Gå til innhold

Elixir hudpleie, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker denne serien her? Hvilke produkter bruker du for hva og ikke minst resultatet? 

Anonymkode: de19e...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Smoothing Cream 10% og har fått kjempe fin hud, huden gløder i dagene etter. Bruker den 2 netter i uka og den fjerner hudormer når jeg passer på å bruke den jevnlig. 
Bruker også Niactil som fuktighetskrem,  (er min holy grail ,  huden ble så sunn og porene mine ble mindre grove, den skal visst være anti age også, og jeg har fått en ung og sunn hud,  og jeg har aldri hatt negative reaksjoner på den slik jeg har med de fleste andre fuktigshetskremer som ofte gir meg kviser. Tuben er dyr, men holder i 5-6 mnd av gangen! 

Har lest mye bra om anti acne padsene , men fikk tips om et tilsvarende produkt til billigere pris, Cosrx one step anti acne pads, men det har jeg ikke startet å bruke enda, prøvde to ganger og fikk kviser så tror de er litt for sterke for meg som har sensitiv hud. Har heller ikke acne men lest de er en god peel og forebyggende. 

Jeg har veldig lyst til å prøve Acticlear, den skal være veldig effektiv på hudormer og porer, 
Ceactil, som antiage fuktighetskrem 
Hydractil som fuktighetskrem mot fet hud
og Retinex mot grov hud og antiage

Anonymkode: f9621...0be

Skrevet

Jeg er SÅ fornøyd med Elixir.
Bruker Smoothing pads 10% ca 1 gang i uka.
Smoothing cream 10% ca 2-3 ganger i uka.
Niactil hver morgen - men den har ikke nok fukt nå på vinteren. Så nå kombinerer jeg den med Hydractil Rich.

Har brukt Elixir i ca. 3 mnd nå og har ikke én eneste (helt sant, har ransakt huden foran speilet) blackhead eller whitehead. Noe jeg alltid hadde før jeg begynte. I tillegg har jeg ikke hatt en eneste kvise heller! Noe som var en stort problem for meg før. Trodde den eneste løsningen var p-piller.
Jeg har fått en jevnere hudtekstur og en jevnere hudtone etter at jeg begynte på Elixir. Jeg elsker å påføre Niactil på huden før jeg legger på sminke - synes sminken legger seg så fint og bra utenpå. Etter at jeg begynte med øyekremen legger sminken seg fint under øynene også.
Blir helt svimmel av prisen på Elixir, men kommer aldri til å bytte denne serien ut med noe annet. :)

Skrevet

Elsker den. Eneste serien som gjør huden min bedre, og da attpåtil synlig bedring etter noen dager! Bruker gentle wash, og så niactil og acticlear som serum. Har den hudkremen som heter defense etellerannet, men den gir ikke nok fukt(olje) til huden så bruker litt annen type krem på tørre områder (nesevinger og munnviker) i tillegg. Det er knalldyrt, men verdt prisen! 

Skrevet
5 timer siden, Bringebærdrops skrev:

Elsker den. Eneste serien som gjør huden min bedre, og da attpåtil synlig bedring etter noen dager! Bruker gentle wash, og så niactil og acticlear som serum. Har den hudkremen som heter defense etellerannet, men den gir ikke nok fukt(olje) til huden så bruker litt annen type krem på tørre områder (nesevinger og munnviker) i tillegg. Det er knalldyrt, men verdt prisen! 

Brukte du Niactil alene som fuktighetskrem, eller som serum i tilegg til fuktighetskrem?  

Og hva gjorde Acticlear for deg? :) Når du skriver som serum, hva mener du da? Vurderer å kjøpe acticlear i stedet for niactil neste gang! 

Anonymkode: f9621...0be

Skrevet

Begge deler som serum! Har den «Daily defense 30 SPF» som dagkrem. 

Acticlear gjør jo huden mindre rød og jevnere hudtone. Litt vanskelig å si hva som gjør hva med huden når jeg bruker alle disse produktene, men trooor niactil gjør litt mer for huden enn acticlear - for min hud, da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...