Og i tillegg ser en jo ut som en prinsesse og det er ikke ofte en får gjøre.

Hele dagen var selvfølgelig fantastisk, men hvis jeg skal sette fingeren på en spes ting så var det å gå opp kirkegulvet ja!

Skrevet

Å komme opp til alteret hvor min kjære stod og se uttrykket i ansiktet hans. Det å sitte der og høre påpresten og vite at dette er det store i livet mitt. Det å høre mannen i mitt liv svare JA til å være sammen med meg resten av livet, og kunne si det samme tilbake.

Det å få sitte sammen med ham og se ham dypt inn i øynene og holde ham i hånden etter ekteskapsinngåelsen, mens solistene fremførte sangen vår.

Det å gå ned krikegulvet og visse "tommelen opp" :ler: til alle gjestene våre. Det å komme ut på trappen og vite at nå er det gjort og det var deilig :-)

Skrevet

Det å si ja, og høre ham si det samme.

Feire sammen med alle våre gode venner og familie som er glad i oss, og bare vil oss vel. Det varmet og gledet oss veldig, og noe vi alltid vil huske er hvor mange som faktisk kom.

Ellers var polonesen kjempe morsom, å vandre rundt i kjolen jeg hadde sydd, og få så mange gode kommentarer og inngående studier av kjolen, det var også bare gøy. Powerpointfremvisningen til søster´n er vel også noe av det vi alltid vil huske og le.

Skrevet

sånn bortsett fra vielsen så var det sangen til forloveren min.. Vi lo og lo..

Skrevet

Synes middagen var fin, jeg. Nydelig mat og masse "turtlig" oss imellom.

Og melodien som ble spilt etter vi hadde sagt ja. Passet fint med et musikkinnslag der og da, så fikk vi tenkt litt før seremonien fortsatte.

Skrevet

Jeg satte mest pris på å feire begivenheten sammen med alle dem vi er glad i. Alle var i godt humør, det ble mimret og ledd mye osv. Selv liker jeg heller ikke å være så veldig midtpunkt, og var veldig redd for at jeg ikke skulle leve opp til alles forventning om hvor nydelig jeg skulle bli osv, men det hele gikk veldig greit. Begge to hadde et veldig balansert forhold til hele bryllupet, alt trengte ikke å være perfekt, og skulle noe gå "galt" (hva det nå enn måtte være) så var det viktigste at vi alle skulle ha en hyggelig stund sammen - og det hadde vi virkelig! På tross av at fotografen var forsinket, vi tok bilder før vielsen, slik at vi kom ti minutter for sent til vårt eget bryllup, og det var ca 40 grader inni i spisesalen så ingen av gjestene orket nesten middag og min grandtante på 78 fikk hetesjokk, men kom seg raskt etter å ha ligget nedpå en stund. Og mikrofonen virket ikke slik at de færreste hørte forloverenes tale, men vi gjorde det og det var det viktgiste. Så alt i alt hadde vi en helt topp dag, og det hadde mange av de andre gjestene også, og vi har fått mange positive tilbakemeldinger på at det var så godt å være i et lite høytidelig bryllup hvor man bare kunne senke skuldrene og slappe av, med mye god mat og godt selskap.

Skrevet
Det å gå opp kirkegluvet, uten tvil! En helt fantastisk følelse. Og i tillegg ser en jo ut som en prinsesse og det er ikke ofte en får gjøre.

Hele dagen var selvfølgelig fantastisk, men hvis jeg skal sette fingeren på en spes ting så var det å gå opp kirkegulvet ja!

Veldig enig.

Akkurat det øyeblikket da dørene gikk opp, jeg skulle gå opp kirkegulvet og hele tiden hadde øynene på min kjære var utrolig. Han stod der med tårer i øyene og vi var begge veldig rørt! Koselig å tenke tilbake på.

Det neste jeg husker veldig godt er da vi danset bryllupsvals sammen (dvs rolig dans etter kjærlighetvisa). Fantastisk øyeblikk!

Skrevet

Vi hadde ikke et stort bryllup. Vi hadde kun 7 gjester. Men uansett, det beste minnet fra dagen er selve vielsen hos byfogden. Og ikke minst da vi sa ja til hverandre. Det lykkeligste øyeblikket i livet mitt. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...