AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #21 Del Skrevet 17. desember 2017 Min mor har hvit benkeplate og har hatt det i over 20 år. Like fin. Akkurat hennes benkeplater har porer så den må skytes innimellom fordi den blir skitten i porene. Anonymkode: 225a3...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #22 Del Skrevet 17. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min mor har hvit benkeplate og har hatt det i over 20 år. Like fin. Akkurat hennes benkeplater har porer så den må skytes innimellom fordi den blir skitten i porene. Anonymkode: 225a3...2ec *skures Anonymkode: 225a3...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulsofa Skrevet 17. desember 2017 #23 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg har hvit benkeplate med marmor mønster fra ikea. Veldig fornøyd. Ikke noe problem å holde den ren og pen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #24 Del Skrevet 18. desember 2017 Hadde aldri tatt hvit benkeplate på kjøkkenet. Vi har sort granit. Hadde aldri valgt noe annet Anonymkode: ad43f...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #25 Del Skrevet 18. desember 2017 Har selv hvit laminat med marmormønster fra Ikea og elsker den. Valgte den i utgangspunktet fordi den var billig og kjøkkenet er bittelite, så jeg ville ikke ha noe mørkt. Det ble mye finere enn jeg hadde forventet, den er lett å holde ren og har tålt overraskende mye. Har ikke sølt noe fargesterkt på den, da, så vet ikke om det ville blitt varige flekker av det. Anonymkode: 672ec...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #26 Del Skrevet 18. desember 2017 På 17.12.2017 den 10.05, AnonymBruker skrev: Må ikke ha benkeplate fra IKEA selv om skapene er derfra. Ikke noe problem å velge benkeplate fra Sigdal, Kvik eller andre. Jeg ville ikke gått for helhvit benkeplate. Hva med lys betong eller marmormønster? Anonymkode: 1af33...0e4 Det er jo en enorm prisforskjell på betong og marmor benkeplater mot laminat da. Anonymkode: 8d2f5...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 18. desember 2017 #27 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) On 12/14/2017 at 11:44 AM, AnonymBruker said: Har du da helhvit laminat Denne....går helt greit,ikke problemer med flekker osv Endret 18. desember 2017 av Mkigjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå