Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg er en dame på 28 år gammel å har en kjæreste som er 30 år. Vi har vært sammen i 5 år , vi har mye sex og alt er fint der. Men det jeg lurer på er om det er normal at menn fingere når damen sover opp på dem? Min kjæreste gjør det han sier han varmer opp og koser med meg mens jeg sover.  Mitt spørsmål er gjør dere menn dette med damene deres mens de sover? 

Anonymkode: d0b41...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har våknet av at kjære koser med meg midt på natten ja, men dette har vi en avtale om at er ok :) 

• Liker 2
Skrevet

Hvis man skal gjøre det så må man avtale at det er greit. Har man ikke gjort det så er det faktisk et seksuelt overgrep.

Anonymkode: 3d0f5...a3c

• Liker 10
Skrevet

Hvis du synes det er ubehagelig, må du si fra at du ikke vil det. 

Normalt eller ikke er irrelevant, noen synes det er ok, andre ikke. Kommunikasjon!

• Liker 5
Skrevet

Nei det skal man ikke gjøre uten at man har avtalt det ! Sex uten samtykke er overgrep, selv om det er fra en partner! 
Om du liker å bli fingret mens du sover så formidler du det til han og sier at det er greit, men om han gjør det uten at du har sagt du liker det så må du sette grenser.

Anonymkode: 1a793...efa

• Liker 6
Skrevet

Storm i et vannglass.. Selvfølgelig kan man fingre partner når hun sover, på samme måte som hun kan kose med meg. Er man i et forhold så er sånne ting ganske selvsagt. Er noe annet om man sover med en venn eller en person man ikke kjenner.

Anonymkode: 7cbec...477

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Storm i et vannglass.. Selvfølgelig kan man fingre partner når hun sover, på samme måte som hun kan kose med meg. Er man i et forhold så er sånne ting ganske selvsagt. Er noe annet om man sover med en venn eller en person man ikke kjenner.

Nei, du kan faktisk ikke det om ikke partneren har sagt at det er greit på forhånd. Du bestemmer da ikke om det er greit for partneren din å bli fingret når hun sover. 

Er det rart det er mange #metoo historier....

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan faktisk ikke det om ikke partneren har sagt at det er greit på forhånd. Du bestemmer da ikke om det er greit for partneren din å bli fingret når hun sover. 

Er det rart det er mange #metoo historier....

Nå regner jeg med at alle oppegående mennesker kommuniserer og vet hva partner liker og ikke liker..

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kragebein, mod

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg er en dame på 28 år gammel å har en kjæreste som er 30 år. Vi har vært sammen i 5 år , vi har mye sex og alt er fint der. Men det jeg lurer på er om det er normal at menn fingere når damen sover opp på dem? Min kjæreste gjør det han sier han varmer opp og koser med meg mens jeg sover.  Mitt spørsmål er gjør dere menn dette med damene deres mens de sover? 

Anonymkode: d0b41...1cf

I lovens forstand defineres det du beskriver som en sovevoldtekt. 

Anonymkode: 884bb...086

Skrevet

Hadde ikke sett på det som seksuelt overgep, om mannen hadde gjort det med meg! Ærlig talt! Mannen min tar ofte på meg mens han halvsover, og det er bare deilig ;) 

Anonymkode: 2d3ac...bba

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå regner jeg med at alle oppegående mennesker kommuniserer og vet hva partner liker og ikke liker..

Ja, det håper jeg også. Men dessverre så gjør ikke alle det, det er bare å se her inne. Og når man ikke har klarlagt dette på forhånd, så er det et seksuelt overgrep. Ikke alle liker å bli tatt på når man sover.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

I lovens forstand defineres det du beskriver som en sovevoldtekt. 

Anonymkode: 884bb...086

Da er jeg blitt utsatt for overgrep 1195 ganger da min eks alltid når hun våknet gav meg en BJ. Jeg gav aldri et muntlig samtykke. Jeg våget ikke å ødelegge hennes seksuelle liv. Det hadde jo vært et overgrep her på KG.

Anonymkode: 4a86a...95c

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke sett på det som seksuelt overgep, om mannen hadde gjort det med meg! Ærlig talt! Mannen min tar ofte på meg mens han halvsover, og det er bare deilig ;) 

Anonymkode: 2d3ac...bba

Det gjelder da begge veier, om en er kjærester eller gift eller sambo, og om hun ville suge eller holde litt i penis midt på natten, eller om jeg tok henne i skritte. Så er jo det greit. Om det ikke passer så kan en si der ikke passer.

Eller om en ikke ønsker det å det, så kan en jo snakke om det.

Anonymkode: 1fd41...496

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Jeg regner med at det er mange damer som koser seg litt med pikken til typen om han har sovnet.

Anonymkode: 1fd41...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...